Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Първа зима с Фиата - съвети

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ок е, и въобще не го споменаваи че кат му чуеш цената лошо щи стане Него лесно ще го провериш, утре като я запалиш след 3-4 мин кат вземе да се отлепя стрелката пипаш дебелия маркуч към радиатора не тряя да е топъл, и така докато стрелката не стигне почти средата тогава маркуча рязко се стопля та чак пари тва значи е Ок термостата но и сега си мисля че ти е Ок щом за 10 мин е загряла до работна темп.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #17
      baychev написа:
      Супер, значи утре преди да тръгна ще долея антифриз. Днес докато чистих колата от снега я припалих за 10-на минути и стрелката си отиде посредата по едно време ... това значи ли, че термостата е ОК или трябва да го сменям и него?
      На място ще загрява то е ясно, но извън града и най вече спускайки се по надолнище (особено пък изключил от скорост) ако стрелката забива долу , си за смяна на термостат.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #18
        Досега никога не ми е забивала стрелката на нула след като веднъж е загряла колата (да чукам на дърво).А от какво си заминава термостата, от липсата на охладителна течност ли?

        Коментар


          #19
          Re: Първа зима с Фиата - съвети

          [quote="baychev"]Здравейте, това ми е първата зима с Фиата. Може ли да ми дадете някакви съвети как да се грижа за нея така, че зимата да не ме остави Колега, за да не се изненадаш някоя сутрин от колата провери как са ти нещата с акумулатора.Ако е нов, ОК, но ако нямаш идея на колко години е, не е лошо да го погледнат (ако е обслужваем). За да нямаш проблеми с уплътненията на вратите може да ги напръскаш- има српейове за гумени уплътнения. Термостата да работи, че иначе отоплението на купето става проблем....

          Коментар


            #20
            baychev написа:
            Досега никога не ми е забивала стрелката на нула след като веднъж е загряла колата (да чукам на дърво).А от какво си заминава термостата, от липсата на охладителна течност ли?
            От какво си заминава термостата ли? ми от каквото си заминава всяко нещо на тая планета Съдба всичко си има брои пъти
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              Ти както пишеш, че нямаш антифриз в казанчето, да не стане така да прегрееш в някой хубав ден колата. Първо виж защо нямаш антифриз и тогава другите неща. Ако се наложи да сменяш термостат си вземи от Рено 5 - много по-евтино и върши същата работа.Атносно консумативите - налиташ на скъпи ангифризи, същата работа ще ти върши и антифриз от Приста.
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #22
                На шофьорската седалка си има едно доста влажно петно, което не е от просто сълзене. Прибрах се до Бургас без проблеми. Колата си топлеше нормално, след като и сипах антифриз, обаче си тече от някъде и това е.Утре ще я сваляме радиатора и ще сменяме каквото трябва.Относно антифриза това беше единствения в ОМВ и го грабнах колкото да не е без хич. 2-та литра си отидоха точно колкото да напълнят казанчето. Ще пиша какво сме направили преди това ще разгледам темите как се сваля пустия радиатор.Акумулатора засега е добре. Пали от раз и не ми е засичала (да чукам на дърво)Благодаря на всички, които пишете

                Коментар


                  #23
                  В голямо приключение се вкарахме. Ужас!Свалихме стария радиатор. Оказа се, че бил завит с 1 болт, вместо с 3 за планката. Целият дрънчеше. Купихме нов, сменихме го ... всичко добре, обаче като наляхме антифриза започна да капе пак. Този път го видяхме от къде и се оказа, че е от тръбите, които влизат в купето. И си капе доста стабилно. Сега ще гледаме да не би тези тръби да са спукани, че били пластмасови и се започва едно обикаляне по автоморги за тръби. Голяма играчка стана :SДе го чукаш, де се пука.

                  Коментар


                    #24
                    baychev написа:
                    ... от тръбите, които влизат в купето... били пластмасови ...
                    Трябва да са метални.
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #25
                      Прав си.Метални са ... и никакви тръби не са спукани.О пръстените не уплътняват добре и от там тече още повече, че чак се стича долу при тръбите където влизат в купето.Голямо псуване беше докато излезе тази пластмасова кора, която пази радиатора, с един наврян шестограм дето само с опипване се стига.Уж 16 x 2.5 пръстени взехме ама пак не уплътнява добре ... ще пробваме и с други. Може и по два пръстена да сложа както пишеше в темата. Старите и тези новите. Изкарах си акъла в някакъв сервиз ни пратиха до моргата да търсим тръби за радиатора.

                      Коментар


                        #26
                        и аз наскоро сменях радиатор и си сложих старите О пръстени с силикон и няма проблеми

                        Коментар


                          #27
                          Докато се сетя, че О-пръстените, които продават по магазините са по-тънки, 3 пъти свалях и качвах радиаторчето. Накрая на Ломско шосе в едно магазинче за ВАЗ и Шкода предимно намерих нужните ми О-пръстени. И вече всичко е ОК.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #28
                            аз от магазин за О пръстени взех моите навремето, имат милиони пръстени и какво, казвам им по-дебел и те ми казват ми това е максимума, минаваме на следващ диаметър, някакви кофти са тези пръстени. Реших си проблема с 2 и така вече към 3-4 години...
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              ти прочете ли какво съм ти писал... ако старите са добре слагай тях и няма да имаш грижи

                              Коментар


                                #30
                                Всеки беше писал нещо различно и накрая решихме да ги направим двойни. Не капе отникъде и духа доста по-топло отколкото преди.Малко ме е яд, защото тези пластмасови кори не успяхме да ги навържем хубаво. Голям зор с този шестограмен болт на кората за радиатора. Чудя се ако отида в някой сервиз дали ще имат необходимите инструменти с които да ги завият тези кори. Този болт е на най-шибаното възможно място сложен и кората и тя много трудно се слага. Ако знаех, че е такава играчка въобще нямаше да я махам.Важното е, че не тече отникъде (да чукам на дърво) Благодаря на всички, които писаха и ми помогнаха.Весело посрещане на новата година и много щастие на вас и вашето семейство!

                                Коментар

                                Working...
                                X