Здравейте. Днес за 2 секунди ми светна този индикатор / www.darbysieben.com/images/checkengine.jpg / и не знам какво означава, нито за какво е. Единственото, което знам е, че никак не е на добре. Може ли да дадете съвет, какво може да е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за индикатор на Stilo
Collapse
X
-
Отиди в някой добър сервиз да ти я закъчат на една диагностика, по принцип щом не свети постоянно може да е лоша връзка и много неща. При мен светеха като коледна елха цялото табло и като смених акумолатора всичко изчезна и колата си стана ОК. Това където Emzo те приканва да правиш бих те посъветвал да не си даваш парите за глупости. Пиши какво се е оказалоFiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
............
Коментар
-
1. Извадихме ЕГР-то, беше буквално запушено, почистихме го много добре и го поставихме и това е резултата:2. След като почистихме ЕГР-то, извадихме MAP сензора и него изчистихме, беше зацапан доста....и така идва новия проблем.Карах на 4-та с около 120-125 и ми излезе съобщениеEngine Fault, което веднага изчезна. След това карах колата около 4-5 пъти, все още не се е появило пак, обаче...1. Закачихме колата на лаптопа пак и решихме да тестваме налягането на турбото, настъпах колата на 2-ра до дупка /4000обр/ и после и на 4-та и ето резултата:Резултати извън нормите, и да спомена, че сменях веднъж тръбите на турбото, бяха спукани, и не искам и тея да заминат. Кажете какво да правя...Взехме да си мислим, че колата е чипосвана...
Коментар
-
Май ти се е зацапала геометрията и турбото пренадува във високи обороти и записва грешкаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Имал човека свободно време и го уползотворил.Аз само едно не разбирам...В много случаи някой конкретно пита за проблем,получава конкретен и категоричен отговор и пак не следва опита,а си губи времето в главоблъсканици. Вярно,че не винаги ни се иска решенията на нещата да се такива,каквито са в действителност,но няма друг изход.Още един съвет-не си купувай клапан втора употреба(не се знае колко ще те изкара и той) особено ако ти го дават от VAG групата(с по малък дебит е).AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Направих клапана с мои авери, сега е на менгемето, утре привечер ще го монтираме и ще пиша каква е станала. Между другото моя клапан е по-различен от описания в темата, и малко се страхувах какво да пипам П.С. --- Има ли смисъл металния ’’пръстен ’’ да се слага отново или поне да го намажа с малко лепило, за да е пак на мястото си. Виждам, че вие не го поставята отново.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар