Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Джанти от VW на FIAT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Джанти от VW на FIAT

    Колеги върти ми се из главата нещо, което може би е мисията невъзможна, но все пак да питам по-знаещите. Има ли вероятност джанти от VW да станат на нашите коли? Там междуболтовото е 4х100, но с ексцентрични болтове ще стане. Притеснява ме централния отвор, който е 57.1, а нашия е 58. Дали тези 0.9мм ще е проблем да се вземат с една пила или или нещо такова, защото все пак е алумин и няма да е кой знае колко трудно?
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    #2
    С ексцентрични болтове ще стане,но централни отвор трябва да се направи от всякъде по равно това ти е ясно.Може и с обикновени болтове да стане обаче не е много оферта.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      Все пак пробвай дали ще легнат на главината, защото централния отвор си зависи от самата джанта най-вече. С ексцентрични болтове ще стане иначе.
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Абе моя фиат като го купих някой му беше нанизал такива и свалянето им беше приключение.. се едно бяха заварени.. и незнам дали точно по тази причина ми тресеше волана. Като ги свалихме болтовете бяха в окаяно състояние .. имаше и някои скъсани.. смених джантите и всичко си доиде на мястото.. абе възможно е, но не го препоръчвам на никой

        Коментар


          #5
          Martous написа:
          Абе моя фиат като го купих някой му беше нанизал такива и свалянето им беше приключение.. се едно бяха заварени.. и незнам дали точно по тази причина ми тресеше волана. Като ги свалихме болтовете бяха в окаяно състояние .. имаше и някои скъсани.. смених джантите и всичко си доиде на мястото.. абе възможно е, но не го препоръчвам на никой
          Да, прав си колега. Ако се сложат такива джанти с централен 57.1 без да се изплят малко после няма сваляне . Според мен ако са плътни в централния отвор и с ексцентрични болтове не трябва да бият изобщо. При теб сигурно са били с обикновените болтове и с втулка за централния, но това не е оферта.
          НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

          Коментар


            #6
            С обикновенни бяха После купувах нови болтове по 2.50 бройката.. тоест 40 лв за болтове и ме заболя главата И това заради джантите.. така, че всеки да си прави сметката аз лично никога няма да си го причиня :D Нз вече там с фланци и специални болтове може да е друга работата Но и болтовете са скъпи да му се невиди

            Коментар


              #7
              Един приятел си сложи на пунто мк1 1,2 8в джанти от голф 3ка и нямаше никакви проблеми

              Коментар


                #8
                отвора се разтъргва на струг,но по-добре си вземи фиатски джанти на98

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  отвора се разтъргва на струг,но по-добре си вземи фиатски джанти на98
                  Подрепям

                  Коментар


                    #10
                    Martous написа:
                    ivel написа:
                    отвора се разтъргва на струг,но по-добре си вземи фиатски джанти на98
                    Подрепям
                    Така ще бъде :D . Ще потърся първо нещо от Фиат, че като дръпнах чертата за 16 ексцентрични болта и 4 фтулки за централния отвор(ако не са оригинални VW джанти), сметката излиза около 70лв , което мисля, че е безмислено. То при всички случай ще купувам по-дълги болтове, но мога да си ги намеря втора употреба на поносима цена.
                    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                    Коментар


                      #11
                      Кефа цена няма момчета...Всичко може да се направи само мерак да има...Ако си решил да слагаш такива джанти отиди на стругар за 20лв ще ги развърти и 4-те джанти,взимаш си ексцентрични болтове и нямаш никви дертове (макар че много приятели си карат с обиковенните болтове на коли по 200+коня без проблем)
                      Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                      KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                      Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                      Коментар


                        #12
                        Аз карам с джанти от Опел които пак са 4x100, централния отвор на опела е 56 и ги дадох на стругар да ги престърже да станат 58 и си ляга без проблем Ако самите отвори за болтовете са прекалено тесни болтовете не пасват и ексцентричен болт да сложиш няма да можеш да го завиеш и трябва леко да се разпробият отворите на джантата и става Аз карам повече от година така, вдигал съм 211 км/ч по километраж и няма никакви проблеми нито волана тресе нито нищо :P
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #13
                          колега моите джанти, които продавам са точно по същия начин.Но на струг за 10 лв ми ги минаха и станаха с централен 58.И БЕЗ ексцентрични болтове ги карах.Не съм имал никакви ама никакви проблеми с това.

                          Коментар

                          Working...
                          X