Здравейте. Вече 4-ти ден, като подавам на втора скорост повече гас колата ’пребуксува’ на едно място и с това започва да премигва иконката на таблото за ASR-то.Въпросът ми е: Във време като сегашното /много влажно, леко заснежено или много заснежено/, трябва ли преди да тръгна на някъде да натисна ASR бутона да е постоянно включено или не? Някой хора казват, че е опасно да се кара така, особено в завои.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се ползва ASR-то в зимни/влажни условия /Stilo/?
Collapse
X
-
Когато НЕ ти свети индикацията на таблото за ASR, той е ПОСТОЯННО ключен. Когато премигва означава, че сработва. Работата му е да следи гумите да не превъртат, от там идва по-нисък разход, пестиш си гумите и т.н.Когато си натиснал бутона за ASR на таблото ти светва индикацията. Тогава ASR е изключен, и можеш да въртиш гуми, колкото си искаш.
-
fiat_stilo213 написа:Не съзнавах, че когато свети на таблото индикацията значи изключено, но сега като се замисля ’’бебешкия еърбег’’ като го изключа с ключа и светва. Някой от вас през хубавите дни спира ли си ASR-то или си карате с постоянно включен.
Коментар
-
Ценна екстра при тръгване. По време на движение в завой и като отнеме газта и ми блокират гумите и какво правим Малко автомобили при връщане на газта при поледица...... гумите остават да се въртят със скоростта на движение. При повечето автомобили оборотите на двигателя...... са по ниски от тези на скоростта на автомобила и се получава един вид блокиране......
Коментар
-
Всичко опира до стила на каране и навиците на водача зад волана. Безспорно са от значение настилката и гумите.Излишно е да се подхваща дискусия кой е за и кой против екстрата и да се убеждаваме кой е по прав. Има си бутонче вкл./изкл. и всеки избира с него или без него.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Никога досега не съм карал умишлено без ASR...изключвал съм го единствено миналата година като си правих експерименти как работи...Мен пък в доста случаи ми е помагало като екстра било то в завой или пък при хлъзгава настилка...Явно си зависи от шофьора...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
chaveto написа:Ценна екстра при тръгване. По време на движение в завой и като отнеме газта и ми блокират гумите и какво правим Малко автомобили при връщане на газта при поледица...... гумите остават да се въртят със скоростта на движение. При повечето автомобили оборотите на двигателя...... са по ниски от тези на скоростта на автомобила и се получава един вид блокиране......A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Споделям опита си от днес.Тръгне ли колата да се върти,ASR-а унищожава шансовете за стабилизация и положителен изход на ситуацията.Започнах да се въртя с около 60 км/ч на сняг.Как я стабилизирах колата и аз не зная.Намах никакъв контрол над тягата на предните колела.Умишлено създадох същата ситуация с изключен ASR и с лека работа с педала на газта още след първото поднасяне колата вече беше в правилният път.Това заклейми негативното ми мнение за ASR-a.Още утре ще извадя кабелите на бутона и ще ги прекроя за да не се обричам на излишни неприятни ситуации затова че съм забравил да изключа след паленето тази "анти екстра".AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар