Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Пунто 1.4GT 94г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Пунто 1.4GT 94г.

    Колеги,аз съм нов в средите на GT-тата.Пунтото ми е 1.4GT със чип тунинг и сменен разтоварващ клапан.Преди два дена както си карах се наложи да го настъпя сериозно,и се изненадах.При рязко настъпване на педала на газта пунтото почна да прекъсва и и да пресецва.Окачихме го на компютър и показа грешка в ланда сондата,дали е от нея или да търся друг проблем. Моля да споделите опита си. Благодаря предварително!!!
    Прикачени файлове
    Fiat Punto 1.4GT-с чип и спортно укачване,егати лудницата)

    #2
    Забражих да кажа,на тъблото има червена лампичка с нарисувана дюза,същата лампа ту свети ту несвети.Това какво значи.Как мога да го отремонтирам,нямам много средства за хвърляне,криза е!!! Отново благодаря предварително!!!
    Fiat Punto 1.4GT-с чип и спортно укачване,егати лудницата)

    Коментар


      #3
      Никой ли не знае нищо за проблема ми???
      Fiat Punto 1.4GT-с чип и спортно укачване,егати лудницата)

      Коментар


        #4
        niko82 написа:
        Никой ли не знае нищо за проблема ми???
        Ами проблема ти може да е поради доста причини, така че с обясненията ти, квото и да ти каже някой колега ще е по-скоро налучкване, а с такъв подход вероятността да се вътриш финансово и да сменяш ненужно компоненти е гарантирана Лампата, която ти свети е за моторна електроника (грешка) и ти е индикация за проблем според ЕКУ-то, като въпросната грешка би трябвало да е запаметена и при диагностика с подходяща апаратура да ти даде насока в кой компонент е най-вероятно проблема. Най-добрия ти вариант според мен е да закачите диагностиката и в движение да се види при появата на проблема какви са показанията на дебитомер, ламбда сонда, датчик обороти, температурни датчици и т.н. и ако всичко изглежда наред (то тва зависи много и от опита на диагностика, който ще гледа ), може да се търси проблем и в горивната или запалителна система примерно.

        Коментар


          #5
          присецването и прекъсването не е от ламбда сонда но е хубаво да работи ламбдата и на диагностиката да ти кажат дали е жива или е умряла провери си кабели , свещи , дюзи , вала също може да е помпа или софтуера на позледно място .няма някоЙ в тетевен дето да има диагностика и да им разбира какво да гледа иначе какво е правено по колата ако кажеш можем да бъдем по точни с научкванетов краен случай , карай насам и ще я опрайме
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            Колеги,благодаря за постовете.Наистина обяснението ми не е никак точно.Нямах време по празниците да обърна внимание на Пунтото,но днес си поиграх.Да почна от началото.Както си карах по пътя в Тетевен първата свещ се изскубна от блока заедно с резбата.Понеже ми се е случвало и друг път на друг автомобил веднага го разбрах.Лошото е че не спрях да видя какво става,ами карах около 500м. до гаража на майстора ми.Според мен,и един много добър жичкаджия е че,свеща докато е била в лулата е префъргала ток и е избила бобината.Днес взех нова бобина,нови свещи,нов маслен филтър(щото няма как да свалиш бобината без да свалиш масления филтър),всичко вървеше добре,сменихме бобината и почнахме да отвиваме свещите.Направената свещ с медна фтулка се отви най лесно,другите малко трудно и на последната свещ резбата от блока пак се прецака(( Майстора който прави втулките не е от Тетевен,а от Ябланица и утре ще дойде в 9:00h. така че неможах да пробвам пунтото дали ще се оправи.Утре вечерта ще пиша какво става с Пунтото.Искам да питам защо така се случва с резбата на блока,дълга е резбата на свеща и набира нагар по края който е вътре о като тръгне да се отвива обира резбата,това сериен проблем ли е или нещо има което незнам??? Споделете ако може,и дали вървя на прав път със смяната на бобината и свещите???Ако не се оправи(недайси боже) какво да правя по нататък???Виждам че един от колегите предлага помощ в София,ако може да дойда с Пунтото при колега който се занимава с подобни и да го прегледаме по обстойно!!! Поздрави на всички.
            Fiat Punto 1.4GT-с чип и спортно укачване,егати лудницата)

            Коментар


              #7
              niko82 написа:
              Искам да питам защо така се случва с резбата на блока,дълга е резбата на свеща и набира нагар по края който е вътре о като тръгне да се отвива обира резбата,това сериен проблем ли е или нещо има което незнам???
              Не, не е сериен проблем Ква марка и модел са ти свещите?
              niko82 написа:
              Споделете ако може,и дали вървя на прав път със смяната на бобината и свещите???
              Дали си на прав път ще разбереш като сглобиш колата и я пробваш, може си уцелил (значи си голям късметлия Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 ), мма може и просто да си имаш нова бобина и свещи и да си остане проблема Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
              niko82 написа:
              Ако не се оправи(недайси боже) какво да правя по нататък???Виждам че един от колегите предлага помощ в София,ако може да дойда с Пунтото при колега който се занимава с подобни и да го прегледаме по обстойно!!!
              Ами аз ти казах по моите разбирания какво е най-разумно да направиш.Добър вариант ти е също да се възползваш от предложението на колегата и да дойдеш до Сф да ти погледне колата.

              Коментар


                #8
                Пробвай така както си започнал , виш си и кабелите , направи си втулките и както бисер каза това не е сериен проблем проблем е ако развиваш свещ на студен мотор като гледам скоро май ще си смениш главата ако продължаваш така щото резбите са в главата за свещи си вземи BCPR7ES ili ETефтини са и са добри
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  определено си мисля че ще си имаш резервна бобина.според мен проблема ти идва от ниско налягане на горивото.насочи се натам

                  Коментар


                    #10
                    Колеги,здравейте.Май имам проблем със разпределителния вал.Днес махнахме капака на вала,и забелязахме сериозно износване на кубилиците.Мисля че целия проблем е от там,дали случайно някой може да ми каже какви пари е един нов вал,и дали няма някой втора рака по запазен за продажба.Нямах време да пробвам колата с бобината и свещите,иначе втулката стана перфектно.Да знаете този майстор(Найден) от Ябланица е цар.Идва на място и отстранява проблема за никакви пари.Утре ще го зглобим да видя дали пресецването се е оправило или не.Но мисля че всичко е от вала според мен!?! Вие какво ще кажете???Поздрави на всички.
                    Fiat Punto 1.4GT-с чип и спортно укачване,егати лудницата)

                    Коментар


                      #11
                      WhitePower написа:
                      Пробвай така както си започнал , виш си и кабелите , направи си втулките и както бисер каза това не е сериен проблем проблем е ако развиваш свещ на студен мотор като гледам скоро май ще си смениш главата ако продължаваш така щото резбите са в главата за свещи си вземи BCPR7ES ili ETефтини са и са добри
                      Колега,свещи си взех NGK триполюсни,такива бяха и старите.А за предложението ти да дойда до София да погледнем Пунтото,ще съм много благодарен,ако не те притеснявам и можеш да ми отделиш време.Ако може ми напиши тел.си номер да ти звънна да се разберем.Благодаря предварително!!!
                      Fiat Punto 1.4GT-с чип и спортно укачване,егати лудницата)

                      Коментар


                        #12
                        niko82 написа:
                        Май имам проблем със разпределителния вал.Днес махнахме капака на вала,и забелязахме сериозно износване на кубилиците.
                        Само за обща култура :D ......... да си знаеш, при газоразпределителния механизъм на пунто ГТ няма кобилици
                        niko82 написа:
                        Мисля че целия проблем е от там,дали случайно някой може да ми каже какви пари е един нов вал,и дали няма някой втора рака по запазен за продажба.......................................... ....Утре ще го зглобим да видя дали пресецването се е оправило или не.Но мисля че всичко е от вала според мен!?! Вие какво ще кажете???
                        Аз ще кажа, че освен вала (ако наистина ти е износен, а това си е почти сериен проблем при ГТ-то с оригинален вал, когато се ползват смотани масла и не се прави реглаж на клапани периодично) има и други драми по мотора ти.Най-вероятно като пробваш утре колата, присецването пак ще си го има, след смяната на вала, положението ще се пооправи, но пак няма да е розово и само се моли да не е прецакан дебитомера, че цената му е мноо "яка" За вал 2-ра ръка и другите ти проблеми май наистина е най-добре да закараш колата на Орлин (White Power), ако нямаш някой друг хубаво запознат с туй нещо пунто ГТ.Успех

                        Коментар


                          #13
                          Само дето в момента разфасовам едно ГТ на съставните му части и ми трябва малко време за да сваля двигателя и скоростите и да изхвърля купето на надин и да освободя гаража
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            Момчета,днес зглобихме Пунтото.Проблема вече го няма.Пресецването наистина е било от бобината,но проблема с разпределителния вал си остава.Гърбиците на 1 и 4 цилиндър са много износени.Ще търся нещо първо по моргите,понеже много пътувам,а после ще търся нов.Ако има някой идеи и предложения да ги споделя.Иначе пунтото върви както преди,набира като лудо)))Поздрави на всички
                            Fiat Punto 1.4GT-с чип и спортно укачване,егати лудницата)

                            Коментар


                              #15
                              niko82 написа:
                              Момчета,днес зглобихме Пунтото.Проблема вече го няма.Пресецването наистина е било от бобината,но проблема с разпределителния вал си остава.Гърбиците на 1 и 4 цилиндър са много износени.Ще търся нещо първо по моргите,понеже много пътувам,а после ще търся нов.Ако има някой идеи и предложения да ги споделя.Иначе пунтото върви както преди,набира като лудо)))Поздрави на всички
                              значи никога не си карал вървящо пунто Няма как да върви с износен валзанимавам се с тези коли от 8 години и вярвай ми разликата е огромна с здрав иизносен валне прекалявай с карането за да не си преебеш мотора ,първо газоразпределението никво го няма с износените гърбици второ тези финни струшки от вала къде милиш че отиват ??, явяват се един вид много финен шлайф
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X