pakumba написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кое от релетата на снимките, НЕ се намира в 1.6 16V
Collapse
X
-
lithrone
-
ами виж дали на крачетата, при които не е на бенз има отдолу в гнездото жици? Иначе и аз утре мога да видя при мен дали го има релето, но се съмявам да го има. Не съм наясно с метановите ситеми, но защо не провериш на клапана отпред дали има +? Стига да има клапан като на газта. Ако е компа какво, той ли командва клапана?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
lithrone
Оказа се, че до кафявото реле има още две такива релета:Смених ги, но без успех. След това се сетих, че има още един комп долу, в краката на пасажера(там, където седи компа на 2.0 20в и дизелите)извадих му буксите погледнах ги за нагари и ги върнах обратно. Problem solved!Явно буксите накомпа са хлабави. Иначе, се оказа, че когато превключва на метан, щракат общо 5 релета. Трите вдясно(кафявото и две черни) и две вляво до бушоните (като кафявото)Благодаря на всички за помощта!
Коментар
-
lithrone
wwalker написа:Може да не е окислена връзка, а просто като си го разкачил си го рестартирал. Това не е желателно да се прави на неразкачен акумулатор. Може би щеше да постигнеш същото, ако беше разкачил минуса за половин час. Ако не си го пробвал, разбира се.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар