Значи днеска сутринта като илиззам фиатката неще да върти стартера едвам едвам въртеше и след като изключих габаритите и я заплаших че ще я продам ако не запали така завъртя сякаш акомулатора е чисто нов 70Аh:D и сичко ок цял ден до преди малко запалих прибрах се от кафето викам да запаля пак неще да върти от какво щее това дали е от стартер ? Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги я даите мнение от какво ще е следния проблем ..
Collapse
X
-
Re: Колеги я даите мнение от какво ще е следния проблем ..
dogydog написа:...и я заплаших че ще я продам ако не запали така завъртя сякаш акомулатора е чисто нов 70Аh:D ...браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Имах подобен проблем преди време с типото - износени четки на стартера. Приготвяш си малко чукче или по-голям гаечен ключ, когато не ще да върти почукваш по корпуса на стартера. Ако после завърти - това е диагнозата и очаквай проблемът да зачести.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
dimitrof9009 написа:На мен по някога ми се случва сутрин да ми забуксува бендикса на стартера , което като звук е едно гадно виене ..."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:dimitrof9009 написа:На мен по някога ми се случва сутрин да ми забуксува бендикса на стартера , което като звук е едно гадно виене ...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Стих се, 10х. На темпрата точно това ремонтирах преди години - тези 2 медни пластини, бяха нагорели. Пфу.. не ми се иска пак да го правя."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Колеги по принцип проблема на стартера е по мащабен както се изрзяваме <цъка< и не иска да запали. Тези симптоми са знак за лош контакт в силовата ел. с-ма,изсушаване на оста на бендикса по която се движи или дори превъртане и износване на спираловидните канали на самият бендикс.Също проблем може да създаде пусковото електро магнитно реле(шалтера),в някои случаи и планетарното редукторче непосредствено след ел мотора и преди бендикса.Там с течение на времето смазочния флуид се <спича> и се получава сухо въртене под въздействие на силите на триене и напъна на стартера да завърти двигателя. Който си задава въпроса ще намери отговора като свали и профилактично смаже (гресира)ел.мотора(стартера),подмени или почисти четките и четкодържателя,старателно изглажда и почиства колекторите на ротора с финна шкурка, смазва бронзовите втулки на оста на ротора,гресира лагерчетата,поставя небходимото количество лагена грес в планетарния редуктор и смазване на оста на (движещия се ) бендикс......След това ТО (техн.обслужване) стартера ще работи безотказно дълго време, дори може и да ви прибере до някъде стига да имате добър акомулатор :DFiat Bravo 103 1996
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар