Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.

    От 5 дена съм собственик на едно пунто 2 , с 1.2 V8, 60кс, 2000г. Имам следния проблем, който ме влудява: Сутрин пали и след около 2-5 сек. гасне сама, без да претриса или прекъсва. Не и подавам газ с педала, защото, ако и подам гасне веднага. На втория, третия път запалва и си работи нормално. Като и подам рязко газ се форсира нормално. Като загрее обаче като и подам рязко газ глъхне и ако съм на светофар и трябва да тръгна гасне. Ако подавам много плавно газта или напомпвам педала и фурсирам повече няма проблем. Смених свещите, пръсках с шпрей за почистване на карбуратори в дросела на работещ двигател, сега сложих добавка в бензина. Ще ходя на диагностика, но съм почти сигурен, че няма да ми покаже нищо. Имам катализатор, не е махнат, тъй като свободно си излизат газовете от ауспуха. Колата е на реални 230000км. понеже е купена от ауто италия като нова. Преди да я взема не е карана доста време и е стояла.
    какъв хубав човек в какво грозно тяло се е скрил

    #2
    Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.

    ванко написа:
    От 5 дена съм собственик на едно пунто 2 , с 1.2 V8, 60кс, 2000г. Имам следния проблем, който ме влудява: Сутрин пали и след около 2-5 сек. гасне сама, без да претриса или прекъсва. Не и подавам газ с педала, защото, ако и подам гасне веднага. На втория, третия път запалва и си работи нормално. Като и подам рязко газ се форсира нормално. Като загрее обаче като и подам рязко газ глъхне и ако съм на светофар и трябва да тръгна гасне. Ако подавам много плавно газта или напомпвам педала и фурсирам повече няма проблем. Смених свещите, пръсках с шпрей за почистване на карбуратори в дросела на работещ двигател, сега сложих добавка в бензина. Ще ходя на диагностика, но съм почти сигурен, че няма да ми покаже нищо. Имам катализатор, не е махнат, тъй като свободно си излизат газовете от ауспуха. Колата е на реални 230000км. понеже е купена от ауто италия като нова. Преди да я взема не е карана доста време и е стояла.
    Също искам да питам дали като откача акумулатора за известно време, ше се изтрият грешки от паметта на компютъра.
    какъв хубав човек в какво грозно тяло се е скрил

    Коментар


      #3
      Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.

      ванко написа:
      ванко написа:
      От 5 дена съм собственик на едно пунто 2 , с 1.2 V8, 60кс, 2000г. Имам следния проблем, който ме влудява: Сутрин пали и след около 2-5 сек. гасне сама, без да претриса или прекъсва. Не и подавам газ с педала, защото, ако и подам гасне веднага. На втория, третия път запалва и си работи нормално. Като и подам рязко газ се форсира нормално. Като загрее обаче като и подам рязко газ глъхне и ако съм на светофар и трябва да тръгна гасне. Ако подавам много плавно газта или напомпвам педала и фурсирам повече няма проблем. Смених свещите, пръсках с шпрей за почистване на карбуратори в дросела на работещ двигател, сега сложих добавка в бензина. Ще ходя на диагностика, но съм почти сигурен, че няма да ми покаже нищо. Имам катализатор, не е махнат, тъй като свободно си излизат газовете от ауспуха. Колата е на реални 230000км. понеже е купена от ауто италия като нова. Преди да я взема не е карана доста време и е стояла.
      Също искам да питам дали като откача акумулатора за известно време, ше се изтрият грешки от паметта на компютъра.
      Пробвай,и докато е откачен акумулатора,почисти стъпковото моторче.при мен се оправи.
      Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
      ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

      Коментар


        #4
        Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.

        Кое е стъпковото моторче. Нещо не го виждам или е по различно от на други коли където съм виждал. С същия двигател ли си?
        какъв хубав човек в какво грозно тяло се е скрил

        Коментар


          #5
          http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

          Коментар


            #6
            На карбуратора от ляво е, ще го видиш черно с букса на него и с две боилтчета, но това не ти е проблема, също така и откачането на акумулатора няма да помогне с нищо. Проблема е друг ама не знам къв
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.

              Сипах добавка в резервоара (РЕДЕКС) и нещата даже се усложниха. Започна да ми гасне в движение, да неможе да захапе да се фурсира.... сутринта едвам запали.. лоша работа. Гледах, че нямам бензинов филтър. Как така е направена (измислена) незнам. Трябва ли да и сложа. Гледах цените на мап сензора, потенциометъра на педала на газта, ламбда сондата... много скъпи. Ако ще трябва да ги сменя, ако е от тях все едно си купувам ново пунто. Моторчето за празния ход мисля, че го видях и ми се стори, че е набито в корпуса на дросела. Не съм го пипал, че да не предобра нещо още. Ще ходя на диагностика и ще пиша. Ако някой може да ме посъветва къде да отида, ще е добре. Живея в дианабад така, че ако може да е по-близо.
              какъв хубав човек в какво грозно тяло се е скрил

              Коментар


                #8
                Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.

                ванко написа:
                От 5 дена съм собственик на едно пунто 2 , с 1.2 V8, 60кс, 2000г. Имам следния проблем, който ме влудява: Сутрин пали и след около 2-5 сек. гасне сама, без да претриса или прекъсва. Не и подавам газ с педала, защото, ако и подам гасне веднага. На втория, третия път запалва и си работи нормално. Като и подам рязко газ се форсира нормално. Като загрее обаче като и подам рязко газ глъхне и ако съм на светофар и трябва да тръгна гасне. Ако подавам много плавно газта или напомпвам педала и фурсирам повече няма проблем. Смених свещите, пръсках с шпрей за почистване на карбуратори в дросела на работещ двигател, сега сложих добавка в бензина. Ще ходя на диагностика, но съм почти сигурен, че няма да ми покаже нищо. Имам катализатор, не е махнат, тъй като свободно си излизат газовете от ауспуха. Колата е на реални 230000км. понеже е купена от ауто италия като нова. Преди да я взема не е карана доста време и е стояла.
                Да не става въпрос за едно червено пунто?Ако става въпрос за него мисля че имаше и проблеми с клапаните.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.

                  Червено е. Как се разбира за проблемите с клапаните и как се отстраняват? Какви по-точно проблеми- реглаж ли или други?
                  какъв хубав човек в какво грозно тяло се е скрил

                  Коментар


                    #10
                    Щом е на толкова километри/230 000/ и не е палена отдавна,най-добре я закарай в сервиз да и направят ревизия на главата.
                    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                    Коментар


                      #11
                      iliyan написа:
                      Щом е на толкова километри/230 000/ и не е палена отдавна,най-добре я закарай в сервиз да и направят ревизия на главата.
                      Ще я зкарам, но знам ли какво ще решат майсторите да и прават.
                      какъв хубав човек в какво грозно тяло се е скрил

                      Коментар


                        #12
                        Колега,от София си,така,че закарай я в "Лисан сервиз" или "Вентура гараж",които се занимават предимно с италиански коли.Нека започнат с комп. диагностика,ако тя не покаже нищо-мерене на компресия,хлабина клапани.А междувременно,ако имаш контактен спрей,извади буксата от ECU и ги напръскай хубаво,докато светнат.
                        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                        Коментар


                          #13
                          Колко бензин има в колата, ти сипвал ли си от как си я взел??
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            Re: Питане за пунто мк2 1.2 60кс, 2000г.

                            ванко написа:
                            Червено е. Как се разбира за проблемите с клапаните и как се отстраняват? Какви по-точно проблеми- реглаж ли или други?
                            Е колега много лошо че си се набутал на тоя дръгел. Карано е от един лекар от ВМА това пунто и от толкова километри градско му е взета душата. Отделно че единия заден калник е бил удрян и е почнало да гние отдолу по праговете.Отностно мотора- преди близо 2 години помня че работеше много лошо на 3 цилиндъра, и мисля че имаше проблем с изгорели клапани или нещо подобно.С добавки няма да се оправи гарантирам ти, закарай го на майстор да му мерят компресията, и най вероятно ще се наложи да му свалят главата.Ако не е късно гледай да се отървеш от него че ще намразиш марката фиат. За колко ти го даде ако не е тайна?
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              Тои кат се отърве от него ще се появи следващия с същата тема явно на някои му е писано да го оправя, ама как го е взел колегата като вероятно ги е имало тея симптоми при покупката незнам.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X