Здравейте.Имам фиат брава 1.4 и при 3500 об ми се чува някакво звънтене,ако някой знае или предполага от какво може да е да пише.благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с фиат брава 1.4
Collapse
X
-
lithrone
ilian4o88 написа:аз ги взех като и навъртях 60 000 км ама майсторите викат към 100 000 км и за тва не съм го сменил досега
Коментар
-
Нормално сме свикнали да сменяме ангренажен комплект на 50 - 60 хил. км. , но в в pdf - а на ТД100 му дават да се сменя на 120 000 кмПроблема ни е че трудно се намират кадърни комплекти, а и винаги гледаме да минем по тънката лайсна - ако може за без пари. Те за това и повечето майстори казват сменяй на 50 хил. км. , щото знаят какви боклуци слагат, че да му илезе на юзъра по-евтино. Ама то като умножиш по две ... излиза по-скъпо, ама на разсрочено плащане
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Нормално сме свикнали да сменяме ангренажен комплект на 50 - 60 хил. км. , но в в pdf - а на ТД100 му дават да се сменя на 120 000 кмПроблема ни е че трудно се намират кадърни комплекти, а и винаги гледаме да минем по тънката лайсна - ако може за без пари. Те за това и повечето майстори казват сменяй на 50 хил. км. , щото знаят какви боклуци слагат, че да му илезе на юзъра по-евтино. Ама то като умножиш по две ... излиза по-скъпо, ама на разсрочено плащане
браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Изобщо не чакай, че с тези ментета в последно време ... Моя ще го сменям на 50 000, долу горе до лятото ще му дойде реда. Обаче мисля да си взема някой кадърен и да ме изкара повече.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар