Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възможно решение за изпотени стъкла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Възможно решение за изпотени стъкла

    Колеги,карам Браво 1.4 12v SX 1997,без климатик.И аз го имам досадния проблем да ми се изпотяват стъклата.Първо да кажа,че клапата работи,не виждам течове,няма мириз на антифриз и отзад съм се постарал да изчистя в багажника решетката за въздух.Моя поленов филтър представлява товаhttp://www.album.bg/yordan.popov1/im...9/Чистил съм го,но проблема остава.Ако някой не знае филтъра се намира отпред вдясно под чистачката(погледнато ако си вътре в колата :D - да няма излишни спорове.Та така, днес като махнах филтъра се загледах и отзад видях найлон и си мисля,че от него идва проблема.Точно над филтъра има някакъв улей,който не го знам за какво е,но найлона излиза от него.Найлона е дебел поне 2мм и си е здрав.Не съм го махал защото незнам за какво служи точно там.Предполагам че предпазва някакви кабели или нещо друго в този улей от влага.Но точно от това ми се струва,че идва проблема.Като е влажно времемто тоя найлон не задържа ли влагата?Понеже бравото ми няма климатик и нямам от тези големите филтри.Какво ще кажете ако си взема пластмасовата поставка на която се слага този филтър за коли които имат климатик и си взема такъв голям филтър.Дали ше има някакъв резултат? Да сложа върху моя този големия.Да се получи в крайна сметка това http://www.album.bg/yordan.popov1/images/29026296/А относно найлона,ако се загледате може и да го видите на тази снимка. http://www.album.bg/yordan.popov1/images/29026348/Да пробвам ли да сложа такъв филтър.Ще има ли резултат?Да махна ли найлона,който е здраво влиза в улея и като го опъна си личи,че държи нешо?

    #2
    Найлона не го махай защото ако завали дъжд ще се чудиш как да го сложиш.А за запотяването провери по обстойно радиатора на парното.Сложи парче вестник точно под радиаторчето и след 5 дена го провери ще покаже дали има теч.Не е задължително да губи течност от казанчето.
    фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

    Коментар


      #3
      Махни и филтъра за няколко дни. Моята няма такъв и не виждам нещо лошо да е станало. Когато филтъра го няма циркулацията на въздуха е по-добра. И друг съществен съвет: Измий си добре прозорците отвътре.
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #4
        Опитай се да разбереш тоя найлон какъв е, предпазва ли някакви кабели или нещо друго или предният собственик го е сложил. Виж клапата за рециркулация в какво положение е - отворена или затворена. Мисля че не трябва да има никакъв найлон на пътя на въздуха за вентилация. Филтър по принцип трябва да има за да не влизат разни боклуци във вентилатора и въздухопроводите. Това важи особенно за колите с климатик понеже ако няма филтър всички боклуци стигат до вътрешния радиатор на климатика и задръстват питата. А пък почистването на тоя радиатор се прави като се разглобява цялото табло - мисия невъзможна.
        Bravo 1.6 / 16

        Коментар


          #5
          изобщо духа ли топло на прозорците
          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

          Коментар


            #6
            Духа си горещ въздух.Точно това е проблема,че съм изчел всичко възможно за изпотяването на стъклата и нямам никакви предпоставки за такова.Нямам течове(поне забележими)парното си работи прекрасно,клапата се отваря-затваря,стъклата са чисти,отзад в багажника не е запушена решетката.Наглед всичко е прекрасно,НО .....Запотяването не е мазно, а си е просто запотено стъкло,няма да е от антифриза,защото тогава щяха да са мазни.

            Коментар


              #7
              Виж на махнат филтър отвън дали наистина клапата се движи или само издава звук,че го прави :D -ще ти трябва още един човек за операцията да зяпа :D Решетката отзад не само,че не трябва да е закрита,но трябва и да се продуха да не би изхода и под бронята да е затлачен.Можеш да я продухаш на някоя бензиностанция с компресорите за помпане на гуми.Изпери филтъра,ако не е нов.За да не се запотяват стъклата трябва клапата да е отворана така,че да взима въздух отвън.Аз лично имам същия проблем,ама при мен е щото изпарява течност от леееееко пробито радиаторче на парното,което ще сменя с ново още щом се затопли.Проблема с моторчето на клапата съм решил с вързалка - в отворено положение Имай в предвид,че 80% от клапите на Браво/Брава са прецакани-това им е хронично слабо място.
              Fiat 1.4 12V
              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

              Коментар


                #8
                Това със компресорчетата по бензионостанциите е много хитро :D и още утре ще го свърша.Мерси valentino.Що се отнася до клапата,отдавна я проверих-бачка безотказно,и се прибира плътно,и се затваря плътно.Пустото му радиаторче ако е то.Но пък не съм виждал петна никъде или такива мазни наслоявания.Май някой топъл ден,ще трябва да стигна до него и да видя дали то не се подиграва с мен.Щото това не е повреда ами направо вече си мисля,че бравото си прави та.ак с мен. :D Крайно изнервящо действа на човек.

                Коментар


                  #9
                  Аз преди време така се нанизах на заден,докато паркирам в един комшия.И това щото нищо се не виждаше от изпотяване,ама миришеше на антифриз едно такова...гадно и неприятно.И омазняваше яко стъклата.И нали съм умен си смених радиаторчето с такова втора ръка та сега се поти като в сауна пак вътре.Като спра на светофар ме е срам от другите шофьори :P само аз търкам с парцала почти при всеки удобен момент,щото то си е влага,макар и теча да е мноооого малък.Само се овлажнява радиаторчето,ама ама това стига...вече и аз хванах ръжда докато карам
                  Fiat 1.4 12V
                  Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                  Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                  Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                  Коментар


                    #10
                    Проблема с изпотяването е ужасен и винаги съм чувал, че се оправя със смяна на радиаторчето в купето.Аз също имам този проблем но нямам никакво време за смяна затова искам да помоля за една снимка или ясно обяснение за тази решетка отзад защото съм чел че трябва да се почисти, но така и не разбрах точно кое?Мерси предварително.И извинявай за спама колега П.С. Аз също имам този найлон, при мен даже е захванат с телбот
                    Fiat Bravo 1.6 16 103hp

                    Коментар


                      #11
                      Този найлон както го наричате мисля ,че пази мотора на чистачките от обливане с вода.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Tenix написа:
                        Проблема с изпотяването е ужасен и винаги съм чувал, че се оправя със смяна на радиаторчето в купето.Аз също имам този проблем но нямам никакво време за смяна затова искам да помоля за една снимка или ясно обяснение за тази решетка отзад защото съм чел че трябва да се почисти, но така и не разбрах точно кое?Мерси предварително.И извинявай за спама колега П.С. Аз също имам този найлон, при мен даже е захванат с телбот
                        Въобще не се чувствай задължен да се извиняваш.Утре като го изчистя,ще го снимам и ще кача снимката тук.

                        Коментар


                          #13
                          Ето малко идей за размисъл.1- тоя поленов филтър дето си го показал можеш да го изпереш с обезмаслител и под душа а също и съдомиална машина става перфектен.2- в багажника имаш клапа която е с гумена подложка, много често тя залепва и вентилацията намалява.3- почисти си утайниците под чистачките когато са запушени или задръстени водата обикновено прелива през въздуховодите, има случай при който стига и до легена на задната седалка последством въздуховода под ръчната и скоростния лост.4- Почисти си стъклата с препарат и БЕЛИ кърпички - ще останеш учуден от крайния резултат.5- провери да нямаш нещо разлято по кечетата
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            И във влажно време, каквото и да правиш, ако не я караш на дълги разстояния, конденза по въздуховодите от влагата във външния въздух много тудно ще го изкараш. А като започне да затопля парното, този конденз се изпарява и изпотява стъклата яко. Ако са ти задръстени дренажните отвори в улея под кората също се събира и там много вода, и като има мизерия, тя допълнително я задържа и после вентилатора на парното я вкарва в купето.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Тъй де тъй. Нали съм го обяснил.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X