Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвети преди и след смяната на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Помощника е готов, само чака сигнал. За ябълките значи и те са елементарни.
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    Коментар


      #17
      сомо забравих да ти кажа че трябва да си намериш шина с процеп около 5мм и дълбочина на процепа около 15мм. .с нея ще извадиш по-лесно ябълката.това за твое улеснение

      Коментар


        #18
        ivel написа:
        сомо забравих да ти кажа че трябва да си намериш шина с процеп около 5мм и дълбочина на процепа около 15мм. .с нея ще извадиш по-лесно ябълката.това за твое улеснение
        сори ама не те разбрах
        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

        Коментар


          #19
          danzel-jtd написа:
          ivel написа:
          сомо забравих да ти кажа че трябва да си намериш шина с процеп около 5мм и дълбочина на процепа около 15мм. .с нея ще извадиш по-лесно ябълката.това за твое улеснение
          сори ама не те разбрах
          http://imageshack.us/photo/my-images/703/gdfgdfgj.png/ <-- ето нещо такова ти трябва
          93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
          00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
          * * * * * * * * * * * * * *
          Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

          Коментар


            #20
            колегата ме е изпреварил и е напълно прав.това с цел да не укривиш оста след ябълката

            Коментар


              #21
              малка тесла ще си направя ако трябва
              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

              Коментар


                #22
                може

                Коментар


                  #23
                  Стискайте палци утре да бъде деня за смяна и да не се обърка нещо.Ще има много снимки,но това е друга тема п.п. Още нещо: На свободна скорост да правя ремонта или няма значение
                  Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                  Коментар


                    #24
                    nsn написа:
                    да трябва и щангите на скоростния лост да откачиш без значение дали е на изключена или не на изключена по принцип е по лесно после закачването им
                    съжалявам,сега прочетхох
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар


                      #25
                      занесох двата ми стари носача да ми рециклират шарнирите и ще сменя и тях.днес няма да е смяната,поради лични причини.да се нядяваме утре да е денят
                      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                      Коментар

                      Working...
                      X