Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с фиат брава 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ilian4o88 написа:
    Hristian_Aleksiev написа:
    Обади после дали е изчезнало звъннето
    и ти ли го имаш това звънтене
    Не при мен е по скоро свирене и си мисля че идва от някой лагер, я на помпата я на генератора. Ремъка ми е GATES на 30000 и си мисля че няма как да е от него. Ролката не помня марката , знам че беше скъпичка и с метални зъби, докато тая която махнахме беше с бяла пластмаса(или нещо подобно на тефлон) не знам какъв материал слагат
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #17
      slonikon написа:
      Dido_Lyubenov написа:
      Нормално сме свикнали да сменяме ангренажен комплект на 50 - 60 хил. км. , но в в pdf - а на ТД100 му дават да се сменя на 120 000 км Проблема ни е че трудно се намират кадърни комплекти, а и винаги гледаме да минем по тънката лайсна - ако може за без пари. Те за това и повечето майстори казват сменяй на 50 хил. км. , щото знаят какви боклуци слагат, че да му илезе на юзъра по-евтино. Ама то като умножиш по две ... излиза по-скъпо, ама на разсрочено плащане
      на мен във вантотейд ми каза да ги сменям на 40000, но и аз като прочетох в разните мануали, реших да ги сменя на 50000. сега ме замисли дали да не изчакам до 60000.
      Е да ти бяха казали направо на 10000 със всяка смяна на маслото...На някакъв VW преди време четох че даваха да се сменя на 150 000.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #18
        Hristian_Aleksiev написа:
        ilian4o88 написа:
        Hristian_Aleksiev написа:
        Обади после дали е изчезнало звъннето
        и ти ли го имаш това звънтене
        Не при мен е по скоро свирене и си мисля че идва от някой лагер, я на помпата я на генератора. Ремъка ми е GATES на 30000 и си мисля че няма как да е от него. Ролката не помня марката , знам че беше скъпичка и с метални зъби, докато тая която махнахме беше с бяла пластмаса(или нещо подобно на тефлон) не знам какъв материал слагат
        от някоя ролка ти е на пистовия ремак може да е паразитната ролка
        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

        Коментар


          #19
          ilian4o88 написа:
          абе най си е добре да се сменят на 50 000-60 000 км да ти е мирна главата
          тъй де, въпроса е 50000 или 60000, щото при мен това си е цяла година каране но сега като се замисля, някъде имаше ограничение по години - макс.5, тъй че ще се сменя на 50000.колега Dido_Lyubenov, ако знаеш откъде да си вземеш гарантирано "читав" сподели, моля!
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #20
            slonikon написа:
            ilian4o88 написа:
            абе най си е добре да се сменят на 50 000-60 000 км да ти е мирна главата
            тъй де, въпроса е 50000 или 60000, щото при мен това си е цяла година каране но сега като се замисля, някъде имаше ограничение по години - макс.5, тъй че ще се сменя на 50000.колега Dido_Lyubenov, ако знаеш откъде да си вземеш гарантирано "читав" сподели, моля!
            Не се знае и колко е висял ремъка по магазини и складове.Според мен 5г. са много
            "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

            Коментар


              #21
              slonikon написа:
              ilian4o88 написа:
              абе най си е добре да се сменят на 50 000-60 000 км да ти е мирна главата
              тъй де, въпроса е 50000 или 60000, щото при мен това си е цяла година каране но сега като се замисля, някъде имаше ограничение по години - макс.5, тъй че ще се сменя на 50000.колега Dido_Lyubenov, ако знаеш откъде да си вземеш гарантирано "читав" сподели, моля!
              Ей това е най трудното нещо при смяна на ангренажен комплект. Без майтап. Вече трябва да се замисля сериозно по тоя въпрос, защото започна да ми се обажда някоя ролка покрай ремъците, и ако е на ангренажния ... а още няма 40 000 км. В момента нямам идея от къде може да се вземе свестен ремък най-вече, но ще се заема с въпроса по издирвнето му.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                slonikon написа:
                ilian4o88 написа:
                абе най си е добре да се сменят на 50 000-60 000 км да ти е мирна главата
                тъй де, въпроса е 50000 или 60000, щото при мен това си е цяла година каране но сега като се замисля, някъде имаше ограничение по години - макс.5, тъй че ще се сменя на 50000.колега Dido_Lyubenov, ако знаеш откъде да си вземеш гарантирано "читав" сподели, моля!
                От Германия - фирмен сервиз на Фиат. Моят ремък беше сменен в такъв и при последваща смяна ролките и ремъка бяха със знака на фиат :D
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #23
                  Е то в такв случай е по-добре да го взема от Италия, че оня може да се окаже някое швабско менте Като видях как "немски" стоки са произведени в Китай ... Колко километра пробег ти дадоха за този ремък?
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    Три години максимум или 60хил.км. е нормалната експлоатация на ремъка всичко друго е в рамките на добрия шанс.аз заложих на Контитекс като ремък и ролки на ИНА, естествено смених и водната помпа/особеност на модела/Предните изкараха 70хил. км. но риска си беше мой а и ремъка вече се беше кацепил от външната страна.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      S_BANKOV написа:
                      Три години максимум или 60хил.км. е нормалната експлоатация на ремъка всичко друго е в рамките на добрия шанс.аз заложих на Контитекс като ремък и ролки на ИНА, естествено смених и водната помпа/особеност на модела/Предните изкараха 70хил. км. но риска си беше мой а и ремъка вече се беше кацепил от външната страна.
                      Моите вече са на средата на 5-тата година, и лятото тъкмо ще ги заформят 5. Ще ги сменям, но не съм се спрял на мрака и търговец от който да ги взема.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        аз се двоумях между Контитекс и Дайко като Гейттс направо го изключих. Ролките на ИНА са добри, СНР също не са лош вариант, но колкото и автомеханици да съм питал всички казват 3год/60000 км. за да ти е мирна главата и твоята и на двигателя.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          Ще имам предвид препоръките ти, но тук в Русе има едно магазинче от което купувам каквото ми трябва и за сега съм доволен и от частите, и от препоръките на собственика. Все пак го знам тоя човек от началото на демокрацията и винаги е продавал авточасти само за италиански автомобили. Въпреки всичко обаче винаги си имам едно на ум и приемам всякакви съвети и препоръки.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар

                          Working...
                          X