ilian4o88 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с фиат брава 1.4
Collapse
X
-
-
slonikon написа:Dido_Lyubenov написа:Нормално сме свикнали да сменяме ангренажен комплект на 50 - 60 хил. км. , но в в pdf - а на ТД100 му дават да се сменя на 120 000 км Проблема ни е че трудно се намират кадърни комплекти, а и винаги гледаме да минем по тънката лайсна - ако може за без пари. Те за това и повечето майстори казват сменяй на 50 хил. км. , щото знаят какви боклуци слагат, че да му илезе на юзъра по-евтино. Ама то като умножиш по две ... излиза по-скъпо, ама на разсрочено плащанеhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:ilian4o88 написа:Hristian_Aleksiev написа:Обади после дали е изчезнало звъннето"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
ilian4o88 написа:абе най си е добре да се сменят на 50 000-60 000 км да ти е мирна главатабраво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:ilian4o88 написа:абе най си е добре да се сменят на 50 000-60 000 км да ти е мирна главата"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
slonikon написа:ilian4o88 написа:абе най си е добре да се сменят на 50 000-60 000 км да ти е мирна главатаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
slonikon написа:ilian4o88 написа:абе най си е добре да се сменят на 50 000-60 000 км да ти е мирна главатаBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Е то в такв случай е по-добре да го взема от Италия, че оня може да се окаже някое швабско менте Като видях как "немски" стоки са произведени в Китай ... Колко километра пробег ти дадоха за този ремък?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Три години максимум или 60хил.км. е нормалната експлоатация на ремъка всичко друго е в рамките на добрия шанс.аз заложих на Контитекс като ремък и ролки на ИНА, естествено смених и водната помпа/особеност на модела/Предните изкараха 70хил. км. но риска си беше мой а и ремъка вече се беше кацепил от външната страна.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Три години максимум или 60хил.км. е нормалната експлоатация на ремъка всичко друго е в рамките на добрия шанс.аз заложих на Контитекс като ремък и ролки на ИНА, естествено смених и водната помпа/особеност на модела/Предните изкараха 70хил. км. но риска си беше мой а и ремъка вече се беше кацепил от външната страна.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
аз се двоумях между Контитекс и Дайко като Гейттс направо го изключих. Ролките на ИНА са добри, СНР също не са лош вариант, но колкото и автомеханици да съм питал всички казват 3год/60000 км. за да ти е мирна главата и твоята и на двигателя.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ще имам предвид препоръките ти, но тук в Русе има едно магазинче от което купувам каквото ми трябва и за сега съм доволен и от частите, и от препоръките на собственика. Все пак го знам тоя човек от началото на демокрацията и винаги е продавал авточасти само за италиански автомобили. Въпреки всичко обаче винаги си имам едно на ум и приемам всякакви съвети и препоръки.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар