Колеги ,карам FIAT TEMPRA 1.6 моно инжекцион.От няколко месеца насам,когато паля колата със студен двигател се чува ясно едно изтупкване някъде отпред,но не мога да определя от какво е.Пояснявам,че не го прави редовно.Изтупкването се получава при самото запалване на двигатела,а не при въртенето на стартера.Звукът е механичен,а не като експлозия.По-скоро е като удар на метал в метал.Също така при запалването на студения двигател оборотите рязко падат(колата заработва като на три цилиндъра) и трябва да форсирам за да се нормализират.Това с оборотите също не го прави редовно и не знам дали е свързано с изтупкването при палене.Сменил съм с чисто нови моторчето за празния ход,свещите,ламбда сондата,но проблема си остана.Питам тук и там,но никой не успя да ми каже каква е вероятната причина.Зреждам само на ШЕЛ с Н 95 бензин,и едва ли е нещо от горивото.Нямам газово.Моля за някакви идеи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен звук при запалване на студен двигател.
Collapse
X
-
ако е от тампоните... нямаше ли да чука винаги, независмо дали е загрял двигателя или не... Аз имах същия проблем... само при студен двигател (най-често сутрин) на палене - все едно някой с чук трясва (еднократно) по двигателя или някъде в предната част... в същото време имах проблем с меката връзка след изпускателния колектор - разхлабен болт (на пружините) от едната страна на меката връзка и ми пърпореше... един ден като го притегнах ефекта с удара спря... Мисля си че е било от това - просто когато загрее, нещо с чашките и лещите в меката връзка се измества-намества... спираш колата, нещата там изстиват-свиват... но се държат на косъм в някакво положение и като запалиш от вибрацията на двигателя пружините дръпват и при наместването се чува удара... само предположение... но ефекта след притягане на пружините на меката връзка изчезна.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Нямам идея за 3-те цилиндъра... аз съм карбуратор... нека специалистите по моноинжекцията се изкажат... но така като чета - трудно някой нещо може да те ориентира... ако както казваш заработването само на 3 цилиндъра съвпада с "тупкането"... може да е нещо свързано с вибрацията която се получава в изпускателния колектор и да пада някаква пепел в/у ламбда сондата за момент и от там тя да подава грешни показания към компютъра за сместа...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар