Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да сменим плюсовата клема ако е износена

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да сменим плюсовата клема ако е износена

    Всички знаят какви са проблемите при плюсовата клема на всички италиански автомобили(недобра връзка поради износване на клемата която се захваща на + на акумулатора).Стягате клемата а тя продължава да се върти защото вече е толкова износена че няма как да се стегне болта.Описвам подробно как да се премахне проблема(да се присади ОЛОВНА клема).1во развивате болтовете за да освободите 2те планки захванати към клемата.
    Прикачени файлове
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    #2
    След това отрязвате ухото с болта както е показано на снимката
    Прикачени файлове
    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

    Коментар


      #3
      galinchooo написа:
      След това отрязвате ухото с болта както е показано на снимката
      Прикачени файлове
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #4
        Има едни участъци който трябва да се занулят с пила
        Прикачени файлове
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #5
          трябва да се получи ето така.Всичко да е равно...като внимавате да не засегнете резбите на оригиналните болтове
          Прикачени файлове
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #6
            нещо неразбрах като за начало трябва да се махне минусовата клема на акумулатора, развивате тия гайки който държат 2те кабелчета, след тва махате клемата от основния кабел, прихващате основния кабел към новата клема, и прихващате и двете кабелчета към новата клема

            Коментар


              #7
              След това(закупили вече нови обикновенни оловни клеми има работа и малко по тях.Новата клема се занулява(само повърхноста където се намират отворите за болтовете)за да може тя да прилепне към клемата на фиата.На самата клема на фиата се пробива отвор преди това(според новата клема)6-8мм.Занулените повърхности на новата и на клемата на фиат,трябва да прилепват абсолютно плътно на мястото на свръзката.За свръзка се ползва единия болт оригиналния на фиат(десния откъм калника) а другият е новопробития отвор на оригиналната клема.След закрепяне на новия болт,на останалите оригинални два болта се закрепят и планките,които развихме в началото.Дясната(откъм калника)планка се закрепя върху болта които вече излиза през вече новата клемаУспех...
              Прикачени файлове
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #8
                Да колега.За целта преди това сваляте акумулатора направо..и деиствате...дано съм ви помогнал с нещо...Тествал съм го вече на един колега от форума с TD100 с голям успех.Снимките са от моята кола и са обработени за да ви дам някаква представа в какво се състои процедурата.Става на почти всички италиански автомобили тъй като клемите им са идентични.Италианец ги е мислел все пак..
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #9
                  аз немога нещо да зацепя какво точно си направил аз като си сменях моята клема която изглежда по същия начин като тази от първата снимка, просто отидхо купих си комплект клеми(нови) и направо смених на плюса и минуса ето такива клеми си взех аз http://www.google.bg/imgres?q=%D0%BA...w=1366&bih=598

                  Коментар


                    #10
                    Начина,който измислих за смяна е най-безболезнен с цел по добра връзка на всички кабели които влизат в плюсовата клема колега.А кабелите никак не са малко.Незнам как си ги побрал в една клема.А иначе клемата(новата) е почти същата,само че центъра на твоята е изместен и това не позволява да се извърши по начина който съм описал..Говоря именно за тези кабели(3те),които ако смениш клемата изцяло трябва да минат в един сноп.Сам по себе си кабел 1 на снимката е доста дебел.Незнам как ще се съберат 3 кабела в една клема от обикновените без компромис от към самата връзка....Не съм пуснал темата за спорове а просто ако колега срещне затруднения да му помогна(това е срещан проблем)......Клемата за + която съм използвал са ето този вид...
                    Прикачени файлове
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #11
                      не не, аз не споря разбрал си ме погрешно, аз страничните кабелчета който са си с кабелни обувки си ги оставих така просто ги нанизах на болтовете и стегнах

                      Коментар


                        #12
                        Тези дни най вероятно ще сменям и моята и ще пусна още снимки за да се добие истинска представа как изглежда като завършек.... П.С....да сега те разбрах колега,но аз гледам да не нарушавам фабричните свръзки на оригиналната клема с кабелите....особено на основната(дебелата)
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар

                        Working...
                        X