Здравейте. Искам да ви попитам какво точно прави и как ни помага бутончето и функцията "CITY" на Пунто. Нещото което аз усетих е че хидравликата става чувствително по мека и педалът на спирачките също. Намалява ли разхода или само помага в шофирането. И какви други функции има, и кога е най добре да го използваме
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
функцията "CITY" на Пунто
Collapse
X
-
При Пунто МК2, сервото на волана е електрическо. CITY бутонът помага само при шофирането. За разхода е възможно да го увеличава, но супер незначително. Както се подразбира от името му - най-добре е за града.Аз лично не го използвам защото имам чувството, че оставам без волан . Не е хубаво да стои постоянно включенo, защото си заминава по-бързо електромотора .Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
-
Електро усилвател на волана(ел.двигател),поставен на кормилният прът,вместо хидравлика на рейката. Работи в два режима-с по-малка и с по-голяма мощност,съответно изкл. CITY и вкл. CITY. Дори и да е вкл. функцията от бутона постоянно,над 30 км/ч автоматично се ’изключва’ с цел по добър контрол над колата. Върху износването няма значение в какъв режим е. Ел.двигателя е безколекторен и работи когато се движи волана.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Изключва се автоматично след 60 или 70 км, пише го в книжката.А относно разхода- с ФЕС като го гледам при изключено сити максималния ток през мотора е 40-50 А при включено отива на 60-70 ампера. Конкретно на моя мотор като го въртя на място и двигателя се усеща как се натоварва, следователно и разхода се вдига А ако е постоянно включено волана почти не се изтърква- моя е като нов, а е на 240 000, само дето на 120 хиляди е бил сменян електроусилвателя в Италия понеже са го държали постоянно включен.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Изключва се автоматично след 60 или 70 км, пише го в книжката.А относно разхода- с ФЕС като го гледам при изключено сити максималния ток през мотора е 40-50 А при включено отива на 60-70 ампера. Конкретно на моя мотор като го въртя на място и двигателя се усеща как се натоварва, следователно и разхода се вдига А ако е постоянно включено волана почти не се изтърква- моя е като нов, а е на 240 000, само дето на 120 хиляди е бил сменян електроусилвателя в Италия понеже са го държали постоянно включен.
Коментар
-
misho_ написа:infineon написа:Изключва се автоматично след 60 или 70 км, пише го в книжката.А относно разхода- с ФЕС като го гледам при изключено сити максималния ток през мотора е 40-50 А при включено отива на 60-70 ампера. Конкретно на моя мотор като го въртя на място и двигателя се усеща как се натоварва, следователно и разхода се вдига А ако е постоянно включено волана почти не се изтърква- моя е като нов, а е на 240 000, само дето на 120 хиляди е бил сменян електроусилвателя в Италия понеже са го държали постоянно включен.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:misho_ написа:infineon написа:Изключва се автоматично след 60 или 70 км, пише го в книжката.А относно разхода- с ФЕС като го гледам при изключено сити максималния ток през мотора е 40-50 А при включено отива на 60-70 ампера. Конкретно на моя мотор като го въртя на място и двигателя се усеща как се натоварва, следователно и разхода се вдига А ако е постоянно включено волана почти не се изтърква- моя е като нов, а е на 240 000, само дето на 120 хиляди е бил сменян електроусилвателя в Италия понеже са го държали постоянно включен.
Коментар
-
здравей те,значи и аз имам подобен проблем с прочутия електро усилвател на волана.Гледам на някой от вас става като дадете контакт,си светва както трябва волана и както и другите лампички и си изгасват,като въртите пак светва.А при мен е следното:давам си на контакт и си огасват всички лампички обаче тази на волана си свети постоянно и като запаля колата,волана си остава твърд като при изкасен мотор.Ако някой има същия проблем моля да ми пиши,къде може да е при мен проблема,ако може някой да ми помогне ще му бъда благодарен благодаря!
Коментар
-
emo_pz написа:а за моя случей знаеш ли нещо по въпроса?предишният ми пост.и да добавя,че не го прави това всеки път,рядко се случва да не изгасне воланчето.БЛАГОДАРЯ!Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
todorshalev написа:emo_pz написа:а за моя случей знаеш ли нещо по въпроса?предишният ми пост.и да добавя,че не го прави това всеки път,рядко се случва да не изгасне воланчето.БЛАГОДАРЯ!
Коментар
-
emo_pz написа:todorshalev написа:emo_pz написа:а за моя случей знаеш ли нещо по въпроса?предишният ми пост.и да добавя,че не го прави това всеки път,рядко се случва да не изгасне воланчето.БЛАГОДАРЯ!Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
todorshalev написа:emo_pz написа:todorshalev написа:emo_pz написа:а за моя случей знаеш ли нещо по въпроса?предишният ми пост.и да добавя,че не го прави това всеки път,рядко се случва да не изгасне воланчето.БЛАГОДАРЯ!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар