Колеги когато си купих моя дизел нов внос от италия колата нямаше термостат ирешава да я закарам във сервиз за смяна на ролки ремъци и термостат. Всичко това ми струваше 360 лв 2008 г.Взимам си колата от сервиза и на втория сфетофар изхвърля антифриза,връщам се в сервиза оказва се водната помпа ок сменяме и нея срещу 100-120лв не помня точно.До тук стават 500 лв с разходите.И за тия 500 лв се возих една седмица,колата започна да дуе маркучите и да изкарва антифриз
ок отиваме пак на майстор,човека каза че главата била пукната ,след свалянето на главата се оказва че около два бренера има пукнато,взима и занасям да я лепат на друго място за сумата от 250 лв.Майстора който я свали ми взе 150лв с гарнитура метална от него и монтаж, е до тук станаха 1000 лв. с разходите всичко това 2008 г.колата я взех 2700+1000=3700 и след някой и друг месец протече и авансатора,ама нали за пръв път карам дизел и колко каже макстора толко давам,и той отнесе 350 лв с ремонта на авансатора имаше проблем и с дюзите и т.н.Не знам за мен са много пари но от тогава нямам никакви проблеми с фиатчето само една свещ съм сменил само на педала.Аз лично няма да купя кола с дефектен термостат вече.Успех на всички колеги- ЧОВЕК Е УЧИ ДОКАТО Е ЖИВ.

Коментар