Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със работата на чистачките на Fiat Stilo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със работата на чистачките на Fiat Stilo

    Честита нова година на всички фенове на италианските автомобили!!!Така нека обясня какъв проблем ми се появи при моят фиат. Като натисна лоста на чистачките и ги пусна, понякога и все по често ми се случва да започната да правят по 4 оборота един след друг бързо и застават в различни позиции на стъклото, като нестигат в първоначална позиция. Същото го прави и като натисна да пръскам течност на предното стъкло понякога тръгват и застават в една позиция. Въпроса ми е може ли някои колега да ми каже от кое е точно проблема и дали мога сам да го отстраня, ако може да ми обясните кое се маха и какво се прави като на начинаещ :DРових се и писах в търсачката но нищо не намерих по този въпрос във форума надявам се да не съм първият с такъв проблем. Притеснявам се че е зима и чистачките се използват доста и все пак е въпрос на сигурност докато шофираш да можеш да виждаш пред теб и да караш.Очаквам вашите мнения и решения :D
    Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
    Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
    Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
    Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
    ............

    #2
    Колега изчисти пистите на моторчето от греста.За целта сваляш рамената на чистачките и пластмасовата решетка.Тя се държи от три щипки и влиза в един улеи отдолу.НЕ запъвай с нищо откъм стъклото за да него сменяш и него.Смажи всички ябълковидни връзки и осичките за да може моторчето лесно да избира началното положение.Поздрави.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      Някои от колегите няма ли схема или снимков материал кое как се прави :D . Че така като слушам нищо не ми стана ясно (
      Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
      Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
      Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
      Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
      ............

      Коментар


        #4
        Елементарно е ! Сваляш чистачките,сваляш пластмасовата кора под тях,сваляш целия механизъм за чистачките. отваряш самия мотор на 3 винта е и почистваш 3-те писти от греста и затваряш!
        Fiat Stilo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Греста е електротехническа и едва ли тя е причината за лошия контакт. Без тази грес положението ще стане по-лошо - триещите контактни повърхности ще се износят по-бързо.
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #6
            Намери в темата"Да опознаем Фиат Стило"- колегата Радослав имаше същия проблем. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=668596 или http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=556825#556825
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              Греста не е контактна тя е от червяка които предава движението! Просто с времето червячната предавка я изхварля към контактите! Лично си оправих Стилото и една Корса едентично беше и при двете!
              Fiat Stilo 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                да тои човека е обяснил само се чудя да не поломя нещо и после да се чудя как да го оправя, че четох там за некво презацепване. Ще се опитам да се справя и да пиша дали е цяла Сиси-то
                Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
                Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
                Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
                Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
                ............

                Коментар


                  #9
                  Колега не бой се.Давай смело,няма какво да объркаш.Отваря се само капачето на червяка,а не самия мотор.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    Пичове само да отбележа че ми се е.. майката с тия чистачки оказа се че раменете на чистачките са с коносовидни шлици които се бяха е.... в м..... (демек да ги е.. в тъпия инжинер дето е измислил тия ситни шлици дето се еба... за нула време) после последва и майката и на пластмасовите скоби или копчета, които както и да пазех като се опитвах да извадя се счупиха и сега трябва да си търся такива. Ако някои знае от къде може да се намерят такива да пише. Проблема при чистачките се оказа греста която беше навсякъде по трите контактни писти, избърсах я внимателно и затворих капака. Нещото на което искам да наблегна и да подчертая в тази тема е че при мен имаше и друг проблем който установих когато махнах пластмасовата решетка която скриваше системата за чистачките. А именно имаше толкова много боклуци( прах, кал и секви лай.... и гов... ), който бяха запушили отворите в каросерията по който се отичаше водата при дъжд, започнах да го чистя и напълних една малка турбичка цялата с кал, което е странно за мен. Явно италианеца никога не е имал проблеми с чистачките и тази мисерия се е трупала с годините, мен чак страх ме хвана и си казах добре че се наложи да направя тази процедура с чистачките че да реагирам навреме. Пиша ви за да си имате едно наум и да си видите и вашето састояние как е, най малкото е че можете да спрете корозията навреме при мен си имаше един мини басейн пълен с боклуци.
                    Fiat Stilo 1,9 JTD 115hp 2002г.
                    Citroen Berlingo(B9) - 1.6HDI
                    Skoda Fabia 1,9 SDI (спънат кон) 2005г. бивша служебна
                    Renault Clio 1,5 DCI 2004-бивша
                    ............

                    Коментар


                      #11
                      Не бой се приател, много от нас плуваха в този басейн,а щипките 1:1 ги има в аутоманийте.Струват по 80 ст.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар

                      Working...
                      X