Значи проблема го прави предимно при студен двигател. Значи качвам се врътвам ключа и стартера изобщо не завърта, връщам ключа пак завъртам и зацепва. Обикновенно от 2 или 3 път започва да върти. Случва се и от раз да завърта. Като е работил двг почти никога не го е правило този проблем. Но въпроса е че като че ли започва да зачестява проблема. Вчера сутринта в провинцията я палих с бутане, така и не поиска да завърти.От къде може да идва проблема. 10х
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем около стартер или нещо такова.
Collapse
X
-
Проблема може да е в плочката на контактния ключ .Когато не иска да завърти чуваш ли щракането на шалтера ?Ако го чуваш проблема може да е в нагорял контакт на шалтера или в износени четки.Провери всички връзки особенно на дебелия кабел , който захранва стартера.Като ти направи проблема, виж лампите на таблото , ако въобще не намаляват яркостта сизначи стартера не консумира никакъв ток и проблема може да е в гореизброените .Ако обаче почти изгасват значи има голяма консумация вследствие на износени втулки и заклинване на ротора.
-
Ако си включил на стартер, но двигателя не се върти, а се чува свистене (по-скоро виещ звук) от моторчето на стартера, най-вероятно е бендикса. Цената е около 25лв за нов и още толкова за смяна в сервиз, ако не ти се занимава. Не отлагай този ремонт, защото със всеки ден вероятността да зацепи механизма намалява.Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
Коментар
-
Здрасти колега, сега не че да те плаша ама пробвал ли си да дадеш контакт с една отверка директно, понеже когато магнита дръпне контактора и затвори веригата много често точно там понеже има ударс е износват контактите, те са едни медни или бронзови и много често там е проблема при стартерите, в смисъл че то се чува че изщраква но, контакт не може да направи в резултат стартера няма ток за да се завърти. сваля се стартера или ако мойе само тази част от бендикса и се сменят контакторите и си като нов. А накъсо с отверката се дава там където се хваща дебелия кабел и другата гайка дето е до тази с която е хванат кабела.......ама и аз едно обяснение му направих, ........огледай огледай пък ще разбереш кое трябва да се даде накъсо a и ако решиш да проверяваш внимавай да не забравиш колата на скорост, че като дадеш контакт с отверката и стартера би трябвало да завърти, а ако колата е на скорост се сещаш какво ще стане.ако като дадеш на късо върти значи имаш да сменяш едни контактори само и готово, ако нищо не стане, може да е ротор или един господ знае, но споредмен са контактитеСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Хм...интересно че и аз го имах същия проблем, ама едновременно с това падна и акумулатора.По-интересното беше че сложихме акумул. на един авер, Бош Силвър, не искаше да запали, само се чуваше онова "изчаткване", после нищо.Но като заредих моя-запали нормално и засега 3-4 дена няма кахъри...да видим докога де...N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар