Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с фиат брава 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с фиат брава 1.4

    Здравейте.Имам фиат брава 1.4 и при 3500 об ми се чува някакво звънтене,ако някой знае или предполага от какво може да е да пише.благодаря ви предварително.
    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

    #2
    аз имах такова звънтене на 3500 оборота и скъсах ангренажа на 12000 км, оказа се менте ролка на ангренажа
    Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

    Коментар


      #3
      Провери за резонанс на генерацията, провери и ремъка както е казал колегата
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        аз моя не сам го сменял 90 000 км или 4г.както съм взел колата
        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

        Коментар


          #5
          е браво, ти си нашта гордост.Нормалната смяна е на 50-60 хил .км. че после ще трябва да и даваш аспирин на колата.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            а съм ги взел и така си седът в нас значи утре отивам да ги сменям
            "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

            Коментар


              #7
              аз ги взех като и навъртях 60 000 км ама майсторите викат към 100 000 км и за тва не съм го сменил досега
              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

              Коментар


                #8
                ilian4o88 написа:
                аз ги взех като и навъртях 60 000 км ама майсторите викат към 100 000 км и за тва не съм го сменил досега
                Сменяй и майсторите

                Коментар


                  #9
                  така и ще направа
                  "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                  Коментар


                    #10
                    Обади после дали е изчезнало звъннето
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #11
                      Нормално сме свикнали да сменяме ангренажен комплект на 50 - 60 хил. км. , но в в pdf - а на ТД100 му дават да се сменя на 120 000 км Проблема ни е че трудно се намират кадърни комплекти, а и винаги гледаме да минем по тънката лайсна - ако може за без пари. Те за това и повечето майстори казват сменяй на 50 хил. км. , щото знаят какви боклуци слагат, че да му илезе на юзъра по-евтино. Ама то като умножиш по две ... излиза по-скъпо, ама на разсрочено плащане
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Hristian_Aleksiev написа:
                        Обади после дали е изчезнало звъннето
                        и ти ли го имаш това звънтене
                        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                        Коментар


                          #13
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Нормално сме свикнали да сменяме ангренажен комплект на 50 - 60 хил. км. , но в в pdf - а на ТД100 му дават да се сменя на 120 000 км Проблема ни е че трудно се намират кадърни комплекти, а и винаги гледаме да минем по тънката лайсна - ако може за без пари. Те за това и повечето майстори казват сменяй на 50 хил. км. , щото знаят какви боклуци слагат, че да му илезе на юзъра по-евтино. Ама то като умножиш по две ... излиза по-скъпо, ама на разсрочено плащане
                          на мен във вантотейд ми каза да ги сменям на 40000, но и аз като прочетох в разните мануали, реших да ги сменя на 50000. сега ме замисли дали да не изчакам до 60000.
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар


                            #14
                            Изобщо не чакай, че с тези ментета в последно време ... Моя ще го сменям на 50 000, долу горе до лятото ще му дойде реда. Обаче мисля да си взема някой кадърен и да ме изкара повече.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              абе най си е добре да се сменят на 50 000-60 000 км да ти е мирна главата
                              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                              Коментар

                              Working...
                              X