изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи много
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
за гърнета
Collapse
X
-
Re: за гарнета
Mitko написа:Mazgarev написа:skier написа:изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи многоbrava 1.4 12v.sx
drive fast or go home
Коментар
-
Re: за гърнета
skier написа:изкам да си махна катализатора и ако сложа на негово място тръба дали ще бучи многоFIAT Punto ELX 1.2 75
Коментар
-
Аз пък станах ПРОТИВ махането на катализатора, откакто видях колко невъзможно е той да оказва влияние на разхода, а камо-ли да се запуши. Просто погледнах в моя преди да го махна - и вътре има за две длани място помежду активните ламарини (с форма на вълнички - почти като тези за покриви дето са). Те съвсем не са на гъсто и просто няма смисъл да е с едно гърне по-малко системата. Аз лично ше го слагам този катализатор оригиналния между другите тръби докато не се продъни.
Коментар
-
Когато се маха катилизатора се слага резонаторно гарне само в случаите когато катализатора е бил в комплект с такова/има такива катализатори/.Когато е само катрализатор се слага тръба,защото катализатора по сащество пртедставлява тръба.В противен случаи се променя резонансния режим на изпускателната система,което води до по-нисък вартящ момент и по-висок разход на гориво.Абсоютна грешка е катализатора да се заменя с резонаторно гърне.
Коментар
-
Mitko написа:AlBundy написа:И логичния въпрос: На колко хиляди се сменят тези катализатори от 160 лв.?Niko_ymn написа:Аз пък станах ПРОТИВ махането на катализатора, откакто видях колко невъзможно е той да оказва влияние на разхода, а камо-ли да се запуши. Просто погледнах в моя преди да го махна - и вътре има за две длани място помежду активните ламарини (с форма на вълнички - почти като тези за покриви дето са). Те съвсем не са на гъсто и просто няма смисъл да е с едно гърне по-малко системата.Stefan Nikolov написа:Когато се маха катилизатора се слага резонаторно гарне само в случаите когато катализатора е бил в комплект с такова/има такива катализатори/.Когато е само катрализатор се слага тръба,защото катализатора по сащество пртедставлява тръба.В противен случаи се променя резонансния режим на изпускателната система,което води до по-нисък вартящ момент и по-висок разход на гориво.Абсоютна грешка е катализатора да се заменя с резонаторно гърне.Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Forsaken не са ти ясни нещата.Първо това че деиства като резонаторно гарне е лошо.Защото катализатора не деиства като такова.Следователно нарушава фабричния резонанс.Това,че е писано много по въпроса в форума не значи,че е казана истината.Трето,не обира никакъв конденз,защото конденза е винаги и при всички случаи в последното гърне.За това те изгниват първо.Приятно прекарване на почивката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар