Здравейте, понеже съм нов в цялата работа с коли и технически проблеми, се обръщам към вас.Имам Fiat Uno 1.4 ie (1990) на бензин. Когато дам контакт за да запаля, се почва следното действие. Чува се, че тръгва да запалва, после утихва, пак тръгва и утихва. Виждам че се мъчи да зареди оборотите но не може. Налага се да дам контакт няколко пъти за да завърти достатъчно и да ми държи обороти. Понякога става и с даване на газ, но след това около 5-6 мин. не може да ми задържи минимума обороти без да дам газ и съответно колата изгасва. Първо дадох алтернатора на ремонт и оттогава той е без проблем. След това смених кабелите и дистрибуторната капачка, което отстрани проблема за около 4 дни и колата си палеше и държеше обороти мигновено. Обясниха ми че може да е стъпковия мотор, но не съм много сигурен в това. Моля ви, ако някой е имал същия проблем, споделете от какво може да се получава това?Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ! Проблем със запалването при Fiat Uno
Collapse
X
-
Ами щом пали и после ако не подаваш газ угасва значи проблема е в стъпковия мотор.По принцип като цъкнеш на контакт трябва палеца му да изскача и да подпре дросела.Ако след даване на контакт не помръдва го бутни с пръст и трябва да изскочи.Ако имаш нерви може да го отвориш за почистване на старата смазка и намазване с нова...с времето от смазка става на лепка.Малко кофти се отваря особено ако е старо може да му се счупят щипките,затова го разглобявай на топло.Но дори и да се счупят няма проблем-като го стегнеш на мястото му няма начин да се отвори.Аз редовно го имах тоя проблем с Уното.Първия мотор или държеше високи обороти или супер ниски.Той се разпадна на парчета като го отворих.Втория от време на време ей така пък гаснеше,но се търпеше.Общо взето са смотана работа тия степ моториEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
-
white_shark написа:Ами щом пали и после ако не подаваш газ угасва значи проблема е в стъпковия мотор.По принцип като цъкнеш на контакт трябва палеца му да изскача и да подпре дросела.Ако след даване на контакт не помръдва го бутни с пръст и трябва да изскочи.Ако имаш нерви може да го отвориш за почистване на старата смазка и намазване с нова...с времето от смазка става на лепка.Малко кофти се отваря особено ако е старо може да му се счупят щипките,затова го разглобявай на топло.Но дори и да се счупят няма проблем-като го стегнеш на мястото му няма начин да се отвори.Аз редовно го имах тоя проблем с Уното.Първия мотор или държеше високи обороти или супер ниски.Той се разпадна на парчета като го отворих.Втория от време на време ей така пък гаснеше,но се търпеше.Общо взето са смотана работа тия степ мотори
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар