Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем около стартер или нещо такова.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем около стартер или нещо такова.

    Значи проблема го прави предимно при студен двигател. Значи качвам се врътвам ключа и стартера изобщо не завърта, връщам ключа пак завъртам и зацепва. Обикновенно от 2 или 3 път започва да върти. Случва се и от раз да завърта. Като е работил двг почти никога не го е правило този проблем. Но въпроса е че като че ли започва да зачестява проблема. Вчера сутринта в провинцията я палих с бутане, така и не поиска да завърти.От къде може да идва проблема. 10х
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    #2
    Проблема може да е в плочката на контактния ключ .Когато не иска да завърти чуваш ли щракането на шалтера ?Ако го чуваш проблема може да е в нагорял контакт на шалтера или в износени четки.Провери всички връзки особенно на дебелия кабел , който захранва стартера.Като ти направи проблема, виж лампите на таблото , ако въобще не намаляват яркостта сизначи стартера не консумира никакъв ток и проблема може да е в гореизброените .Ако обаче почти изгасват значи има голяма консумация вследствие на износени втулки и заклинване на ротора.

    Коментар


      #3
      Ако си включил на стартер, но двигателя не се върти, а се чува свистене (по-скоро виещ звук) от моторчето на стартера, най-вероятно е бендикса. Цената е около 25лв за нов и още толкова за смяна в сервиз, ако не ти се занимава. Не отлагай този ремонт, защото със всеки ден вероятността да зацепи механизма намалява.
      Брава 1.6 16V ELX
      Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

      Коментар


        #4
        Значи пукане се чува при въртене на ключаЛампите на таблото много леко замижават за моментБендикса не е
        Tofas- Sahin 1.6 карб.

        Коментар


          #5
          Здрасти колега, сега не че да те плаша ама пробвал ли си да дадеш контакт с една отверка директно, понеже когато магнита дръпне контактора и затвори веригата много често точно там понеже има ударс е износват контактите, те са едни медни или бронзови и много често там е проблема при стартерите, в смисъл че то се чува че изщраква но, контакт не може да направи в резултат стартера няма ток за да се завърти. сваля се стартера или ако мойе само тази част от бендикса и се сменят контакторите и си като нов. А накъсо с отверката се дава там където се хваща дебелия кабел и другата гайка дето е до тази с която е хванат кабела.......ама и аз едно обяснение му направих, ........огледай огледай пък ще разбереш кое трябва да се даде накъсо a и ако решиш да проверяваш внимавай да не забравиш колата на скорост, че като дадеш контакт с отверката и стартера би трябвало да завърти, а ако колата е на скорост се сещаш какво ще стане.ако като дадеш на късо върти значи имаш да сменяш едни контактори само и готово, ако нищо не стане, може да е ротор или един господ знае, но споредмен са контактите
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            Защо не пробваш с най-елементарното - смени четките на колектора. След като не завърта, а само пречатква според мен е само това. Ако решиш самичък да си го правиш няма да излезе повече от 5 лв.
            Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
            Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

            Коментар


              #7
              Пробвай да поразмърдаш тънкото кабелче, което влиза в стартера. Ако проблема ти се оправи - намираш си канал, изваждаш го кабелчето и с клещи стягаш кабелната обувка или проверяваш да не се е закъсал кабела.Аз имах такъв проблем - оказа се закъсан кабел и разхлабена обувка

              Коментар


                #8
                Хм...интересно че и аз го имах същия проблем, ама едновременно с това падна и акумулатора.По-интересното беше че сложихме акумул. на един авер, Бош Силвър, не искаше да запали, само се чуваше онова "изчаткване", после нищо.Но като заредих моя-запали нормално и засега 3-4 дена няма кахъри...да видим докога де...
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #9
                  Колкото повече отлагаш смяната на четките, толкова повече ще ти нагарят (уффф как му се казваше на контактните пластини на ротора )
                  no pain no pain

                  Коментар


                    #10
                    Колега погледни малкото кабелче което влиза в стартера-много вероятно да е то!
                    Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                    Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                    Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                    Коментар

                    Working...
                    X