Колеги, трябва да стигна до автоматичния изключвател на мигачите. Преди време намерих паднали две конзолки с пружинки, които най-вероятно държат този механизъм. Мигачите все още изключват, но при завъртане на волана се чува по-силно прищракване на тресчотката. Та въпросът ми е- преди да тръгна да свалям волана, трябва ли да изключа AIRBEG-а, ако трябва от къде, или е необходимо само разкачане на акумулатора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на волана
Collapse
X
-
Моето скромно мнение е, че волана не трябва да го пипаш въобще.Просто сваляш корите зад него ( те са 2-една отгоре и една отдолу ) и лоста на мигача се държи на щипки.Притискаш ги и го вадиш заедно с тялото му отзад, където се намира и въпросния механизъм.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
-
Слав написа:Моето скромно мнение е, че волана не трябва да го пипаш въобще.Просто сваляш корите зад него ( те са 2-една отгоре и една отдолу ) и лоста на мигача се държи на щипки.Притискаш ги и го вадиш заедно с тялото му отзад, където се намира и въпросния механизъм.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар