От 5 дена съм собственик на едно пунто 2 , с 1.2 V8, 60кс, 2000г. Имам следния проблем, който ме влудява: Сутрин пали и след около 2-5 сек. гасне сама, без да претриса или прекъсва. Не и подавам газ с педала, защото, ако и подам гасне веднага. На втория, третия път запалва и си работи нормално. Като и подам рязко газ се форсира нормално. Като загрее обаче като и подам рязко газ глъхне и ако съм на светофар и трябва да тръгна гасне. Ако подавам много плавно газта или напомпвам педала и фурсирам повече няма проблем. Смених свещите, пръсках с шпрей за почистване на карбуратори в дросела на работещ двигател, сега сложих добавка в бензина. Ще ходя на диагностика, но съм почти сигурен, че няма да ми покаже нищо. Имам катализатор, не е махнат, тъй като свободно си излизат газовете от ауспуха. Колата е на реални 230000км. понеже е купена от ауто италия като нова. Преди да я взема не е карана доста време и е стояла.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.
Collapse
X
-
Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.
ванко написа:От 5 дена съм собственик на едно пунто 2 , с 1.2 V8, 60кс, 2000г. Имам следния проблем, който ме влудява: Сутрин пали и след около 2-5 сек. гасне сама, без да претриса или прекъсва. Не и подавам газ с педала, защото, ако и подам гасне веднага. На втория, третия път запалва и си работи нормално. Като и подам рязко газ се форсира нормално. Като загрее обаче като и подам рязко газ глъхне и ако съм на светофар и трябва да тръгна гасне. Ако подавам много плавно газта или напомпвам педала и фурсирам повече няма проблем. Смених свещите, пръсках с шпрей за почистване на карбуратори в дросела на работещ двигател, сега сложих добавка в бензина. Ще ходя на диагностика, но съм почти сигурен, че няма да ми покаже нищо. Имам катализатор, не е махнат, тъй като свободно си излизат газовете от ауспуха. Колата е на реални 230000км. понеже е купена от ауто италия като нова. Преди да я взема не е карана доста време и е стояла.какъв хубав човек в какво грозно тяло се е скрил
-
Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.
ванко написа:ванко написа:От 5 дена съм собственик на едно пунто 2 , с 1.2 V8, 60кс, 2000г. Имам следния проблем, който ме влудява: Сутрин пали и след около 2-5 сек. гасне сама, без да претриса или прекъсва. Не и подавам газ с педала, защото, ако и подам гасне веднага. На втория, третия път запалва и си работи нормално. Като и подам рязко газ се форсира нормално. Като загрее обаче като и подам рязко газ глъхне и ако съм на светофар и трябва да тръгна гасне. Ако подавам много плавно газта или напомпвам педала и фурсирам повече няма проблем. Смених свещите, пръсках с шпрей за почистване на карбуратори в дросела на работещ двигател, сега сложих добавка в бензина. Ще ходя на диагностика, но съм почти сигурен, че няма да ми покаже нищо. Имам катализатор, не е махнат, тъй като свободно си излизат газовете от ауспуха. Колата е на реални 230000км. понеже е купена от ауто италия като нова. Преди да я взема не е карана доста време и е стояла.
Коментар
-
nedialk00
-
На карбуратора от ляво е, ще го видиш черно с букса на него и с две боилтчета, но това не ти е проблема, също така и откачането на акумулатора няма да помогне с нищо. Проблема е друг ама не знам къвПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.
Сипах добавка в резервоара (РЕДЕКС) и нещата даже се усложниха. Започна да ми гасне в движение, да неможе да захапе да се фурсира.... сутринта едвам запали.. лоша работа. Гледах, че нямам бензинов филтър. Как така е направена (измислена) незнам. Трябва ли да и сложа. Гледах цените на мап сензора, потенциометъра на педала на газта, ламбда сондата... много скъпи. Ако ще трябва да ги сменя, ако е от тях все едно си купувам ново пунто. Моторчето за празния ход мисля, че го видях и ми се стори, че е набито в корпуса на дросела. Не съм го пипал, че да не предобра нещо още. Ще ходя на диагностика и ще пиша. Ако някой може да ме посъветва къде да отида, ще е добре. Живея в дианабад така, че ако може да е по-близо.какъв хубав човек в какво грозно тяло се е скрил
Коментар
-
Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.
ванко написа:От 5 дена съм собственик на едно пунто 2 , с 1.2 V8, 60кс, 2000г. Имам следния проблем, който ме влудява: Сутрин пали и след около 2-5 сек. гасне сама, без да претриса или прекъсва. Не и подавам газ с педала, защото, ако и подам гасне веднага. На втория, третия път запалва и си работи нормално. Като и подам рязко газ се форсира нормално. Като загрее обаче като и подам рязко газ глъхне и ако съм на светофар и трябва да тръгна гасне. Ако подавам много плавно газта или напомпвам педала и фурсирам повече няма проблем. Смених свещите, пръсках с шпрей за почистване на карбуратори в дросела на работещ двигател, сега сложих добавка в бензина. Ще ходя на диагностика, но съм почти сигурен, че няма да ми покаже нищо. Имам катализатор, не е махнат, тъй като свободно си излизат газовете от ауспуха. Колата е на реални 230000км. понеже е купена от ауто италия като нова. Преди да я взема не е карана доста време и е стояла.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Колега,от София си,така,че закарай я в "Лисан сервиз" или "Вентура гараж",които се занимават предимно с италиански коли.Нека започнат с комп. диагностика,ако тя не покаже нищо-мерене на компресия,хлабина клапани.А междувременно,ако имаш контактен спрей,извади буксата от ECU и ги напръскай хубаво,докато светнат.
Коментар
-
Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.
ванко написа:Червено е. Как се разбира за проблемите с клапаните и как се отстраняват? Какви по-точно проблеми- реглаж ли или други?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Тои кат се отърве от него ще се появи следващия с същата тема явно на някои му е писано да го оправя, ама как го е взел колегата като вероятно ги е имало тея симптоми при покупката незнам.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар