Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването - Пунто 2004 Dualogic 1.3 Multijet

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със запалването - Пунто 2004 Dualogic 1.3 Multijet

    Здравейте,Преди около 2 седмици купих Пунто 2004 г 1.3 Multijet със скоростна кутия Dualogic (има възможност за ръчна смяна на предавките, аналог на Selespeed на Alfa). Колата вървеше нормална 1 седмица, след което една сутрин не успя да запали. Скоростите не реагираха и колата беше "заседнала" на R (паркирам я на нея, за да не дърпам ръчна зимата), а компютърът се беше прехвърлил на N. Каквото и да е бутане на лоста въобще не се приемаше от компютъра. Нямаше и как да избутаме колата, т.к бе на скорост. Оказа се, че при отваряне на вратата на водача хидравличната помпа, която попринцип издава звук изпод капака, не реагира и това е проблемът. С "клатене" на колата напред-назад помпата се активира и след това колата успя да запали (трябваше ток, т.к. от опитите изхабихме акумулатора). След това още 1 седмица колата е карана всеки ден (около 300-350 км) и нямаше никакви проблеми до вчера вечерта, когато се случи същото. Този път бутането не помогна, акумулаторът беше свален и зареден, но без резултат...Потърсих информация за подобни проблеми и открих информация главно за варианта на Алфа - Селеспийд, т.к. за Dualogic няма много информация. Намерих информация, че най-вероятно самата хидравлична помпа е за смяна. Има предположения и за акумулатор, масло на кутията или окабеляването. Колата е внос от Италия и е много възможно маслото да не е сменяно.Приемам всякакви идеи и предложения. От форума се ориентирах към сервиза на Лисан, предполагам там ще могат да направят коректна диагностика? Утре ще се обадя, ако имате и други идеи ще се радвам да ги чуя.
Working...
X