Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кое от релетата на снимките, НЕ се намира в 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кое от релетата на снимките, НЕ се намира в 1.6 16V

    Привет, колеги. Темата ми не е, нито за раздел " Електроника", нито за "Газови уредби", за това я пускам тук. Имам проблем с Мареа 1.6 16V BIPOWER (Нормален 1.6 мотор с фабрично монтиран метанов инжекцион)Изразява се в това, че не иска да превключи на метан. Копчето работи и превключва между режимите си(разбирам по лампичката в самото копче), но релето, което до последно, мисля, че се чуваше от жабката, не иска да щракне. Сега Ви моля, по метода на изключването, да ми помогнете да разбера, кое е релето на метана. Кое от двете релета, не се намира в нормалното 1.6 16VМисля, че отбелязаното краче, не контактува, ако е от значение. Ето го и другото:За момента, подозирам кафявото, понеже не си спомням да съм виждал такова 5 крако реле, но може и да греша. Само за справка - без кафявото, колата не иска да пали/работи и на бензин, докато черното не оказва влияние на работата на колата. Като черното знам, че има на доста места в колата, но за всеки случай съм го снимал. ПОМОЩ, ЧЕ КАРАМ НА БЕНЗИН ОТ 2.50

    #2
    такова реле нямама аз - червеното/кафявото

    Коментар


      #3
      nedialk00 написа:
      такова реле нямама аз - червеното/кафявото
      Супер, значи вече съм 80% сигурен, че е то. Сега ако може някой с мареа 1.6 да каже същото и ще следва въпросът: Мислите ли, че някъде ще мога да си намеря подобно?Или е по-добре да го замеря някак си (не зная как). Другото, което е странно, че колат ане превключва на метан, но работи на бензин, а без релето изобщо не иска да запали....

      Коментар


        #4
        Аз в мареата също нямам такова.

        Коментар


          #5
          46453554 е номера на релето в ebay е 5 евро

          Коментар


            #6
            Stoynev85 написа:
            46453554 е номера на релето в ebay е 5 евро
            Нямам време за Ebay, колега. Аз имам още една Мареа 1.6 (нормална), но ще се докопам до нея, чак към 18.00, а ми е късно, че ще изпусна деня. Твоята Мареа 1.6 ли е ?

            Коментар


              #7
              подай им 12в за да се увериш че е от тях..да видиш дали цъкат...12в се подава на 85 и 86то краче......когато подадеш 12в( и бобината залепне) на крачета 30 и 87 трябва да ти излезне късо..следователно са здрави....пробвай ги.А иначе стават релета обикновени(30А) с малко преправка от към крачетата.....Миналата година ми направи тоя номер и на мен.Оказа се слаба маса на компютъра на газовото вънка при двигателя.....Успех!!!!
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #8
                Да обаче не е би :D

                Коментар


                  #9
                  Да обаче не е би :D

                  Коментар


                    #10
                    Удари му един шамар и ще тръгне, поне докато си намериш ново!
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      galinchooo написа:
                      подай им 12в за да се увериш че е от тях..да видиш дали цъкат...12в се подава на 85 и 86то краче......когато подадеш 12в( и бобината залепне) на крачета 30 и 87 трябва да ти излезне късо..следователно са здрави....пробвай ги.А иначе стават релета обикновени(30А) с малко преправка от към крачетата.....Миналата година ми направи тоя номер и на мен.Оказа се слаба маса на компютъра на газовото вънка при двигателя.....Успех!!!!
                      Махнах пластмасовата черупка на релето(кафявата) и запалих колата. Релето не залепна, но явно и не трябва да залепва, понеже като го бутна с пръст(в залепнало положение) колата не превключва на метан , а гасне.Свалих капака на бушоните и се оказа, че там има две такива релета. Взех едното и го сложих за проба. Пак не превключва.... май проблемът е другаде или това реле не отговаря за превключването...Дано не е в компа проблема, че моят е общ и по форма и разположение е като при останалите 1.6-ци. Пропуснах да кажа, че се е случвало в движение да ми превключи на бензин и след това да не иска да върне на метан, освен ако не загася и запаля отново двигателя....При мен, краче 87 не се използва. Вероятно, късото трябва да дойде между 30 и 87а...

                      Коментар


                        #12
                        Може да имаш някъде слаба връзка(окислена и т,н)....най-добре я закарай да я види майстор ако не можеш сам да откриеш слабото място...
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #13
                          То хубаво майстор, ама нали знаеш как гледат заводският ГИ като голям камък Пак за Янко се сещам, но незнам дали и той разбира от точно тази уредба.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            wwalker написа:
                            То хубаво майстор, ама нали знаеш как гледат заводският ГИ като голям камък Пак за Янко се сещам, но незнам дали и той разбира от точно тази уредба.
                            Майстор е доста разтегливо понятие, а вносителите на Тартарини за Плд са ми казвали да паля свещички да не се разваля нищо, че не можели да ми помогнат...Това реле се оказа, че щрака за да спре работата на бензин, понеже като го "залепя" ръчно, колата остава на контакт, но гасне. Успоредно с това, трябва да започва работата на метан, но и това не се случва.От копчето за превключване излизат 4 кабела. Подозирам, че два са за прекъсване на бензина а др. два за работата на метан. Копчето, обаче си щрака и освен това, лампата му свети, когато е в едно от двете си положения та се предполага,ч е не е от него. Ще посетя един приятел газаджия след малко и ще пиша, какво се е случило

                            Коментар


                              #15
                              а това реле, което прекъсва работата на бензин, би следвало бубинката като го дръпне и да прекъсне контакта към бензиновата верига, да даде контакт към метановата. Аз лично само оот четенето тук, без да виждам снимките, залагам на кофти маса някъде по релетата
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X