Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбо пътища-Какви?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Турбо пътища-Какви?

    Бих искал да разбера вашите мнения относно турбо пътищата.Няма значение бензин,дизел.Какви е подобре да са : метални или гумени (пластмасови) и защо! Благодаря за всеки изчерпателен отговор
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    #2
    На изпит ли сме.Майтап.Естествено метални/висока скорост и бързо охлаждане/.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      темата е пусната за да реша какво да направя да е по-добре,понеже кривката поято влиза в турбото е била скъсана и са я лепили с неква гняс и ме съмнява дали не си смуче от там малко помалко.И ако се окаже че е по-добре наистина да са метални,ще взема да смена всичките тръби.За това ще изчакам да видя още няколко мнения.Мерси за вниманието и моля за извинение щото почвам да се съмнявам дали несам сгрешил форума
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #4
        ако са само метални вбибрациите на мотора ще доведат и до вибрации в купето и опасност от пукнатини за товавинаги се комбинират с гумени снадки което да поемат тези вибрации
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          WhitePower написа:
          ако са само метални вбибрациите на мотора ще доведат и до вибрации в купето и опасност от кукнатини за товавинаги се комбинират с гумени снадки което да поемат тези вибрации
          +1, желателно е да са полирани, тънкия хром-никел ще свърши чудесна работа.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            WhitePower написа:
            ако са само метални вбибрациите на мотора ще доведат и до вибрации в купето и опасност от кукнатини за товавинаги се комбинират с гумени снадки което да поемат тези вибрации
            +1, желателно е да са полирани, тънкия хром-никел ще свърши чудесна работа.
            а защо да са полирани хромирани и ... все пак е турбо кола а не атмосферка , но като цяло с хромираните е по красиво аз бих препоръчал алуминиеви щото са по леки
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              Именно заради визията, иначе има доста тънак хром никел, който е много по здрав от алуминия и по лесно се подържат лъскави, а съединенията има силиконови който държат на стареене и по добре обират вибрацията. Ако ще се правят в домашни условия, материяли има в ИНТЕРМЕТАЛ АД /в Русе и София май имат складове/, Ще трябва и аргончик за заварките.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                В сайта на топ спеед има метални тръби с разнообразни ъгли.Ширината има ли значение или да е горе долу колкото на фабричните на колата,но не по-малки.
                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                Коментар


                  #9
                  А ти що си мислиш че там дето съм ти казал ги няма? За диаметара зависи какво ще правиш, ако оставаш със старата турбина и няма да променяш нищо същия диаметър, ако ще се слага нещо по голямо, тогава вземаш елката и почваш да смяташ.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Незнам от къде ти хрумна кво мисля аз.Сайта съм написал защото може да разгледаш да видиш какво имам впредвид.Там са готови
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар

                    Working...
                    X