Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

малко информация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    малко информация

    Здравейте колеги от скоро се сдобих с Браво 1.6 16v.Понеже съм все още новобранка ми се ще да ми отговорите на няколко въпросчета:1.Колко е нормалното натоварване на двигателя след като се включи климатика?Питам защото не съм особено наясно.2.Колата ми вдига температура две чертички над средата ама само на градско на извънградско пък не ще да загрява освен термостата друго трябва ли да сменям?3.Като включа климатика малко се променя шума на двигателя сякаш почва да ръмжи повече:нормално ли е?Предварително ви благодаря!

    #2
    Да ти е честита колата и само да те радва.По 1-какво рабираш под нормално натоварване на двигателя?По 2 при две чертички над средата включва ли ти се перката?До къде стига температурата когато караш извън градско?Защото е съмнително веднага да решаваш,че ти е за смяна термостата.

    Коментар


      #3
      За третото ти питане ,нормално е да се промени шума на двигателя когато е включен климатика не се притеснявай за това.

      Коментар


        #4
        благодаря много.

        peho написа:
        Да ти е честита колата и само да те радва.По 1-какво рабираш под нормално натоварване на двигателя?По 2 при две чертички над средата включва ли ти се перката?До къде стига температурата когато караш извън градско?Защото е съмнително веднага да решаваш,че ти е за смяна термостата.
        виж сега реших че може да е от него защото като се връщах от София(купих колата от там)стрелката си стоеше най-отдолу т.е. колата изобщо не загряваше.

        Коментар


          #5
          От София до Бургас стрелката си стоеше само най-отдолу ли и колата изобщо не загря?А като караш градско и загрява.А перката ти включва ли се?

          Коментар


            #6
            да не се окаже проблем някакъв

            peho написа:
            От София до Бургас стрелката си стоеше само най-отдолу ли и колата изобщо не загря?А като караш градско и загрява.А перката ти вклучва ли се?
            докато изляза на магистралата си загря на две чертички над средата и след това падна и не загряваше.Колкото до перката каня се да я гледам от 1 седмица и така и не съм я видял.Възможно ли е показанията вътре да лъжат и ако да как да ги оправя?

            Коментар


              #7
              Mitko написа:
              За загряването...Не ти работи 1-вата по-бавна степен на вентилатора. Нека някой електричар ти го погледне защото в горещо време или задръстване може да прегрееш. Стрелката и в града и на извън градско трябва да е като залепнала на средната дебела черта.
              Точно така си е.Обаче при него в града загрява а на дълъг път не,малко е странно това.

              Коментар


                #8
                на мойто пунто е до 1-вата чертичка нормалната темп. като съм в града малко преди 2-ната удебелена в средата и се включва перката, иначе да товари се двг от климатика и се променя звука няма как
                Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                Коментар


                  #9
                  Mitko написа:
                  За загряването...Не ти работи 1-вата по-бавна степен на вентилатора. Нека някой електричар ти го погледне защото в горещо време или задръстване може да прегрееш. Стрелката и в града и на извън градско трябва да е като залепнала на средната дебела черта.
                  При Брава 1,6 а също имам наблюдение и при Мареа с 1.8 и при темпра 2.0 /4х4/ /предишната ми кола/ винаги стрелката минава средата при градско каране това е нормално и след това се връща в средата и пак подминава и пак се връща.Аз също си мислех като теб че не ми работи първата степенна вентилатора,даже на бравата смених датчика за вентилатора и пак същата работа.Така че явно при тези модели това е нормално и няма място за притеснение.

                  Коментар


                    #10
                    И при мен е така с чертичките, и на Пунтото и на Типото. Едва ли и на двете е развален вентилатора. Аз даже си мисля че няма две степени. Просто се включва като стрелката е малко над средата. Даже пунтото, като седи на празен ход, се вижда промяна в оборотите, съвсем лека, точно като се включва перката.
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      re

                      честито колега за новата придобивка!абсолютно вероятно е да не ти подава правилна информация датчика на таблото понеже с течение на времето се амортизира и почва да лъже помалко.проблема може да бъде в датчика които е на термостата( там имаш два единия подава сигнал на ЕКУто другия тие за датчика на таблото! ) или самия измервателен уред на таблото но моят съвет е да я закачиш на стенд и да си сравниш показанията ( реалната температура на двигателя това трябва да се вижда на стенда и показанието на таблото ). аз се бях пооплашил при мен че се вкл перката на 100градуса( при мен е разграфено на градуси! ) но се оказа в деиствителност че си се вкл навреме просто ме лъже датчика на таблото!колкото до термостата може да го провериш по наи елементарния начин без да ти трябва някакви инструменти!!!сутрин при първо запалване изчакваш 1 минута и после пипаш радиатора дали се стоплил до температурата на двигателя( на око ), ако да значи наистина ще ти се наложи смяна на термостата, ако си е студен радиатора а двигателя е леко затоплен то нямаш грижи!!!между другото досега аз поне не съм виждал точно този тип двигател с работещ термостат( говоря за така наречения нов внос! ) :D

                      Коментар


                        #12
                        re

                        честито колега за новата придобивка!абсолютно вероятно е да не ти подава правилна информация датчика на таблото понеже с течение на времето се амортизира и почва да лъже помалко.проблема може да бъде в датчика които е на термостата( там имаш два единия подава сигнал на ЕКУто другия тие за датчика на таблото! ) или самия измервателен уред на таблото но моят съвет е да я закачиш на стенд и да си сравниш показанията ( реалната температура на двигателя това трябва да се вижда на стенда и показанието на таблото ). аз се бях пооплашил при мен че се вкл перката на 100градуса( при мен е разграфено на градуси! ) но се оказа в деиствителност че си се вкл навреме просто ме лъже датчика на таблото!колкото до термостата може да го провериш по наи елементарния начин без да ти трябва някакви инструменти!!!сутрин при първо запалване изчакваш 1 минута и после пипаш радиатора дали се стоплил до температурата на двигателя( на око ), ако да значи наистина ще ти се наложи смяна на термостата, ако си е студен радиатора а двигателя е леко затоплен то нямаш грижи!!!между другото досега аз поне не съм виждал точно този тип двигател с работещ термостат( говоря за така наречения нов внос! ) :D

                        Коментар


                          #13
                          Re: re

                          idm написа:
                          .....между другото досега аз поне не съм виждал точно този тип двигател с работещ термостат( говоря за така наречения нов внос! ) :D
                          Мога да ти покажа точно този тип двигател с работещ термостат както си е "нов внос".

                          Коментар


                            #14
                            Аз мога да кажа за Типото, че както е разграфено в градуси и въпреки годинките си, уреда на таблото показва правилно. На извънградско поддържа около 3 мм. преди 90 градуса, а на градско отново около на 3 мм след 90 градуса ми се включва вентилатора. Предполагам че температурните режими на по-стандартните двигатели ще са подобни. А доколкото до термостата, единия вариант го написа колегата "idm", а другия вадиш, потапяш в тенджера на котлона, слагаш термометъра и гледаш кога ще отвори.
                            Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                            Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                            Коментар


                              #15
                              Re: re

                              peho написа:
                              idm написа:
                              .....между другото досега аз поне не съм виждал точно този тип двигател с работещ термостат( говоря за така наречения нов внос! ) :D
                              Мога да ти покажа точно този тип двигател с работещ термостат както си е "нов внос".
                              Благодарско на всички които взеха отношение по моите въпроси.Определено сайта е много полезен.Безавариино каране на всички!

                              Коментар

                              Working...
                              X