Колеги прави ми впечатление че като е по студено разбираите под нулата, като я запаля сутрин и работи сякаш като на 3 цилиндъра или поне звука е същия бу бу бу бу , но реално си работят и 4 те проверявал съм я, малко като загрее и тоя буботещ звук изчезва. Не знам как да уприлча звука, малко като все едно някоя от изпускателните тръби не е уплътнена и от там буботи, не е чукане, не е хлопане, не е цъкане, буботи Някъква идея ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странене звук на студен мотор 1,2 60к.с
Collapse
X
-
Честита коледа Данчо, живи и здрави да сте, много късмет и щастие на цялото семейство, къде се изгуби бре човек Обади се да се видим.Инак на мен тва също ми мина през ума да не би на студена кола нещо да фърля повече гориво или да обогатява много сместа, ще тряяя направя замервания на температурния датчик да видя кво показва, и да симулирам по топла кола да видим ще изчезне ли тва нещо. За бравото имах таблица с показанията на съпротивлението на тоя датчик при различни температури но за тоя мотор не мога да намеря таковаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Е, хайде довечера на скайпа, след 20:00 ако успея да се прибера. И вие да сте живи и здрави и много късмет.Подобни неща се забелязват при повечето автомобили, но в различни ситуации. Например Пандата, има един такъв странен режим, точно когато смъква от 1200 към 800об./мин. Не боботи особенно но го има. Други пък автомобили са точно както описваш ти. При някои обаче, ефектите стигат дори до звук като от дизел, но там има намеса и качеството на маслото. Може обаче и да издиша наистина изпускателната система някъде. А дозата гориво на студено си е прилично голяма, важното е отзад да не мирише на суров бензин.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Утре ще я душна мирише ли и на какво ще ослушам и колектора че сега вече е топло и няма да го направи. Като чили в влажните дни ефекта е по засилен но може и да бъркам.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Такааа ето и решението на проблема Маркуча за картерните газове, хем го бях чистил като я купих ама оня ден отварях да гледам газаджиите кви с аги сътворили и кога го погледнах тои пак се запишил. Колата се кара предимно на много късо и все си е студена и тва дава голям принос за бързото му запушване. Изчистих го обаче го увих и в термоизолация за да не седи студен и колата сега вече не буботи студена Обяснението е че на ниски обороти картерното налягане се вдига доста бързо и тая тръба като е запушена няма от къде да излиза, така на дедрата чак ми хвръкна тапата на маслото сле 1-2 мин работа като се позагрее тая сволач в маркуча се отпуска и пробива налягането и всичко е ОКПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Така е хем го знам и ми се е случвало но нямаше да се сетя да го проверя, и то хубаво че имаше в горната част на маркуча от него, та го мернах инак пак нямаше да го видя. Има значи за кво да съм благодарен и на газаджиите, кои знае ква беля можеше да ми направи , не се знае от къде щеше да си намери изходПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Re: Странене звук на студен мотор 1,2 60к.с
Slavi_Lancia написа:Колеги прави ми впечатление че като е по студено разбираите под нулата, като я запаля сутрин и работи сякаш като на 3 цилиндъра или поне звука е същия бу бу бу бу , но реално си работят и 4 те проверявал съм я, малко като загрее и тоя буботещ звук изчезва. Не знам как да уприлча звука, малко като все едно някоя от изпускателните тръби не е уплътнена и от там буботи, не е чукане, не е хлопане, не е цъкане, буботи Някъква идея ?_________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Голям серсем съм еиии.... хубуу ме питаш как точно проверявам, ми никък по слух хахахаха, ще кажеш че не знам как се проверява, цяла зима се тормозя с тва буботене и чак сега се сетих да откача кабелите един по един и какво се оказва на първи цилиндър нема никои. Аиде до Косера за кабели и сега мърка като коте.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ами лошото е че аз кат я пална на безн и минавам на газ като позагрее а със самото загряване и тва буботене изчезва, но на газ като чили не е така осезателно дори мога да кажя че го няма, явно е съвкупност от фактори . Пробваи в по студена сутрин да вадиш кабел по кабел и ще го откриеш веднага. Тя един цилиндър като не и бачка и когато дръпнеш работещ кабел и остане само на 2 цилиндъра положението става страшно, ще изкочи мотора, така се мята. За това много лесно ще откриеш проблемния щото работата на мотора ще се влоши минимално при откачането му. Не е като да не бачка хич ама явно пропуска доста тактове или дава кофти искра. Е сега след малко като я запаля ще знам със сигурност на пълно ли е изчезнало тва буботене. Снощи я палих нямаше го но пак ми бачка малко кофти на бензин студена, но поне не праи бубубубубу.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
мойта сутрин студена на бензин , направо ще скъса тампоните на двигатела.иначе пали чакмак.Вчера ходих до Зарата, направо си хапеше гъза, а на връщане все едно дърпах тир.дали не е от кабелитеLancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар