Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се ползва ASR-то в зимни/влажни условия /Stilo/?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се ползва ASR-то в зимни/влажни условия /Stilo/?

    Здравейте. Вече 4-ти ден, като подавам на втора скорост повече гас колата ’пребуксува’ на едно място и с това започва да премигва иконката на таблото за ASR-то.Въпросът ми е: Във време като сегашното /много влажно, леко заснежено или много заснежено/, трябва ли преди да тръгна на някъде да натисна ASR бутона да е постоянно включено или не? Някой хора казват, че е опасно да се кара така, особено в завои.

    #2
    Когато НЕ ти свети индикацията на таблото за ASR, той е ПОСТОЯННО ключен. Когато премигва означава, че сработва. Работата му е да следи гумите да не превъртат, от там идва по-нисък разход, пестиш си гумите и т.н.Когато си натиснал бутона за ASR на таблото ти светва индикацията. Тогава ASR е изключен, и можеш да въртиш гуми, колкото си искаш.

    Коментар


      #3
      На такова време за предпочитане е да него изключваш.

      Коментар


        #4
        Едно на ум в завой и мокро време, така връща газта, че може да се припотиш, докато се измъкнеш от някое кръстовище
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Не съзнавах, че когато свети на таблото индикацията значи изключено, но сега като се замисля ’’бебешкия еърбег’’ като го изключа с ключа и светва. Някой от вас през хубавите дни спира ли си ASR-то или си карате с постоянно включен.

          Коментар


            #6
            fiat_stilo213 написа:
            Не съзнавах, че когато свети на таблото индикацията значи изключено, но сега като се замисля ’’бебешкия еърбег’’ като го изключа с ключа и светва. Някой от вас през хубавите дни спира ли си ASR-то или си карате с постоянно включен.
            Колега карам си постоянно с него.Нямам забележки,по добре не го изключвай.

            Коментар


              #7
              fiat_stilo213 написа:
              Някой от вас през хубавите дни спира ли си ASR-то или си карате с постоянно включен.
              Ако искаш добър старт (гонка) го изключваш - иначе да си седи постоянно включен.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Аз не мога да карам с ASR. Няколко пъти ме е оставял в средата на кръстовище в пиков момент,както и ме е подвеждал в завои и затова повече не рискувам с него. Влизам в колата и го изключвам.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  Това за кръстовищата и при мен се е случвало, даже онзи ден баща ми я кара и при него се случи. Какво ще рече ’ подвежда на завоите’? От баща ми знам, че на завоите е много опасно с включен ASR, но така и не го попитах ’какво рече много опасно’?

                  Коментар


                    #10
                    Като ти превъртят колелата ти отнема много рязко газта.Въпрос на свикване е колко газ да подаваш.За мен е много ценна "екстра"
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Ценна екстра при тръгване. По време на движение в завой и като отнеме газта и ми блокират гумите и какво правим Малко автомобили при връщане на газта при поледица...... гумите остават да се въртят със скоростта на движение. При повечето автомобили оборотите на двигателя...... са по ниски от тези на скоростта на автомобила и се получава един вид блокиране......

                      Коментар


                        #12
                        Всичко опира до стила на каране и навиците на водача зад волана. Безспорно са от значение настилката и гумите.Излишно е да се подхваща дискусия кой е за и кой против екстрата и да се убеждаваме кой е по прав. Има си бутонче вкл./изкл. и всеки избира с него или без него.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          Никога досега не съм карал умишлено без ASR...изключвал съм го единствено миналата година като си правих експерименти как работи...Мен пък в доста случаи ми е помагало като екстра било то в завой или пък при хлъзгава настилка...Явно си зависи от шофьора...
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            #14
                            chaveto написа:
                            Ценна екстра при тръгване. По време на движение в завой и като отнеме газта и ми блокират гумите и какво правим Малко автомобили при връщане на газта при поледица...... гумите остават да се въртят със скоростта на движение. При повечето автомобили оборотите на двигателя...... са по ниски от тези на скоростта на автомобила и се получава един вид блокиране......
                            Тук няма това как да се получи, защото ако АСР-а засече такъв вид "заплаха", ЕКУ-то ще ти подаде автоматично газ до изравняване на скоростта на задния мост. Демек няма да се получи описания проблем с приплъзване на моста от задържане на колелата заради моторната спирачка.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Споделям опита си от днес.Тръгне ли колата да се върти,ASR-а унищожава шансовете за стабилизация и положителен изход на ситуацията.Започнах да се въртя с около 60 км/ч на сняг.Как я стабилизирах колата и аз не зная.Намах никакъв контрол над тягата на предните колела.Умишлено създадох същата ситуация с изключен ASR и с лека работа с педала на газта още след първото поднасяне колата вече беше в правилният път.Това заклейми негативното ми мнение за ASR-a.Още утре ще извадя кабелите на бутона и ще ги прекроя за да не се обричам на излишни неприятни ситуации затова че съм забравил да изключа след паленето тази "анти екстра".
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X