Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

за гърнета

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    за гърнета

    изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи много
    brava 1.4 12v.sx
    drive fast or go home

    #2
    Re: за гарнета

    skier написа:
    изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи много
    На мястото на катализатора се слага резонаторно гърне!
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      Re: за гарнета

      Mitko написа:
      Mazgarev написа:
      skier написа:
      изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи много
      На мястото на катализатора се слага резонаторно гърне!
      Mazgarev e прав. Има гърнета който заместват катализатора и колата става много тиха.
      нямам време да ходя да търся гърне ще ходя до морето за няколко дни а пък и аз сам от самоков .та дали ще е колата много шумна ако сложа тръба и дали ще има някакъв проблем
      brava 1.4 12v.sx
      drive fast or go home

      Коментар


        #4
        Re: за гарнета

        skier написа:
        изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи много
        а някой да знае каква е цената на нов катализатор
        brava 1.4 12v.sx
        drive fast or go home

        Коментар


          #5
          Re: за гарнета

          skier написа:
          а някой да знае каква е цената на нов катализатор
          ~200-270лв.-универсален.
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #6
            Re: за гарнета

            skier написа:
            skier написа:
            изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи много
            а някой да знае каква е цената на нов катализатор
            между 700 и 1000 лева е нов катализатор !!!
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #7
              Има ли значение какъв резонатор ще се сложи на мястото на катализатора, цилиндичен, овален, размер.Фиат Типо 1,6 i.e.
              Carozzeria Touring, Milano
              Fiat 124 Touring - моята следваща кола

              Коментар


                #8
                Последна информация от София Експорт - френски универсални катализатори - към 160 лева! Онзи ден като ходих и ми направиха впечатление - изглеждат досъщ като стария ми катализатор! Дано не са ме метнали в цената, но не вярвам!
                Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                Коментар


                  #9
                  И логичния въпрос: На колко хиляди се сменят тези катализатори от 160 лв.?
                  no pain no pain

                  Коментар


                    #10
                    Re: за гърнета

                    skier написа:
                    изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи много
                    При мен на Пунтото няма почти никаква разлика със катализатор или просто с няква тръба!Но във всеки случеи съм за махането на катализатор(ако е стар)!При мен вече престана да ми загрява толкова много и ми падна (поне така си мисля) разхода на гориво!
                    FIAT Punto ELX 1.2 75

                    Коментар


                      #11
                      Аз пък станах ПРОТИВ махането на катализатора, откакто видях колко невъзможно е той да оказва влияние на разхода, а камо-ли да се запуши. Просто погледнах в моя преди да го махна - и вътре има за две длани място помежду активните ламарини (с форма на вълнички - почти като тези за покриви дето са). Те съвсем не са на гъсто и просто няма смисъл да е с едно гърне по-малко системата. Аз лично ше го слагам този катализатор оригиналния между другите тръби докато не се продъни.
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар


                        #12
                        Когато се маха катилизатора се слага резонаторно гарне само в случаите когато катализатора е бил в комплект с такова/има такива катализатори/.Когато е само катрализатор се слага тръба,защото катализатора по сащество пртедставлява тръба.В противен случаи се променя резонансния режим на изпускателната система,което води до по-нисък вартящ момент и по-висок разход на гориво.Абсоютна грешка е катализатора да се заменя с резонаторно гърне.

                        Коментар


                          #13
                          Mitko написа:
                          AlBundy написа:
                          И логичния въпрос: На колко хиляди се сменят тези катализатори от 160 лв.?
                          Логичния отговор трябва да е - на малко Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                          А някъде да ви дават гаранция 150 000 км на катализатор, когато го купувате? Или тези от 250 - 500 лева няма да е строшат при по силен тръс след 3-4 години?
                          Niko_ymn написа:
                          Аз пък станах ПРОТИВ махането на катализатора, откакто видях колко невъзможно е той да оказва влияние на разхода, а камо-ли да се запуши. Просто погледнах в моя преди да го махна - и вътре има за две длани място помежду активните ламарини (с форма на вълнички - почти като тези за покриви дето са). Те съвсем не са на гъсто и просто няма смисъл да е с едно гърне по-малко системата.
                          Ако така ти е изглеждал катализатора погледнат отстрани, ако съм те разбрал правилно, то това не е катализатор! Катализатора, погледнат през един от двата отвора представлява ситна керамична мрежа с правоъгълни отвори със страна около милиметър. И така е по цялото продължение на катализатора. След като му свърши живота, той започва да се разрушава и да се чупи на парчета, които възпрепятстват въздушния поток.
                          Stefan Nikolov написа:
                          Когато се маха катилизатора се слага резонаторно гарне само в случаите когато катализатора е бил в комплект с такова/има такива катализатори/.Когато е само катрализатор се слага тръба,защото катализатора по сащество пртедставлява тръба.В противен случаи се променя резонансния режим на изпускателната система,което води до по-нисък вартящ момент и по-висок разход на гориво.Абсоютна грешка е катализатора да се заменя с резонаторно гърне.
                          По този въпрос е говорено много в този форум. Резонаторното гърне действа освен гато резонатор, но и като искрогасител, което една проста тръба не може. Освен това има мнение, че обира по-голямата част от конденза, който разрушава с времето средното и задното гърнета. И катализатора прилича на тръба само отвън, но е правен с много сметки и мислене, особено в частта си за въздушното съпротивление!Горещи поздрави на всички - аз отивам на море! :D
                          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                          Коментар


                            #14
                            Forsaken не са ти ясни нещата.Първо това че деиства като резонаторно гарне е лошо.Защото катализатора не деиства като такова.Следователно нарушава фабричния резонанс.Това,че е писано много по въпроса в форума не значи,че е казана истината.Трето,не обира никакъв конденз,защото конденза е винаги и при всички случаи в последното гърне.За това те изгниват първо.Приятно прекарване на почивката.

                            Коментар


                              #15
                              Forsaken, малко комплексар ми се виждаш. Без лоши чувства И не забравяй, че за някои, от форума дори, морето е роден дом. И дано почивката да те освободи от злобата дето си я насъбрал
                              no pain no pain

                              Коментар

                              Working...
                              X