Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подмяна на запалка на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Подмяна на запалка на Типо

    Понеже запалката на Типо-то ми съвсем се скапа си взех от италиянеца друга втора употреба. Става дума не само за самата запалка а заедно с джаджата в която се мушка. Питането ми е дали някой е сменял запалка на Типо, понеже имам усещането, че поради доста неудобното място в случая работата не е съвсем елементарна. Да не говорим, че трябва и да се свързват някакви жици, което малко ме притеснява. Илюстрирам с три снимки. Извинявам се за лошото им качество - телефонът ми толкова си може.1. Мястото на старата, което трябва да извадя и монтирам новата:2. Поглед от близо върху запалаката заедно с това в което се мушка:3. Друг поглед върху горното:

    #2
    Честно казано не съм сменял запалка, но като гледам снимките ти въпроса опира до изваждането на един куплунг и пъхането му в новото гнездо. А между другото как разбра, че не ти работи запалката??? Измери ли с мултицет напрежението - мери се вътре в дъното на гнездото и маса (може и от страни вътре в гнездото). Ако го има не виждам защо ще сменяш гнездото, освен ако по някакви причини не е разбито. Ако пък няма напрежение, тогава ще трябва да търсиш причината на друго място (тръгваш по кабела) и не е необходимо да сменяш гнездото. Ако пък не ти работи другата част от запалката т.е. тази, която вадиш, то тогава смени само нея и пак не е необходимо да сменяш гнездото освен ако си взел някакъв друг модел, който не пасва на това гнездо....
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      Ще я сменям понеже точно гнездото е разбито и като натиснеш запалката вътре въобще не може да я задържи за да загрее до нужната температура за да я изплюе обратно.

      Коментар


        #4
        Извади касетофона. Като го извадиш, ще ти стане ясно как да сложиш новата и да махнеш старата.При мен, запалката е под касетофона, но е монтирана по същия начин. На щипки е. Виждаш ги на новата.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Bobolin написа:
          Ще я сменям понеже точно гнездото е разбито и като натиснеш запалката вътре въобще не може да я задържи за да загрее до нужната температура за да я изплюе обратно.
          Това за задържането се ’лекува’ за 2 мин - махаш бушона на запалката за да не направиш късо, натягаш навътре пластинките на гнездото, които задържат главата на запалката и си готов - почти на всяка кола, която купувам се налага да го правя - с течение на времето се отускат ламаринките и искат натягане.Ако изобщо загрява като държиш натиснато , значи е поправимо. Вномателно само да не направиш късо с отверката - махай бушона.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            Yavor написа:
            Bobolin написа:
            Ще я сменям понеже точно гнездото е разбито и като натиснеш запалката вътре въобще не може да я задържи за да загрее до нужната температура за да я изплюе обратно.
            Това за задържането се ’лекува’ за 2 мин - махаш бушона на запалката за да не направиш късо, натягаш навътре пластинките на гнездото, които задържат главата на запалката и си готов - почти на всяка кола, която купувам се налага да го правя - с течение на времето се отускат ламаринките и искат натягане.Ако изобщо загрява като държиш натиснато , значи е поправимо. Вномателно само да не направиш късо с отверката - махай бушона.
            Ех, защо не го прочетох вчера ... След половинчасово залягане стигнах до извода, че е почти невъзможно да се измъкне гнездото от старото му място но ми светна, че мога да мина и само с корекция на пластините вътре. Щастлив вземам отверката бъркам да ги поогъна навътре. Някаква искра прехвръкна и ... изгорих бушона. Лошото е, че бушона освен за запалката е и за така важния особенно в Софиийски условия - клаксон. За къде по кръстовищата без клаксон ей така да подсвирнеш още на червено. Нали само тук звука е по-бърз от светлината - шофьорите започват да свирят преди още да е светнало зеленото. Та реших временно проблема като на мястото на изгорялото бушоче сложих това, което ми е за подгряването на задното стъкло - то е същото. Та искам да попитам откъде мога да си взема ново бушонче. Като го гледам навярно струва стотинки но не знам от къде мога да си купя ново. Бих оценил всякакви съвети.

            Коментар


              #7
              Обикновено във всяка бензиностанция можеш да намериш пълен комплект бушони различен ампераж.Препоръчвам ти да си купиш , да имаш под ръка.Относно запалката, моята конзола е по различна. Но при мен извадих запалката като извадих пепелника, след което през дупката натиснах леко запалката и тя излезе (естествено разкачаш кабелите първо.Преполагам, че и при теб ще е по подобен начин, пробвай да извадих пепелника и от там да извадиш целия чарк.А що се касае до кабелите, надявам се че бялата букса с кабелите (на снимката) ще е същата като тази в колата ти.Ако е така само откачаш тази и закачаш буксата към която е старата запалка.
              Carozzeria Touring, Milano
              Fiat 124 Touring - моята следваща кола

              Коментар

              Working...
              X