а това реле, което прекъсва работата на бензин, би следвало бубинката като го дръпне и да прекъсне контакта към бензиновата верига, да даде контакт към метановата. Аз лично само оот четенето тук, без да виждам снимките, залагам на кофти маса някъде по релетата
Не е много ясно, дали едното положение на релето е метан, а другото бензин, или просто прекъсва бензина.Кофти връзка, но на кои релета? Аз нямам никаква идея, къде са разположени релетата на метана. Знам само къде са ми дюзите и компа.Преди малко бях на майстор, който ме посъветва да я закача на диагностика, понеже спомена, че може да е компа, като подчерта, че е просто предположение. Каза, че няма нещо конкрено, което може да се провери. Разпитах кой има софт за тази кола в Плд и се оказа, че само Динекспрес и Ратола разполагат. В Дин. не ми се ходи, наборчетата от механото и автото да ми обясняват, как нищо и няма, за това ще мръдна до Ратола утре....Ако е компа оправията е една - всичко освен бутилката в коша и монтиране на нов комп. с дюзи, което не ме кефи. Ако ще монтирам изцяло нова система, то няма да е на тази кола...Дано да не е компа, че от фиат-фен май ще стана опелджия
ами виж дали на крачетата, при които не е на бенз има отдолу в гнездото жици? Иначе и аз утре мога да видя при мен дали го има релето, но се съмявам да го има. Не съм наясно с метановите ситеми, но защо не провериш на клапана отпред дали има +? Стига да има клапан като на газта. Ако е компа какво, той ли командва клапана?
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Оказа се, че до кафявото реле има още две такива релета:Смених ги, но без успех. След това се сетих, че има още един комп долу, в краката на пасажера(там, където седи компа на 2.0 20в и дизелите)извадих му буксите погледнах ги за нагари и ги върнах обратно. Problem solved!Явно буксите накомпа са хлабави. Иначе, се оказа, че когато превключва на метан, щракат общо 5 релета. Трите вдясно(кафявото и две черни) и две вляво до бушоните (като кафявото)Благодаря на всички за помощта!
Може да не е окислена връзка, а просто като си го разкачил си го рестартирал. Това не е желателно да се прави на неразкачен акумулатор. Може би щеше да постигнеш същото, ако беше разкачил минуса за половин час. Ако не си го пробвал, разбира се.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Може да не е окислена връзка, а просто като си го разкачил си го рестартирал. Това не е желателно да се прави на неразкачен акумулатор. Може би щеше да постигнеш същото, ако беше разкачил минуса за половин час. Ако не си го пробвал, разбира се.
Тъкмо щях да го направя, но се сетих за тоя комп и реших да му дръпна шалтера :DКато се замисля, наистина не е хубаво, но изобщо не се сетих на момента...Както и да е... дано не се налага да пробвам номера с акумулатора ... дано да няма повече ядове...
Коментар