Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за задвижването на Sedici 4x4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за задвижването на Sedici 4x4

    Здравейте, Седичито с какво 4 по 4 е? Постоянно включено? Само предни/задни и съединител към другия мост при превъртане? Има ли междинен диференциал? Заключване на някой диференциал? Бавни?

    #2
    И даже е с транаксиалини спирачни дискове.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      И даже е с транаксиалини спирачни дискове.
      Какво ще рече, че е с такива дискове?

      Коментар


        #4
        Я първо уточни за какво седичи става дума?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Я първо уточни за какво седичи става дума?
          Е то Седичито си е едно. Какъвто и да е двигателят, системата 4x4 си е една и съща.Ето малко инфо - http://fakti.bg/avto/1055-fiat-sedic...6v-4x4-dynamic
          преди - TIPO
          сега - VOLVO XC60

          Коментар


            #6
            ОК, само че аз първо реших че става дума за Типо.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Това не се ли произвежда и с емблемата на Suzuki? Предполагам че ги сглобяват в един завод.
              Palio Weekend 1.7 TD

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Я първо уточни за какво седичи става дума?
                Не знам да има Типо Sedici 4х4 ,че да възниква този въпрос.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  И даже е с транаксиалини спирачни дискове.
                  Колега в (нищо лично към теб) но в няколко поста ти засичам меко казано некомпетентните мнения Моля ако не знаеш нещо не пиши в темата на хората защото така не помагаш а пречиш

                  Коментар


                    #10
                    blues_bandit написа:
                    S_BANKOV написа:
                    И даже е с транаксиалини спирачни дискове.
                    Колега в (нищо лично към теб) но в няколко поста ти засичам меко казано некомпетентните мнения Моля ако не знаеш нещо не пиши в темата на хората защото така не помагаш а пречиш
                    Пробвай следващия път да хванеш и иронията, иначе благодаря за съвета.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Питане за задвижването на Sedici 4x4

                      imarh написа:
                      Здравейте, Седичито с какво 4 по 4 е? Постоянно включено? Само предни/задни и съединител към другия мост при превъртане? Има ли междинен диференциал? Заключване на някой диференциал? Бавни?
                      В началото като излезна на пазара този автомобил си мислех, че е нещо добро. За съжаление не е така - лично мнение. Първо това е поредната глезотия за 4х4 но реално не можеш да го вкараш в черния път и да го напънеш там, защото ще се потроши. Прилича малко на едно Сузуки Суифт 4х4 дето задния диф му е направо на земята. Това, което искам да кажа, е че ако ще го взимаш заради системата 4х4, за да го ползваш по не асфалтирани пътища, ще се вкараш в един доста добър сериал. Не ти го препоръчвам. Относно задвижването - може да е само предно или ON DEMAND със задното. Има вариант с блокировка на задния диф ако не се лъжа, но за да ползваш подобно нещо трябва доста добре да знаеш какво правиш. По някой път се късат полуоски, дифове и т.н. Междинния диф как е реализиран не помня. При мойта Панда, ролята на междинен диф играе виското. При всички положения авомобила е доста по стабилен на пътя при 4х4. Чувам от приятели и за проблеми със скорости. Ръчните. Поинтересувай се.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Системата е изградена от предна раздатка и едно тим "виско" задвижване лепнат върху задния диф.Може да имаш 100% само предно предаване, автоматично 4х4, което варира границите си от 99% на предния диф до 99% на задния диф. според условията на пътя, или "заключване" на дифа, чрез виското. Заключването не ти е механично така, че няма опасност да късаш полуоски, но не трябва да караш с него по-дълго време, защото всичко се натоварва излишно. Естествено ако го забравиш и вдигнеш около 60 км/ч то само ще се изключи. Самото заключване се ползва тогава, когато автоматичното 4х4 не може да се адаптира за пътя и постоянно мени предавания въртящ момент.Общо взето е една горе долу интелигентна система, която ще ти даде някакви добри изживявания, ако това търсиш. Предполагам щом питаш за този автомобил целта не ти е офроуд.Ако търсиш такъв тип превозно средство спокойно може да огледаш нещо на пазара, макар и трудно намиращи се.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар

                        Working...
                        X