dani389 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неизвестна букса под жабката-вече е известна :д
Collapse
X
-
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
-
Само си мени + и - купи си плафонче оригинално ще ти излезе има няма 5 лв на него си има прекасвач който го натиска пантата на вратичката а вместо крушка пак сложи диод ако искаш.Ако искаш довечера ще го снимам да добиеш представа.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
dani389 написа:valentino321 написа:10-20 милиампера е пренебрежимо малка консумация в един автомобил.0.020А x 12V = 0.24W,което е недостижимо за една крушка с нажежаема жичка.Това при условие,че на буксата не се подава напрежение ,когато не е на контакт.Иначе няма да си го вържа да ми смуче в покой,защото малко или много ще си лапа колкото една аларма в покой.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
А каква е ролята на този бутон на плафона тогава, пробвал съм изрично при отворена жабка не свети, но дам ли на контакт светва.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
И при мен е постоянно напрежението, бутона прекъсва веригата при затворена врата на жабката /чииста блокировка/ при натиснат бутон прекъсва веригатаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
dani389 написа:Само си мени + и - купи си плафонче оригинално ще ти излезе има няма 5 лв на него си има прекасвач който го натиска пантата на вратичката а вместо крушка пак сложи диод ако искаш.Ако искаш довечера ще го снимам да добиеш представа.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:dani389 написа:Само си мени + и - купи си плафонче оригинално ще ти излезе има няма 5 лв на него си има прекасвач който го натиска пантата на вратичката а вместо крушка пак сложи диод ако искаш.Ако искаш довечера ще го снимам да добиеш представа.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
От бутона на клапата ми се вижда най-удачно ,така или иначе нищо не става от нея а тожа с обръщането на - и + се рашава с грец схема и няма да си мени поляритета,просто при контакт както и да е натиснат бутона ще си свети.Ако пък го правя да свети когато поискам и да се командва от бутона просто няма да слагам грец-диод вързан на обратно не пробива.Фактически например при -+ няма да свети,като натисна бутона и стане +- ще свети.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
yordanchy написа:5 лева и 5 минути.Обедих се,че има "огромен" смисъл в тоя плафон в тази жабка. :DКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар