Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

амортисьори: газови или газово-маслени

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    амортисьори: газови или газово-маслени

    имам въпрос: кои амортисьори возят по-комфортно: газовите, или газово маслените. Дилемата е межди Magneti Marelli (газови) и COFAP (газово-маслени) (едните от НИКО66, другите от Хит-ко - цените са почти еднакви). Просто искам колата да вози хубаво, не съм състезател, не ме интересува спортно окачване. Карам предимно по павета и дупки, та искам да ми е що-горе приятно. Става въпрос за предни и задни. Четох мненията за КОФАП, никой не се изказа зле, което ме навежда на мисълта че са доста добри (а и тази статистика, която извади Хит-ко е впечатляваща за произведените бройки). Дали си струват малко по-скъпите амортисьори на Марели, ако ще возят по-меко. Предварително благодаря на споделилите мнения.П.С.Има ли значение дали ще сменя пружините на колата, за да се подобри "возията", или няма голям смисъл в това упражнение (90лв. за комплект предни пружини за моята трошка). В момента вози като каруца, а и единият амортисьор е изпуснал (омаслен).
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    #2
    В никакъв случай ГАЗОВИ Ще вози много твърдо и ще ти паднат пломбите.Аз в момента търпя такива последствия от предишния собственик Пружините ти няма смисъл да се сменят ако са здрави и не са омекнали.
    АЛ.ПЕТРОВ
    FIAT PUNTO 1.2 8V

    Коментар


      #3
      Аз взех от хит-ко два задни и пломбите са ми наред!За сведение фирмата КОФАП е собственост на Магнети-Марели.Просто от хит-ко не взимаш менте!
      Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

      Коментар


        #4
        Аз смених и четирите от hit-ko и мога да кажа, че съм доволен. До колкото знам чисто газовите амортисьори са за по-спортно каране. Не знам дали газовите возят "по-твърдо", но според мен е по-важно на нашите дупки кои ще издържат повече.
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #5
          аз съм с Кофап от Хитко ,карам си спортно само една пломба ми се счупи щото много отварям бири
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #6
            мда... поръчах си комплект предни и задни от хит-ко КОФАП (газово-маслени). Всички казват че те возят по-меко, пък и ще са от сигурен източник, няма да е менте
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              От личен опит, газовите значително "втвърдяват" возенето. Аз също съм фен на по-меките и не знам как се излъгах на газови, но факт, сега си се друсам като в каруца. Следващия път определено ще търся маслени или ще пълня стари, но газови - никога отново!!!
              Shit happens, sometimes...
              Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
              Marea 1.8 HLX - червена като аватара

              Коментар


                #8
                Тя работата с газовите е "видяла джабата, че подковават вола..." Аз на купето съм с газово маслени след проба на чисто газови. Прецених, че ми дават достатъчно добра стабилност и що годе мека возия. На обикновенна кола - само чисто маслени. А също и меки пружини с твърди амортисьори е по добра комбинация от твърди пружини с меки амортисьори
                no pain no pain

                Коментар


                  #9
                  Незнам някой от вас дали се е возил на ВОЛГА :D Такава возия нема друг автомобил. :D Да му се не видят и газови и незнам какви други ...........
                  Прикачени файлове
                  АЛ.ПЕТРОВ
                  FIAT PUNTO 1.2 8V

                  Коментар


                    #10
                    E да ама като вдигнеш 60 и става като джет. А и седалките са здраво с пружини, така че те допринасят за возията. Това чудо на 3-та вдига 120 малко повече газ и 140 можеше четвърта не съм мъчил да вкарвам, че пътя свърши
                    no pain no pain

                    Коментар


                      #11
                      AlBundy написа:
                      E да ама като вдигнеш 60 и става като джет. А и седалките са здраво с пружини, така че те допринасят за возията. Това чудо на 3-та вдига 120 малко повече газ и 140 можеше четвърта не съм мъчил да вкарвам, че пътя свърши
                      Ама тя, Волгата си беше с 3 (три) скорости Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                      ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                      ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                      ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                      Коментар


                        #12
                        е с три е щото пътя свърши Ама аз и Победа съм карал!
                        no pain no pain

                        Коментар


                          #13
                          Аз вече съм с изцяло газови амортисьори и искам да ви кажа,че пломбите са ми на мястото. Мога да направя извода само:1. Сложете си газови амортисьори, ако пътувате над 500 км месечно междуградско.2. Сложете си маслени, ако не излизате от София или от града,където се намирате.С газовите амортисьори може да си позволите с около 10 километра по-висока скорост в завоите. Това е особено ппедимство не само за състезателите, но и за хората, които дори и да са минавали един път многократно, пак не го запомнят. Газовите амортисьори освен това ти дава доста висока стабилност, докато с маслените в дадени моменти може да се почувстваш като в лодка.И друго много важно: Като сменяте предни амортисьори задължително си сменете и тампоните на макфесона. Ако не го направите това, рискувате да скъсате пружина. Има лагер,който ако нелагерува добре създава доста проблеми. Освен това при завиване той причатква равномерно и може да се обърка с полуоска.Успех при смяната и все пак аз предпочитам газовите амортисьори.

                          Коментар

                          Working...
                          X