Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със съединителя

    Здравейте от 1 седмица имам малък проблем...Като натисна педала на съединителя до долу и започва от някъде да вие.. няма значение дали е на место или в движение.Не буксува съединителя..(добре може и малко, но е съвсем малко, но и мисля, аз съм си виновен тъй като карам фиат за първи път и бях свикнал на друг автомобил, на който съединителя беше по заминал).Някой да има идея от какво може да е това виене? Става въпрос за 1.2 Браво
    Fiat Bravo 99' 1.6 GT
    Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
    Fiat Bravo 99' 1.6 SX

    #2
    Залагам на аксиален лагер.
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    Коментар


      #3
      аксиален лагер.сменяй него и ако има нужда и притискателен и феродов диск.не купувай нискокачествени съединители

      Коментар


        #4
        ivel написа:
        аксиален лагер.сменяй него и ако има нужда и притискателен и феродов диск.не купувай нискокачествени съединители
        И аз съм за лагер.Ако имаш възможност сменяй колкото се може по-бързо защото ако се срине лагера може да се закопае в притискателя и вече щеш не щеш трябва да смениш цял комплект.Както каза колегата не си помисляй за нискокачествени материали.Препоръчвам ти или Valeo или Sachs
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          Да и ние с баща ми установихме това...всичко ще се сменя съединител и аксиален лагер...Някой може ли да ми каже горе долу цена за цялата гимнастика?
          Fiat Bravo 99' 1.6 GT
          Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
          Fiat Bravo 99' 1.6 SX

          Коментар


            #6
            Специално Валео-то при нас в магазина е 191лв. комплекта(феродов диск,притискател и лагер).Имаме магазини и в София ако искаш пиши на лични да ти кажа кой магазин е да не правя реклама,а вече за работа тук в Габрово вземат около 100лв. за София нека каже някой от там.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              кола

              Съдинител има от 80 -до 180 лви смяна около 100 лв на Стамболийски 155 има и отстапка за форума Валео или АР Сменал съм съединител до сега на колите 3 пъти и винаги е било лагер
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Така значи проблема е решен и то поради моя глупост Като си сменях маслото видях, че съединителя на бравото се регулира лесно... и аз майстора реших да го "регулирам" та добре, че баща ми си е самоук автомонтьор и се заслуша във виенето и каза,че не е аксиален лагер и ме попита дали съм правил нещо по съединителя и аз Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 та днес натегнах педала на съединителя а и нещо то не вървеше добре...та вече не вие...може и проблема да се реши за малко, но идва друг въпрос ако някой може да ми каже как точно се сменя жилото на съединителя на браво 1.2
                Fiat Bravo 99' 1.6 GT
                Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
                Fiat Bravo 99' 1.6 SX

                Коментар


                  #9
                  VoDo написа:
                  ...та вече не вие...може и проблема да се реши за малко...
                  Може и да откараш и година-две
                  Alfa 159 SW 2.4 Ti
                  Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                  "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                  Коментар


                    #10
                    Както жилата на велосипедите
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #11
                      gamma написа:
                      VoDo написа:
                      ...та вече не вие...може и проблема да се реши за малко...
                      Може и да откараш и година-две
                      Пределно ясно!Но за сега съединителя грам не приплъзва
                      Fiat Bravo 99' 1.6 GT
                      Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
                      Fiat Bravo 99' 1.6 SX

                      Коментар


                        #12
                        ivailo rachev написа:
                        Специално Валео-то при нас в магазина е 191лв. комплекта(феродов диск,притискател и лагер).Имаме магазини и в София ако искаш пиши на лични да ти кажа кой магазин е да не правя реклама,а вече за работа тук в Габрово вземат около 100лв. за София нека каже някой от там.
                        Мамка му....!!! Само ние в Стара Загора ли сме преебани със съединители от по 220 лв нагоре..... п.п. Малко тъп въпрос,но хидравличен съединител може ли да се регулира ???
                        93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                        00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                        * * * * * * * * * * * * * *
                        Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                        Коментар


                          #13
                          Не може.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Жилото на 1.2 Браво наистина ли се сменя лесно тъй като днес се счупи "държача" към съединителя...в смисъл това което се закача за педала..може и да не сте ме разбрали но съм бутал колата доста и последните 500 м ги минах на първа тъй като не знам на кои обороти мога да превключвам без съединител...
                            Fiat Bravo 99' 1.6 GT
                            Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
                            Fiat Bravo 99' 1.6 SX

                            Коментар


                              #15
                              bravo_stz написа:
                              ...п.п. Малко тъп въпрос,но хидравличен съединител може ли да се регулира ???
                              На нашите коли не, но иначе да - има хидравлични приводи на съединител които се регулират. Например на бившият ми шеф на джипа, стара Тойота от началото на 90-те.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар

                              Working...
                              X