Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет: Изпускателна система

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет: Изпускателна система

    Миналата година смених двете гърнета (средно и задно, полски) на моето Типо, после сложих и резонанско гърне на мястото на катализатора щото беше заминал яко.И ето изненада след една година употреба и двете гърнета са издухани отвътре, иначе външно са 6.Майстора ми вика иди да си търсиш гаранцията в Полша (да го е...).Понеже обмислям да си купя нови гърнета Walker въпросите ми са:1. Възможно ли е сегашните гърнета да са се издухали защото е махнат катализатора.2. Ако да, дори и да сложа Walker предполагам че пак ще се издухат3.Възможно ли е да се намери катализатор втора ръка и евентуално какво трябва да се огледа на такъв за да се счита за ОК.
    Carozzeria Touring, Milano
    Fiat 124 Touring - моята следваща кола

    #2
    Re: Съвет: Изпускателна система

    Mitko написа:
    madgogo написа:
    Миналата година смених двете гърнета (средно и задно, полски) на моето Типо, после сложих и резонанско гърне на мястото на катализатора щото беше заминал яко.И ето изненада след една година употреба и двете гърнета са издухани отвътре, иначе външно са 6.Майстора ми вика иди да си търсиш гаранцията в Полша (да го е...).Понеже обмислям да си купя нови гърнета Walker въпросите ми са:1. Възможно ли е сегашните гърнета да са се издухали защото е махнат катализатора.2. Ако да, дори и да сложа Walker предполагам че пак ще се издухат3.Възможно ли е да се намери катализатор втора ръка и евентуално какво трябва да се огледа на такъв за да се счита за ОК.
    Издухани са защото така ги правят. Ламаринката е тънка и бързо прогниват. Не е катализатора проблема.
    Особено ако караш на газ и то на къси растояния - изпускателната система не успява да загрее и да изпари кондензиралата вода и тя изяжда гърнетата отвътре...
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Да поясняКарам на бензинКатализатора е махнат и на негово място има едно малко гърне с диаметър около 10 см.Гледах BOSAL. катализатор около 250 лева, средно и задно гърне 103 лв. Цена на КОСЕРНякакви впечатления за BOSAL
      Carozzeria Touring, Milano
      Fiat 124 Touring - моята следваща кола

      Коментар


        #4
        не си спомням ама май гърнетата на стария ми мотоциклет бяха БОСАЛ...И аз си купих полски гърнета POLMOSTROW за Типажа преди 1 месец.стана по-тиха колата, отколкото с изгнилите стари оригинални гърнета...но ми се струва, че след 3000 оборота двигателя става много шумен...другото, което забелязвам, че се чува много силен режещ звук след 3000 оборота в средното гърне ...на мястото на катализатора имам резонатор дължина 30-35см.Струва ми се, че тези полски гърнета са страшни ментаци...С над 120км/ч не може да се кара колата, много бучи отдолу ((
        2004 Audi A6 4F
        2002 Lancia Y

        Коментар


          #5
          За съжаление се оказа, че както всяка фирма в БГ така и КОСЕР са абсолютни идиоти.Сигурно над 30 мин сме се обяснявали за гърнета и аз 100 пътиги питам имате ли БОСАЛ и отговор имаме.Е верно доста ме усъмни цената и всичко си дойде на мястото като отидох в магазина.Ама те не били БОСАЛ ами били POLMOSTROW.ОК казвам им, "дайте тогава да видим катализаторите" и им казвам номера на BOSAL.Мадамата зад щанда: Ама немога да ги видя в систематаАз: ?!?!?!Мадамата: Ей тука едно каталогче ще отворим да ги видим по снимкаАз: ?!?!?!?Гледам катализаторите на картинката общо 6 броя снимки, и питамТова ли са.Отговор ДАНай накрая се разбрахме че катализаторите им пак били полски и били универсални.Иначе на сайта на КОСЕР гордо се пъчи логото на BOSAL, кой знае с колко други марки резервни части е същата история.
          Carozzeria Touring, Milano
          Fiat 124 Touring - моята следваща кола

          Коментар


            #6
            да, навсякаде искат да те преметнат...по колко пари са тия универсалните катализатори?един приятел монтира такива за по 120лв до 1.6 двигателсамо полмостров правят за типо 1.6
            2004 Audi A6 4F
            2002 Lancia Y

            Коментар


              #7
              KPEMATOP написа:
              да, навсякаде искат да те преметнат...по колко пари са тия универсалните катализатори?един приятел монтира такива за по 120лв до 1.6 двигателсамо полмостров правят за типо 1.6
              около 200-250 леваА иначе получих отговор на запитване за цена от AS-SLИспанска фирма специализирана в производство на катализатори.Точно същия като стария ми с доставка 170 Евро
              Carozzeria Touring, Milano
              Fiat 124 Touring - моята следваща кола

              Коментар


                #8
                аз мога да доставя универсални катализатори по 80лв за 1.6 двигателама трябва бройкатакава цена от 170 ЕВРО нямадори и за 6 литров двигател
                2004 Audi A6 4F
                2002 Lancia Y

                Коментар


                  #9
                  KPEMATOP написа:
                  аз мога да доставя универсални катализатори по 80лв за 1.6 двигателама трябва бройкатакава цена от 170 ЕВРО нямадори и за 6 литров двигател
                  е тва е катализаторчето досущ като оригиналния за 114,75 + 50 евро доставкаhttp://www.as-sl.com/car-sound/ficha...&ma=10&md=1302Да ти кажа може и да е ментак за тая цена, щото на други места цената е много по голяма(както виждащ си е коплект с тръбите точния раазмер, за разлика от полските универсални).Но предпочитам да дам пари за това отколкото за някой полски ментак.А като имаш предвид бройка за колко говорим и какви са?
                  Carozzeria Touring, Milano
                  Fiat 124 Touring - моята следваща кола

                  Коментар


                    #10
                    magnaflow е маркатабройката е 150 брояцената е около 50 ЕВРОне са полски
                    2004 Audi A6 4F
                    2002 Lancia Y

                    Коментар


                      #11
                      Купих си гърне на АСПО което при мен е двойно сиреч средно и задно. Монтажа беше безупречен в един малък оторизиран техен сервиз .Момчетата си свършиха много добре работата но това което ми монтираха е пълна ИЗМАМА. Гърнетата вероятно са полу празни вътре за прегради и тем подобни неща едва ли може да става дума. Обезшумяването е доста лошо като цяло колата е шумничка.На младежите това им харесва но на мен не.Дадох 85 лева за нещо което се нарича ШУМОЗАГЛУШИТЕЛНО ГЪРНЕ но на практика тези ламаринени цилиндри точно това не правят.Незнам дали има смисъл да ходя да се разправям защото нищо няма да постигна.И така НЕ СИ КОПУВАЙТЕ ГЪРНЕТА НА АСПО
                      АЛ.ПЕТРОВ
                      FIAT PUNTO 1.2 8V

                      Коментар


                        #12
                        на мене ми харесва звука от 4-2-1 или от 4-1 генерация, но не и тази фабричната на малките двигатели дето я слагат...тфа е гадно бучене...няма вата в тия гърнета...един приятел на 2 литров кадет си зе на АСПО средно и задно и колата заспа...
                        2004 Audi A6 4F
                        2002 Lancia Y

                        Коментар

                        Working...
                        X