Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвети преди и след смяната на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвети преди и след смяната на съединител

    Колеги и приятели.Предстой ми смяна на съединителче и бих приел всякакви съвети относно тази операция.Колата е фиат браво 1.9 JTD 105 GT 09.1999г
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    #2
    Смени маслото на ск. кутия, сложи ново.Виж семеринга на коляновия вал, в какво състояние е.Като сложиш новия съединител, има 2 версии:1. газ до долу, то ще си слегне2. кротко каране 200-300км градскоДруго не ми идва на акъла
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      маслото 75w90 ли да е или друг вискозитетСмяната ще става без сваляне на ск. кутия за да не източвам спирачната течност,това проблем ли ще е?
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #4
        danzel-jtd написа:
        маслото 75w90 ли да е или друг вискозитетСмяната ще става без сваляне на ск. кутия за да не източвам спирачната течност,това проблем ли ще е?
        Ще сменяш съединител, без да сваляш кутията така ли? Yellow_Flash_Colorz_PDT_49
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          Казаха ми че можело да се избута настрани и да ти остане място да работиш спокойно.
          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

          Коментар


            #6
            danzel-jtd написа:
            Казаха ми че можело да се избута настрани и да ти остане място да работиш спокойно.
            Като човек, който си е сменял съединителя сам, ти казвам, че това дори и да е възможно, ще стане по бавно.
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #7
              danzel-jtd написа:
              маслото 75w90 ли да е или друг вискозитетСмяната ще става без сваляне на ск. кутия за да не източвам спирачната течност,това проблем ли ще е?
              За каква спирачна течност става въпрос?
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                колега свали първо помпата на съединителя после охлаби болтовете на предния мост(магарето) за да увисне малко и така скоростите се свалят по-лесно сменяш съединителя качваш скоростите стягаш моста и почваш да карашкато отвиеш от скоростите помпата на съединителя сия завържи некъде където няма да ти пречи та да избегнеш гадното обезвъздушаване
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #9
                  1.ами скоростния лост и неговите щанги не се ли откачват,или те са на друго място?2.помпата на съединителя-няма ли да видя зор докато я сложа после?3. на неутрална скорост ли се прави всичко?
                  Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                  Коментар


                    #10
                    NikMar написа:
                    danzel-jtd написа:
                    маслото 75w90 ли да е или друг вискозитетСмяната ще става без сваляне на ск. кутия за да не източвам спирачната течност,това проблем ли ще е?
                    За каква спирачна течност става въпрос?
                    Казанчето е 1,за спирачките и съединителя,просто е направено така че ако ти протече отнякъде първо ще го усетиш на съединителя,и като поистече още ще го усетиш и върху спирачките (недай си боже)
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар


                      #11
                      NSN ти е отговорил.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        ако ти е много трудно да качиш помпата свали стоиката на акумулатора и няма да имаш проблеми даже ще ти е по лесно
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          да трябва и щангите на скоростния лост да откачиш без значение дали е на изключена или не на изключена по принцип е по лесно после закачването им
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            С помпата ще се справя,а с щангите (или жилата) на скоростния лост кво да правя? Лесно ли се откачват и закачват?
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              #15
                              на ябълки са натискат се нагоре .иначе кутията ще трябва да я смъкнеш.с издърпване не става защото опира в магарето.и си намери и помощник,иначе е мн. трудно

                              Коментар

                              Working...
                              X