Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със виене.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със виене.

    Здравейте,колеги.Имам едно странно свирене при натискане на съединителя.Това свирене се появява само при натискане на съединителя за по-малко от секунда.Свирне в момента в който тръгна да го натискам и шума изчезва мога да си стоя така и цял ден на съединител,но няма шум.Не съм забелязал да имам някакъв проблем с отделянето на съединителя.Отделя си нормално,както и преди.Според вас от какво може да е това изсвирване.Звука е мещо от рода на фиууу.А и да добавя това не го прави,когато натискам съединителя от място за включване на първа и за потегляне.Колата е Фиат Пунто МК2 1.9Д 2000г.Благодаря предварително.

    #2
    кола

    Лагер като начало
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Неможах да те разбера добре.Кога свири? Когато леко го натиснеш или когато тръгнеш да го натискаш? Сигурно аксиалния лагер е започнал да ти заминава.
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #4
        Когато тръгна да го натискам изсвирва за секунда и спира.Ако го задържа след изсвирването натиснат няма проблем няма звук.И имам чувството,че това свирене го няма при ниска скорост.Примерно до втора.

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Лагер като начало
          Да, лагера си заминава .
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Може ли да се кара така,защото ако ще сменям нещо ще е цял комплект,а много хора ми викат да карам докато вземе да буксува или отказва.Какво е вашето мнение.Тръгне ли този лагер,колко му остава обикновено?

            Коментар


              #7
              Може, но все пак имай едно на ум, да не висиш по пътищата. Ако започне да става много натрапчив звука, не чакай да откаже напълно.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                А счупи ли се лагера кофти тръпка по добре си вържи гащите и го смени аиде със здраве.
                FIAT,LANCIA,ALFA ROMEO

                Коментар


                  #9
                  Re: Проблем със виене.

                  Angelov78 написа:
                  Здравейте,колеги.Имам едно странно свирене при натискане на съединителя.Това свирене се появява само при натискане на съединителя за по-малко от секунда.Свирне в момента в който тръгна да го натискам и шума изчезва мога да си стоя така и цял ден на съединител,но няма шум.Не съм забелязал да имам някакъв проблем с отделянето на съединителя.Отделя си нормално,както и преди.Според вас от какво може да е това изсвирване.Звука е мещо от рода на фиууу.А и да добавя това не го прави,когато натискам съединителя от място за включване на първа и за потегляне.Колата е Фиат Пунто МК2 1.9Д 2000г.Благодаря предварително.
                  Наистина е аксиалния лагер на съединителя. На тръгване не се чува може би защото са малко оборотите. Карането така ако е само виене, без стържене като по метал не е още страшно, но най-вероятно ще се влоши. Блокирането или частичното блокиране на този лагер, изкопава притискателните пластини на притискателния диск, което автоматично води и до неговата подмяна. Та ако ти е читав съединителя, си смени лагера навреме за да го спасиш. На новите лагери аз лично подменям лубриканта с нещо много по-добро, но ако искаш да научиш повече, пиши на лични.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря ви за отговорите.Наистина ми помогнахте.Иначе не виждам голям смисъл да сменям само лагера при положение,че за труд ми вземат същите пари.Поне според мен е най-добре,ако ще се сменя да се смени всичко и да се знае,че е ново.

                    Коментар


                      #11
                      Така разбира се е най-добре, но ако съединителя вътре има още поне 50% ресурс...............
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Re: Проблем със виене.

                        Danchojn написа:
                        Angelov78 написа:
                        Здравейте,колеги.Имам едно странно свирене при натискане на съединителя.Това свирене се появява само при натискане на съединителя за по-малко от секунда.Свирне в момента в който тръгна да го натискам и шума изчезва мога да си стоя така и цял ден на съединител,но няма шум.Не съм забелязал да имам някакъв проблем с отделянето на съединителя.Отделя си нормално,както и преди.Според вас от какво може да е това изсвирване.Звука е мещо от рода на фиууу.А и да добавя това не го прави,когато натискам съединителя от място за включване на първа и за потегляне.Колата е Фиат Пунто МК2 1.9Д 2000г.Благодаря предварително.
                        Наистина е аксиалния лагер на съединителя. На тръгване не се чува може би защото са малко оборотите. Карането така ако е само виене, без стържене като по метал не е още страшно, но най-вероятно ще се влоши. Блокирането или частичното блокиране на този лагер, изкопава притискателните пластини на притискателния диск, което автоматично води и до неговата подмяна. Та ако ти е читав съединителя, си смени лагера навреме за да го спасиш. На новите лагери аз лично подменям лубриканта с нещо много по-добро, но ако искаш да научиш повече, пиши на лични.
                        +1 за лагера и колегата обясни какво се случва ако блокира този лагер,щом си решил да сменяш всичко не е фатално да се кара така,но някъде може да се случи да висиш по улиците.
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Обикновенно първо се износва лагера Аз съм сменял 2 пъти съединител и винаги е било лагер Като се износи лагера колата просто спира . По добре отвори и виж за кво става на въпрос може ако има теч на масло да смениш и семеринга .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар

                          Working...
                          X