Понеже запалката на Типо-то ми съвсем се скапа си взех от италиянеца друга втора употреба. Става дума не само за самата запалка а заедно с джаджата в която се мушка. Питането ми е дали някой е сменял запалка на Типо, понеже имам усещането, че поради доста неудобното място в случая работата не е съвсем елементарна. Да не говорим, че трябва и да се свързват някакви жици, което малко ме притеснява. Илюстрирам с три снимки. Извинявам се за лошото им качество - телефонът ми толкова си може.1. Мястото на старата, което трябва да извадя и монтирам новата:2. Поглед от близо върху запалаката заедно с това в което се мушка:3. Друг поглед върху горното:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подмяна на запалка на Типо
Collapse
X
-
Честно казано не съм сменял запалка, но като гледам снимките ти въпроса опира до изваждането на един куплунг и пъхането му в новото гнездо. А между другото как разбра, че не ти работи запалката??? Измери ли с мултицет напрежението - мери се вътре в дъното на гнездото и маса (може и от страни вътре в гнездото). Ако го има не виждам защо ще сменяш гнездото, освен ако по някакви причини не е разбито. Ако пък няма напрежение, тогава ще трябва да търсиш причината на друго място (тръгваш по кабела) и не е необходимо да сменяш гнездото. Ако пък не ти работи другата част от запалката т.е. тази, която вадиш, то тогава смени само нея и пак не е необходимо да сменяш гнездото освен ако си взел някакъв друг модел, който не пасва на това гнездо....FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
-
Bobolin написа:Ще я сменям понеже точно гнездото е разбито и като натиснеш запалката вътре въобще не може да я задържи за да загрее до нужната температура за да я изплюе обратно.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Bobolin написа:Ще я сменям понеже точно гнездото е разбито и като натиснеш запалката вътре въобще не може да я задържи за да загрее до нужната температура за да я изплюе обратно.
Коментар
-
Обикновено във всяка бензиностанция можеш да намериш пълен комплект бушони различен ампераж.Препоръчвам ти да си купиш , да имаш под ръка.Относно запалката, моята конзола е по различна. Но при мен извадих запалката като извадих пепелника, след което през дупката натиснах леко запалката и тя излезе (естествено разкачаш кабелите първо.Преполагам, че и при теб ще е по подобен начин, пробвай да извадих пепелника и от там да извадиш целия чарк.А що се касае до кабелите, надявам се че бялата букса с кабелите (на снимката) ще е същата като тази в колата ти.Ако е така само откачаш тази и закачаш буксата към която е старата запалка.Carozzeria Touring, Milano
Fiat 124 Touring - моята следваща кола
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар