Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 16в мк2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 16в мк2

    Здравейте. Преди 10 дена взех едно Пунто за градска количка. Та забелязах,че е със спортни червени пружини. Та въпроса ми е - Нормално ли е навивките да опират една в друга и да остава една и малко работеща навивка. Предните са така задните не съм обръщал внимание. Също така на празен ход държи 650-700об.
    Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00

    #2
    за празния ход не се притеснявай аз съм със същото пунто и ми държи същия празен ход ~650об.

    Коментар


      #3
      Нормално е за пружините , така са хубавите спортни пружини
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        misho_ написа:
        за празния ход не се притеснявай аз съм със същото пунто и ми държи същия празен ход ~650об.
        Ами не се притеснявам ама не ми се струва нормално да държи такива обороти това си е с 200 под обичайното. Според мен около 850-900об. е нормалното.
        Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00

        Коментар


          #5
          WhitePower написа:
          Нормално е за пружините , така са хубавите спортни пружини
          +1 тъкмо мислех да го пиша и колегата ме е изпреварил,нормално е за тях и аз се притесних като видях моите как стоят(по същия начин),но се оказа че са хубави за това така стоят Вече за празния ход нека по-запознатите да кажат.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            Защо да нее нормално? Достатъчен си му е празния ход, повечето по-нови инжекционни двигатели до 1,6 празния им ход е на същите обороти.

            Коментар


              #7
              за мен не е нормално .. нормалния празен ход на всеки един автомобил е около 800 900 при 700об/мин не ти ли претриса ?
              Пунтак 1.1 с лека измама под капака

              Коментар


                #8
                При мен не, но каране на първа без гас е почти невъзможно.

                Коментар


                  #9
                  За оборотите почисти старателно и внимателно дроселната клапа от нагара който се събира там .

                  Коментар


                    #10
                    900 държи кат закотвено преди време преди да сменям ЕКУ държеше към 750 ма не ми е притрисало
                    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                    Коментар


                      #11
                      Немисля, че е проблем да са толко ниски оборотите на ПХ. Пунтото го имам от година и половина и винаги си е било така. Като го запаля на студен двг стой на 1000оборота и малко след това пада на 850-900 и като достигне ~45градуса пада на 650. А за вървене, като за 80коня върви доста добре, също така и от разхода съм доволен. Няма смисъл да м утърсите кусури на Прзния ход, карайте си колите и не се притеснявайте.

                      Коментар


                        #12
                        Забелязах, че както си работи на ниски обороти 650-700об. периодично пропадат към 600об. и претриса. Също така някак си мудна ми се струва. Правя сравнение със мк1 като имахме 1.2 75к.с. си беше осичка. Мк2 1.2 16в трябва да върви повече, а май не е така при моята. Сменил съм бобината беше напукана и ръждива взех друга 2ра у-ба запазена. Смених свещите. Майстор позачисти наякой букси и колата е по добре. Спрямо преди прекъсваше и пак беше мудна. А сега прекъсва от време на време на около 1200-1500об. оттам нагоре е добре но качва мудно.
                        Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00

                        Коментар


                          #13
                          В какви обороти го караш, та мислиш чее мудна?

                          Коментар


                            #14
                            я си виж стъпковия мотор и почисти дросела.Огледа изваден вакум към смукателния колектор или за скъсани пръби от въздуховодаА за пружините - моите не са така слягат равномерно/не че слягат много/ ама знам ли скоро не съм и правил метани
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Нормалните обороти на загрял мотор 650, няма стъпков мотор с електрически дросел е. Притриса от стари свещи.
                              Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                              Коментар

                              Working...
                              X