Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неизвестна букса под жабката-вече е известна :д

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    svetli4a написа:
    Да плафончето е цяло със стъкълцето и другите джаджи за крушката .... при браво незнам, но при Brava мисля че е същия плафон като този във багажника, смисал че може и такъв да търсиш, тъй като тея за жабките са рядкост .... ама не съм 100% , пробвай първо.
    Като размер и форма са същите като в багажника, но този в жабката е с бутон, за да свети само при отворено положение.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #17
      Няма как да е за ел. клапа за въздуха.Наистина чудесно ще е, ако пасва плафона от багажника в жабката.Пи Ес: Ако продължавам в същия дух,само да си търся кусури по колата и да си играя да ги оправям, трябва да търся някой адвокат, че жена ми почва да мисли за бягство . Шегата на страна.Колко ли брака е унищожила тръпката по ФИАТ?

      Коментар


        #18
        Наистина ли плафончето от багажника става за жабката?Аз имам излишно такова за багажника,ако става още утре ще си го монтирам(стига да я имам буксичката).
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #19
          yordanchy написа:
          Няма как да е за ел. клапа за въздуха.Наистина чудесно ще е, ако пасва плафона от багажника в жабката.Пи Ес: Ако продължавам в същия дух,само да си търся кусури по колата и да си играя да ги оправям, трябва да търся някой адвокат, че жена ми почва да мисли за бягство . Шегата на страна.Колко ли брака е унищожила тръпката по ФИАТ?
          Плафона от багажника като размер и форма на 100% е същия, друг е въпроса как ще решиш да преработиш спирането и включването на осветлението му.
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #20
            Нужно ли е да го решавам този въпрос? Аз си мисля, че няма да е проблем да свети постоянно(един диод и готово).Дали ше се награвя това стъкълце на плафона и да направи някаква беля?-съмнявам се.

            Коментар


              #21
              Не смятам че това е най-удачното решение, пък и с диод не очаквай някаква добра осветеност и без това там странично не е удачен избор от към инженерна мисъл .
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #22
                Вярно че там има палец за прекъсвач, но в повечето случаи тези плафони и почти всичките пластмаси от таблото отиват на сметището така че сигурно някой колега ще се намери да ти го даде срещу кафе и блага дума.Относно браковете, полужението е страшно, всички жени ревнуват от Фиат, а защо е така всеки да си мисли.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  batproho написа:
                  Плафона от багажника като размер и форма на 100% е същия, друг е въпроса как ще решиш да преработиш спирането и включването на осветлението му.
                  А колега,той диода нито нагрява нито консумира някакъв голям ток (средно около 20 mA) така,че ще си свети постоянно,а доколко ще освети е въпрос на избор на диод.Аз същият този плафон в багажника го направих с диоди и свети супер,та малката жабка няма да освети.И без това съм в процес на тунинговане с LED осветление на цялата кола.Направих вече багажника и средната конзила.Остават ми светлинките на номера отзад,таблото с показанията и плафона в купето.Между другото средната конзола(включително с пепелника и запалката)станаха супер.Нем е по наситено зелено сега,хем не е ярко и дазнещо ,хем надявам се да кара дълги години.Докато глупавите крушки непрекъснато изгарят и е губене на време да се сваля цялата средна конзола за 2 крушчици.На всичкото отгоре и крушките загряват и разтопяват светловодите с времето и се губи яркостта им.Затова си помогнах с бургия 8-ца и си обработих отвира на световода там дето влиза крушката/диода.Малко не съм по темата,ама реших да споделя скоро ще сложа и снимки ,само да завърша проекта изцяло. :D п.п.Така и не мога да разбера защо италианците не са сложили диоди навсякъде,а само на половината копчалъци в колата.Така и така ги е имало тогава.
                  Fiat 1.4 12V
                  Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                  Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                  Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                  Коментар


                    #24
                    КОлега, идеята е да не стане тук 20 там 20 и накрая някоя сутрин ЪЪЪЪ и не пали.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      10-20 милиампера е пренебрежимо малка консумация в един автомобил.0.020А x 12V = 0.24W,което е недостижимо за една крушка с нажежаема жичка.Това при условие,че на буксата не се подава напрежение ,когато не е на контакт.Иначе няма да си го вържа да ми смуче в покой,защото малко или много ще си лапа колкото една аларма в покой.
                      Fiat 1.4 12V
                      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                      Коментар


                        #26
                        valentino321 написа:
                        batproho написа:
                        Плафона от багажника като размер и форма на 100% е същия, друг е въпроса как ще решиш да преработиш спирането и включването на осветлението му.
                        А колега,той диода нито нагрява нито консумира някакъв голям ток (средно около 20 mA) така,че ще си свети постоянно,а доколко ще освети е въпрос на избор на диод.Аз същият този плафон в багажника го направих с диоди и свети супер,та малката жабка няма да освети.И без това съм в процес на тунинговане с LED осветление на цялата кола.Направих вече багажника и средната конзила.Остават ми светлинките на номера отзад,таблото с показанията и плафона в купето.Между другото средната конзола(включително с пепелника и запалката)станаха супер.Нем е по наситено зелено сега,хем не е ярко и дазнещо ,хем надявам се да кара дълги години.Докато глупавите крушки непрекъснато изгарят и е губене на време да се сваля цялата средна конзола за 2 крушчици.На всичкото отгоре и крушките загряват и разтопяват светловодите с времето и се губи яркостта им.Затова си помогнах с бургия 8-ца и си обработих отвира на световода там дето влиза крушката/диода.Малко не съм по темата,ама реших да споделя скоро ще сложа и снимки ,само да завърша проекта изцяло. :D п.п.Така и не мога да разбера защо италианците не са сложили диоди навсякъде,а само на половината копчалъци в колата.Така и така ги е имало тогава.
                        С тези светодиоди навсякъде из купето, си е малко .... за мен. Друг е въпроса че да свети постоянно, колкото и малко да са тези 20 mA, тук малко, там малко и хоп сутринта колата не пали.п.с. потърси или оригиналния плафон за жабката, който е с бутон прекъсвач, или по някакъв начин измисли да го изключваш осветлението ако ще използваш твоя наличен, който ти е от багажника.
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #27
                          можеш да присособиш бутон от аларма за врата или капак и плафона от багажника
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Няма какво да приспособявам, те италианците са го направили вместо мен.Ще се спазаря с някой колега да ми даде направо целия комплект (стъкълце,"фасунка" и тоя пусков бутон.Мисля, че това ще бъде най-добрия вариант.Вече за монтажа,ще го мисля.

                            Коментар


                              #29
                              Имах впредвид дали там се подава напрежение 12V,когато автомобила не е на контакт.Ако се подава то тогава 20 mA си е консумация,но ако напрежението се подава на буксата само,когато колата е на контакт тогава не се товари консумацията,защото се предполаг,че ще е в движение.
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар


                                #30
                                valentino321 написа:
                                10-20 милиампера е пренебрежимо малка консумация в един автомобил.0.020А x 12V = 0.24W,което е недостижимо за една крушка с нажежаема жичка.Това при условие,че на буксата не се подава напрежение ,когато не е на контакт.Иначе няма да си го вържа да ми смуче в покой,защото малко или много ще си лапа колкото една аларма в покой.
                                В жабката има напрежение дори и да не си на контакт.
                                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                                Коментар

                                Working...
                                X