имам въпрос: кои амортисьори возят по-комфортно: газовите, или газово маслените. Дилемата е межди Magneti Marelli (газови) и COFAP (газово-маслени) (едните от НИКО66, другите от Хит-ко - цените са почти еднакви). Просто искам колата да вози хубаво, не съм състезател, не ме интересува спортно окачване. Карам предимно по павета и дупки, та искам да ми е що-горе приятно. Става въпрос за предни и задни. Четох мненията за КОФАП, никой не се изказа зле, което ме навежда на мисълта че са доста добри (а и тази статистика, която извади Хит-ко е впечатляваща за произведените бройки). Дали си струват малко по-скъпите амортисьори на Марели, ако ще возят по-меко. Предварително благодаря на споделилите мнения.П.С.Има ли значение дали ще сменя пружините на колата, за да се подобри "возията", или няма голям смисъл в това упражнение (90лв. за комплект предни пружини за моята трошка). В момента вози като каруца, а и единият амортисьор е изпуснал (омаслен).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
амортисьори: газови или газово-маслени
Collapse
X
-
Аз смених и четирите от hit-ko и мога да кажа, че съм доволен. До колкото знам чисто газовите амортисьори са за по-спортно каране. Не знам дали газовите возят "по-твърдо", но според мен е по-важно на нашите дупки кои ще издържат повече.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
мда... поръчах си комплект предни и задни от хит-ко КОФАП (газово-маслени). Всички казват че те возят по-меко, пък и ще са от сигурен източник, няма да е менте"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
От личен опит, газовите значително "втвърдяват" возенето. Аз също съм фен на по-меките и не знам как се излъгах на газови, но факт, сега си се друсам като в каруца. Следващия път определено ще търся маслени или ще пълня стари, но газови - никога отново!!!Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Тя работата с газовите е "видяла джабата, че подковават вола..." Аз на купето съм с газово маслени след проба на чисто газови. Прецених, че ми дават достатъчно добра стабилност и що годе мека возия. На обикновенна кола - само чисто маслени. А също и меки пружини с твърди амортисьори е по добра комбинация от твърди пружини с меки амортисьориno pain no pain
Коментар
-
AlBundy написа:E да ама като вдигнеш 60 и става като джет. А и седалките са здраво с пружини, така че те допринасят за возията. Това чудо на 3-та вдига 120 малко повече газ и 140 можеше четвърта не съм мъчил да вкарвам, че пътя свърши::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
Коментар
-
Аз вече съм с изцяло газови амортисьори и искам да ви кажа,че пломбите са ми на мястото. Мога да направя извода само:1. Сложете си газови амортисьори, ако пътувате над 500 км месечно междуградско.2. Сложете си маслени, ако не излизате от София или от града,където се намирате.С газовите амортисьори може да си позволите с около 10 километра по-висока скорост в завоите. Това е особено ппедимство не само за състезателите, но и за хората, които дори и да са минавали един път многократно, пак не го запомнят. Газовите амортисьори освен това ти дава доста висока стабилност, докато с маслените в дадени моменти може да се почувстваш като в лодка.И друго много важно: Като сменяте предни амортисьори задължително си сменете и тампоните на макфесона. Ако не го направите това, рискувате да скъсате пружина. Има лагер,който ако нелагерува добре създава доста проблеми. Освен това при завиване той причатква равномерно и може да се обърка с полуоска.Успех при смяната и все пак аз предпочитам газовите амортисьори.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар