Здравейте отново!Оправих предницата. Сега вози перфектно. Остана едно неприятно похлопване от предния десен спирачен цилиндър. Майстора каза, че са разбити 2те втулки водещите на цилиндъра и има повишен луфт. Нямало оправяне - трябвало нов апарат. При италианеца има и са по 20лв за Типо. Моите обаче са вентилирани (1.8 16V) и там нямало такива апарати
Имало за браво вентилирани по 25лв и твърдяха, че били еднакви, но аз не съм убеден в това. На бравото бяха с едни шестограмни болтове, моите са си нормални (като първоначална разлика).Другия проблем. Когато позагрее доста (около 90 градуса) като я вкарам между 5 и 6000 оборота и от радиатора за парното и кранчето долу в краката почва да се чува едно "бълбукане". Това се получава САМО когато парното е спряно. Когато е дори леко включено (отвито кранчето и водата минава през радиатора на парното) звука изчезва. Появява се само при тези обороти. След 6000 отново изчезва. Нямам никаква идея. Мисля, че не е обезвъздушена системата. Източих всичката вода и налях нова. Засега го няма звука, но не съм я и загрявал до 90 градуса. На тази кола раб. температура е доста ниска, защото има огромен радиатор + маслено охлаждане (маслен радиатор).Помагайте хора


Коментар