Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прехвърлен зъб

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прехвърлен зъб

    Здравейте,искам да попитам какъв е проблемък когато се прехвърли зъб?! Става въпрос за Fiat Ulysse 2.1 td

    #2
    Стандартните за случая, няма тяга, няма палене /в някой случаи/ пуши като лукомотив, такива ми ти работи и та ако е едни маскимум два, ако са повече ще я боли глава.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      ако са 2 изобщо няма да запали според мен
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        Стандартните за случая, няма тяга, няма палене /в някой случаи/ пуши като лукомотив, такива ми ти работи и та ако е едни маскимум два, ако са повече ще я боли глава.
        не ще я боли направо ще я пукне :D и ще понабие клапани и бутала и таквиз ми ти работи просто чукаи на дърво да не прехвърли повече от 2-3 зъба или скъса ремък че работат става много ама много дебела
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          зависи от конкретния двг. Нарочно съм слагам ремъка на темпра 1,6 с 2 зъба напред и 2 назад, не усетих по вървежа.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Добре,благодаря ви до тук.Имам и още едно запитване:Ако е скъсан ремък или е счупен зъб има ли някакъв проблем за клапаните?

            Коментар


              #7
              Абе има някаква възможност да не си ударил клапани ама тя е по - малка от тази за 6-ца от тотото.Особенно на Улиса съм почти сигурен че няма жлебове на буталата.Що какво стана, я раздуй клюките, поне да те предопредим да не се сепнеш в сервиза като я отворят.Ако си скъсъл ремък лошо, ако е само един зъб може да минеш и по - тънко
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Не знам за дизела как е,но моята е 1.6 и нарочно са презацепени валовете с два зъба назад да отварят по-рано и нямам ядове.Но е възможно само да ти е прескочил 1-2 зъба и да се разминеш само с нов ангренаж.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  ivailo rachev написа:
                  Не знам за дизела как е,но моята е 1.6 и нарочно са презацепени валовете с два зъба назад да отварят по-рано и нямам ядове.
                  Защо си направил това?
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    значи няма дизелов мотор на който да се скъса ремъка и да не удари клапани.бензиновия мотор е друга мая и няма място за сравнение

                    Коментар


                      #11
                      Synthy написа:
                      ivailo rachev написа:
                      Не знам за дизела как е,но моята е 1.6 и нарочно са презацепени валовете с два зъба назад да отварят по-рано и нямам ядове.
                      Защо си направил това?
                      Дтварят по-рано клапаните,все едно даваш предварение.Колата върви малко повече обаче не ме питай за разход сега ми е около 13 бензин в града.Да ти кажа чесно и аз взех да се чудя за какво го направих,хубаво върви повече ама много ми олеква джоба.
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #12
                        А това не трябва ли да е съчетано с ремап? За да знае компютъра, че имаш отворени клапани по-рано?
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар

                        Working...
                        X