Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за индикатор на Stilo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за индикатор на Stilo

    Здравейте. Днес за 2 секунди ми светна този индикатор / www.darbysieben.com/images/checkengine.jpg / и не знам какво означава, нито за какво е. Единственото, което знам е, че никак не е на добре. Може ли да дадете съвет, какво може да е.

    #2
    Туй нещо казва следното:купи си ваг-ком кабелизтегли си фиатекусканинсталирай ги на лаптопа - ако не знаеш как , търсачката на форума знае какнаправи диагностика сподели резултатът туки тогава ще продължим разговора .....
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Отиди в някой добър сервиз да ти я закъчат на една диагностика, по принцип щом не свети постоянно може да е лоша връзка и много неща. При мен светеха като коледна елха цялото табло и като смених акумолатора всичко изчезна и колата си стана ОК. Това където Emzo те приканва да правиш бих те посъветвал да не си даваш парите за глупости. Пиши какво се е оказало
      Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
      Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
      Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
      Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
      ............

      Коментар


        #4
        Ей сега направихме с лаптопа диагностиката. 0235 / предполагаме, че е ЕГР-то;/.

        Коментар


          #5
          Ами не че не подозирах, какво е ..... ама нали глупости говоря/пиша
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            fiat_stilo213 написа:
            Ей сега направихме с лаптопа диагностиката. 0235 / предполагаме, че е ЕГР-то;/.
            Чети какво е обяснението на грешката на екрана на лаптопа.Не е ЕГР.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              P0235 - supercharging pressure нещо такова беше. току що си мислим с моя авер, че може да е и от MAP сензора.Интересува ме вашето мнение, с кое да започнем, за да установим къде е проблема.

              Коментар


                #8
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  аз също бих те посъветвал като емо да си купиш кабела,прехода(ако ти е нужен)и диска.пвярвай ми ще ти се наложи да го ползваш.на четвъртия-петия път си е избило парите.комплекта струва около60лв

                  Коментар


                    #10
                    1. Извадихме ЕГР-то, беше буквално запушено, почистихме го много добре и го поставихме и това е резултата:2. След като почистихме ЕГР-то, извадихме MAP сензора и него изчистихме, беше зацапан доста....и така идва новия проблем.Карах на 4-та с около 120-125 и ми излезе съобщениеEngine Fault, което веднага изчезна. След това карах колата около 4-5 пъти, все още не се е появило пак, обаче...1. Закачихме колата на лаптопа пак и решихме да тестваме налягането на турбото, настъпах колата на 2-ра до дупка /4000обр/ и после и на 4-та и ето резултата:Резултати извън нормите, и да спомена, че сменях веднъж тръбите на турбото, бяха спукани, и не искам и тея да заминат. Кажете какво да правя...Взехме да си мислим, че колата е чипосвана...

                    Коментар


                      #11
                      Че защо си се занимавал с ЕГР-а ?Казахме ти, че не е там проблема, я хубаво виж постовете на @iakvvu
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Май ти се е зацапала геометрията и турбото пренадува във високи обороти и записва грешка
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Имал човека свободно време и го уползотворил.Аз само едно не разбирам...В много случаи някой конкретно пита за проблем,получава конкретен и категоричен отговор и пак не следва опита,а си губи времето в главоблъсканици. Вярно,че не винаги ни се иска решенията на нещата да се такива,каквито са в действителност,но няма друг изход.Още един съвет-не си купувай клапан втора употреба(не се знае колко ще те изкара и той) особено ако ти го дават от VAG групата(с по малък дебит е).
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            И още един безплатен съвет от мен Сложи тапа на ЕГР клапана и не се занимавай повече с него !Във форума е писано многократно как
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Направих клапана с мои авери, сега е на менгемето, утре привечер ще го монтираме и ще пиша каква е станала. Между другото моя клапан е по-различен от описания в темата, и малко се страхувах какво да пипам П.С. --- Има ли смисъл металния ’’пръстен ’’ да се слага отново или поне да го намажа с малко лепило, за да е пак на мястото си. Виждам, че вие не го поставята отново.

                              Коментар

                              Working...
                              X