Здравейте отново!Оправих предницата. Сега вози перфектно. Остана едно неприятно похлопване от предния десен спирачен цилиндър. Майстора каза, че са разбити 2те втулки водещите на цилиндъра и има повишен луфт. Нямало оправяне - трябвало нов апарат. При италианеца има и са по 20лв за Типо. Моите обаче са вентилирани (1.8 16V) и там нямало такива апарати Имало за браво вентилирани по 25лв и твърдяха, че били еднакви, но аз не съм убеден в това. На бравото бяха с едни шестограмни болтове, моите са си нормални (като първоначална разлика).Другия проблем. Когато позагрее доста (около 90 градуса) като я вкарам между 5 и 6000 оборота и от радиатора за парното и кранчето долу в краката почва да се чува едно "бълбукане". Това се получава САМО когато парното е спряно. Когато е дори леко включено (отвито кранчето и водата минава през радиатора на парното) звука изчезва. Появява се само при тези обороти. След 6000 отново изчезва. Нямам никаква идея. Мисля, че не е обезвъздушена системата. Източих всичката вода и налях нова. Засега го няма звука, но не съм я и загрявал до 90 градуса. На тази кола раб. температура е доста ниска, защото има огромен радиатор + маслено охлаждане (маслен радиатор).Помагайте хора
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко проблема :)
Collapse
X
-
Re: Няколко проблема
maiden написа:Здравейте отново!Оправих предницата. Сега вози перфектно. Остана едно неприятно похлопване от предния десен спирачен цилиндър. Майстора каза, че са разбити 2те втулки водещите на цилиндъра и има повишен луфт. Нямало оправяне - трябвало нов апарат. При италианеца има и са по 20лв за Типо. Моите обаче са вентилирани (1.8 16V) и там нямало такива апарати Имало за браво вентилирани по 25лв и твърдяха, че били еднакви, но аз не съм убеден в това. На бравото бяха с едни шестограмни болтове, моите са си нормални (като първоначална разлика).Другия проблем. Когато позагрее доста (около 90 градуса) като я вкарам между 5 и 6000 оборота и от радиатора за парното и кранчето долу в краката почва да се чува едно "бълбукане". Това се получава САМО когато парното е спряно. Когато е дори леко включено (отвито кранчето и водата минава през радиатора на парното) звука изчезва. Появява се само при тези обороти. След 6000 отново изчезва. Нямам никаква идея. Мисля, че не е обезвъздушена системата. Източих всичката вода и налях нова. Засега го няма звука, но не съм я и загрявал до 90 градуса. На тази кола раб. температура е доста ниска, защото има огромен радиатор + маслено охлаждане (маслен радиатор).Помагайте хораhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
-
Такаааааам!Значи.... Като бивш карач на Лада Самара имам доста части останали от нея. Оказа се, че спирачките на 80% са 1 към 1 с на Типото. Сложих самаровите водачи, понеже моите бяха леко надрани и работата заспа. Луфта на спирачния цилиндър вече го няма. Смених и накладките при което водачите влизат докрая, което допълнително помага Единия цилиндър нямаше маншон и беше целия в кал. Внимателно го почистих и сложих самаровия маншон, който пасна също 1 към 1
Коментар
-
Ето магазини за Лада:http://forum.ladaclub-bg.com/viewfor...оръчвам "Арменеца" - много свестен човек. Зарибяваме го да почне да продава и части за Фиат ама още не е клъвнал
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар