10-20 милиампера е пренебрежимо малка консумация в един автомобил.0.020А x 12V = 0.24W,което е недостижимо за една крушка с нажежаема жичка.Това при условие,че на буксата не се подава напрежение ,когато не е на контакт.Иначе няма да си го вържа да ми смуче в покой,защото малко или много ще си лапа колкото една аларма в покой.
В жабката има напрежение дори и да не си на контакт.
Колега,едновременно сме писали сигурно))Е това е друга бира,тогава в покой не е хубаво да свети никак даже.Трябва си значи някакъв прекъсвач на веригата,мисля си за вариант с RID ампулка и магнитче,няма ли да е елегантно решение.И както така сме се заговорили да питам аз нещо :D -имам една излишна букса дето е за клапата на въздуха(тази клапа съм я откачил заради хроничният проблем с прецаканото моторче).Та въпроса ми е следния-някой знае ли дали там се подават 12V чрез бутона,който е на средната конзола или той само сменя поляритета на това напрежение,т.е. - и + си разменят местата.Искам да го ползвам за осветлението в жабката,защото там съм мерил,че напрежението идва само когато си на контакт.А може и за друго да го ползвам,но въпроса е да не се променя поляритета,а само да подава 12V.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Само си мени + и - купи си плафонче оригинално ще ти излезе има няма 5 лв на него си има прекасвач който го натиска пантата на вратичката а вместо крушка пак сложи диод ако искаш.Ако искаш довечера ще го снимам да добиеш представа.
FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
10-20 милиампера е пренебрежимо малка консумация в един автомобил.0.020А x 12V = 0.24W,което е недостижимо за една крушка с нажежаема жичка.Това при условие,че на буксата не се подава напрежение ,когато не е на контакт.Иначе няма да си го вържа да ми смуче в покой,защото малко или много ще си лапа колкото една аларма в покой.
В жабката има напрежение дори и да не си на контакт.
Сигурен ли си в това на 100% колега понеже при мен има ток само на контакт.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Само си мени + и - купи си плафонче оригинално ще ти излезе има няма 5 лв на него си има прекасвач който го натиска пантата на вратичката а вместо крушка пак сложи диод ако искаш.Ако искаш довечера ще го снимам да добиеш представа.
Еми значи тогава и тук е лесно ,нека си мени - и + въпроса е ,че напрежението там се появява само на контакт.Решението е един грец след тая букса за клапата и ще свети само на контакт.Или другият вариант -така да вържа диода ,че да свети само,ако му натисна бутона за клапата))
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Само си мени + и - купи си плафонче оригинално ще ти излезе има няма 5 лв на него си има прекасвач който го натиска пантата на вратичката а вместо крушка пак сложи диод ако искаш.Ако искаш довечера ще го снимам да добиеш представа.
Еми значи тогава и тук е лесно ,нека си мени - и + въпроса е ,че напрежението там се появява само на контакт.Решението е един грец след тая букса за клапата и ще свети само на контакт.Или другият вариант -така да вържа диода ,че да свети само,ако му натисна бутона за клапата))
На старото ми BRAVO бях го направил да свети и да се изгася от бутона на плафона на тавана.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
От бутона на клапата ми се вижда най-удачно ,така или иначе нищо не става от нея а тожа с обръщането на - и + се рашава с грец схема и няма да си мени поляритета,просто при контакт както и да е натиснат бутона ще си свети.Ако пък го правя да свети когато поискам и да се командва от бутона просто няма да слагам грец-диод вързан на обратно не пробива.Фактически например при -+ няма да свети,като натисна бутона и стане +- ще свети.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
5 лева и 5 минути.Обедих се,че има "огромен" смисъл в тоя плафон в тази жабка. :D
Намираш по-лесно презервативите ли?Абе в тая дупка наречена жабка и с тая лампичка нищо не можеш да видиш ама щом си доволен другото не е важно, а и чувството че вече караш по готина кола е незаменимо
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар