Момчета, не зная дали тази тема е за тук, но имам питане - разбрах, че мап сензора може да се чисти - компетентните от вас могат ли да ми дадат отговор къде точно се намира тази малка гадинка, как се сваля и как се чисти, щото имам едни големи съмнения относно него. Благодаря Ви предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мап сензор
Collapse
X
-
Ако си с метален колектор - зад двигателя имаш една пластмасова кутийка с 2 пластмасови като болтове, отвиваш и там вътре седи. Едно маркуче вслиза в него. Ако си с пластмасови, май е закачен директно на колектора, там не съм много сигурен.П.С.и спри да викаш (главните букви), хората не са глухи"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Добре видя ли го как изглежда? Ако не си, ето: http://www.axm-auto.com/prod_img/new..._1.993.003.jpg"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
В събота го потърсих, свалих го - нямаше видими замърсявания, надух го лекинко на компресор и позастъргах малко клемите, дето са му за кабелите и върнах обратно на мястото му. За сега не усещам нищо да се е променило, ама то времето ще си покаже. Обаче имам питане - може ли тая гад да има избирателност - когато и кефне да си работи, после да си спира и после пак да тръгва след триене на грешка на компютъра - "ГРЕШКА В ЗАПАЛВАНЕТО", че вече много се измъчих с това нещоvasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
-
Грешка в запалването е по-скоро към дюзита, бобината и датчиците на валовете. Те пряко участват в запалването. МАП-а е към определянето на горивната смес."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар