И все си мисля,че не е нормално да са 650об. нека споделят повече с Пунто мк2 1.2 16в какви обороти държат. Свещите са на 10 дена. Старите като ги искарах бяха, черни с много нагар. Сложихме нови. След 2 дена каране я закарах на майстор. Закача на комп. няма грешки, мери компресия като ги извади също бяха чернички но не чак колкото старите( те бяха в сажди направо- не мазни) . Компресията е 10,5 10 10 10,5 както следва за цилиндрите. Също при рязко натискане на педала. Се чува нещо като "чукване" и после няма. Рязко натискаш"чук" качва до 2500-3000об. падат подле пак като успокоят рязко натискане на педала до долу "чук". Като аванс нещо такова. За мудното съм я изцеждал до към 6 000об. и не е това което трябва да бъде. Ясно е ,че има проблем но се чудя къде да го търся. Като я купувах питах предишния собственик с какво масло е. Той каза някакво не е селениа. И си го погорява доста. Дори при запалване си изпушва. После при изръчкване на високи обороти пак пуши. Нивото беше паднало до мин. и долях Голд, такова имах останало. Смятам да сложа 10в60 и ако не спре да пуши значи остават гумички, и с това ако не стане, сегменти. Също си мисля, ще има ли смисъл да изчистя масления сепаратор на капака на клапаните и дали ще се оправи. Доста бензинови Алфи са се оправяли само с тази процедура. При смяната на ремъка при предишния собственик "майсторите" по мои наблюдения не са били захванали тампона на двигателя тоя с 4те болта до ремъка и зъбното колело на вала беше търкало там и имаше стружки. В първия момент с майстора се гледаме и се чудим как може да се случи 1вото предположение вала да е мръдна навън.Което ако беше станало ДВГ-то щеше да е на салата. Дори за всеки случай пробвахме с една щанга дали мърда, че знае ли се кво може да е станало , но явно това е бил стар проблем. Но си мисля в следсвтие на това търкане на зъбното колело в корпуса на тампона, дали вътре 2та вала биха могли да прескочат помежду си зъб. Вътре са със зъбчати колела зацепени 2та вала ?Също под пасажерската седалка има един кабел дългичък може би до багажника трябва да стига с кръгла женска букса вътре с много малки дупчици. По мой наблюдения колата е имала и субуфер , но го няма и тоя кабел едва ли ще е за него( говоря за фабричния).Иначе количката ми харесва ( не че аз я карам) но си е със всичко за HLX оборудване ( 4 айрбега, ел.ст., ел.огл. с подгрев, АБС, климатик, буфера са го свалили)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.2 16в мк2
Collapse
X
-
Jorkkoo написа:И все си мисля,че не е нормално да са 650об. нека споделят повече с Пунто мк2 1.2 16в какви обороти държат. Свещите са на 10 дена. Старите като ги искарах бяха, черни с много нагар. Сложихме нови. След 2 дена каране я закарах на майстор. Закача на комп. няма грешки, мери компресия като ги извади също бяха чернички но не чак колкото старите( те бяха в сажди направо- не мазни) . Компресията е 10,5 10 10 10,5 както следва за цилиндрите. Също при рязко натискане на педала. Се чува нещо като "чукване" и после няма. Рязко натискаш"чук" качва до 2500-3000об. падат подле пак като успокоят рязко натискане на педала до долу "чук". Като аванс нещо такова. За мудното съм я изцеждал до към 6 000об. и не е това което трябва да бъде. Ясно е ,че има проблем но се чудя къде да го търся. Като я купувах питах предишния собственик с какво масло е. Той каза някакво не е селениа. И си го погорява доста. Дори при запалване си изпушва. После при изръчкване на високи обороти пак пуши. Нивото беше паднало до мин. и долях Голд, такова имах останало. Смятам да сложа 10в60 и ако не спре да пуши значи остават гумички, и с това ако не стане, сегменти. Също си мисля, ще има ли смисъл да изчистя масления сепаратор на капака на клапаните и дали ще се оправи. Доста бензинови Алфи са се оправяли само с тази процедура. При смяната на ремъка при предишния собственик "майсторите" по мои наблюдения не са били захванали тампона на двигателя тоя с 4те болта до ремъка и зъбното колело на вала беше търкало там и имаше стружки. В първия момент с майстора се гледаме и се чудим как може да се случи 1вото предположение вала да е мръдна навън.Което ако беше станало ДВГ-то щеше да е на салата. Дори за всеки случай пробвахме с една щанга дали мърда, че знае ли се кво може да е станало , но явно това е бил стар проблем. Но си мисля в следсвтие на това търкане на зъбното колело в корпуса на тампона, дали вътре 2та вала биха могли да прескочат помежду си зъб. Вътре са със зъбчати колела зацепени 2та вала ?Също под пасажерската седалка има един кабел дългичък може би до багажника трябва да стига с кръгла женска букса вътре с много малки дупчици. По мой наблюдения колата е имала и субуфер , но го няма и тоя кабел едва ли ще е за него( говоря за фабричния).Иначе количката ми харесва ( не че аз я карам) но си е със всичко за HLX оборудване ( 4 айрбега, ел.ст., ел.огл. с подгрев, АБС, климатик, буфера са го свалили)
Коментар
-
оборотите трябва да са 650+ - 50 на загрял мотор, според ауто дата са така също. проверете кабелите, но щом цапа свещите гори си масло. За покачването на оборотите по-бързо може да си провериш въздушния филтър, но с тъпата стокова кутия няма как да стане. Според мен 10w60 не е за този двигател, особено като гори масло. За това звънтене и аз много се чудих какво е, много други пунтота го имат, както и мойто, при мен след като свалихме мотора за ревизия, изчезна.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
Напротив колега. Точно защото гори масло с 10в60 ще му е по добре и разхода на масло ще намалее. Не е единствен случай на различни двигтели. А и доста хора си карат точно тоя мотор с 10в60 Аз карам ГТВ 2.0 ТС с 10в60 и съм много доволен. Брава-та на баща ми е с 5в50, също много добре се чувства колата. Въздушният филтър е чисто нов.Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00
Коментар
-
Mойто предпоследната смяна го смених в Италия с Репсол 10W40 като го сипахме на щеката беше догоре и след това колата е карана градско и извън градско в Италия и има 2 пътувания до Българияв, като дойде време за смяна(малко над 10к км) нивото на маслото беше малко под средата на щеката. Мисля, че разходът ми на масло е приличен, като й маркучето ми за картерната вентилация е скъсано и около него е пълно с масло.
Коментар
-
Незнам какво пише в книжката, но 10в60 вискозитет е доказано масло от коя да е марка използвано в най-различни автомобили. Гарантирам, че при равни други условия с 10в60 спрямо 10в40 - 10в60 защитава много повече мотора особено на високи обороти и летни жеги. Убедил съм се с очите си през лятото като се е налагало да доливам 10в40 20к на ГТВ-то при летни жеги когато го наливам в мотора е тъничко като водица. Това беше причината да избера 10в60 също и разхода на масло намаля значително. Също така 10в60 е пълна синтетика. Гарантирам ти,че както сега имаш 200-300гр. разход на масло от 10в40. С 10в60 няма да бутне грам. !!!Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00
Коментар
-
Здравейте отново. Колата от 2 месеца се кара с 5в50 Селениа Туринг ... и пак си го харчи най-вече на студен мотор при първо палене за 1000км само градско каране отива към 1,25л. Сутрин като запали и докато е студена вдигнеш ли леко обортите към 2000об. си излиза доста повече син дим, вече съм сигурен,че са гумички ...Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00
Коментар
-
valdan написа:Не искам да те плаша, но тази компресия 10;10,5 е доста ниска.Дано да се разминеш само с гумички, но според мен имай готовност и за сегменти.
Коментар
-
Jorkkoo написа:Здравейте отново. Колата от 2 месеца се кара с 5в50 Селениа Туринг ... и пак си го харчи най-вече на студен мотор при първо палене за 1000км само градско каране отива към 1,25л. Сутрин като запали и докато е студена вдигнеш ли леко обортите към 2000об. си излиза доста повече син дим, вече съм сигурен,че са гумички ...http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар